چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رفیق کشی فجیع در سیاهکل/ قاتل جنازه را با اسید سوزاند
    19 اسفند 1400 - 0:01
    شناسه : 195062
    0

    فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری یک قاتل به اتهام قتل رفیقش خبر داد.

    پ
    پ

    قتل 1 - رفیق کشی فجیع در سیاهکل/ قاتل جنازه را با اسید سوزاند - سیاهکل

    سرهنگ حسین امیدخواه گفت: در پی مراجعه خانواده‌ای درخصوص اینکه مرد ۴۸ ساله‌ای ۳ روز است که به منزل مراجعه نکرده و تلفن همراهش هم خاموش است، بررسی موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و همه جانبه سرنخ‌هایی از اختلافات شدید مالی مرد گم شده با یکی از دوستانش به دست آوردند.

    وی افزود: پس از هماهنگی قضایی فرد مورد نظر برای تحقیقات بیشتر به پلیس احضار و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به قتل دوستش به علت اختلافات مالی اعتراف کرد.

    سرهنگ حسین امیدخواه گفت: متهم پس از دعوت مقتول به منزل مسکونی خود در یک فرصت مناسب با استفاده از میله آهنی به سر وی ضربه زد و او را به قتل رساند و سپس با پاشیدن اسید بر روی جسد، جنازه وی را در اطراف منزلش دفن کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل افزود: جسد کشف شده با دعوت از پزشکی قانونی و بازپرس ویژه قتل و اثربرداری برای انجام معاینات پزشکی به سردخانه منتقل و قاتل نیز با قرار بازداشت روانه زندان شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.