سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اهمیت داشتن سایت برای کسب‌وکارها در فضای مجازی
    21 اسفند 1400 - 10:24
    شناسه : 195131
    0

    فروش آنلاین در این چند سال اخیر به‌قدری رشد داشته است که اهمیت حضور در فضای مجازی برای کسب‌وکارها پوشیده نیست اما مدلی از کسب‌وکارهای آنلاین در ایران شکل‌گرفته است که در دنیا کمتر مرسوم بوده. فروش محصول در اینستاگرام و از طریق دایرکت چالش‌هایی برای مشتریان و صاحبان کسب‌وکار ایجاد کرده است.

    پ
    پ

    تودی - اهمیت داشتن سایت برای کسب‌وکارها در فضای مجازی - تولید محتوا

    عدم روش‌های منطقی برای تائید کسب‌وکارها باعث شده در این مدت کلاه‌برداری از طریق فروش این مدل از فروشگاه‌ها به‌شدت افزایش پیدا کند و از طرفی وجود فیش‌های جعلی واریز از طریق بعضی از افراد منجر به زیان‌های زیاد به کسب‌وکارهای آنلاین شده است.

    داشتن وبسایت به دلیل شفافیت در مسیر خریدوفروش این مشکلات را برای طرفین برطرف می‌کند؛ زیرا وجود درگاه بانکی و ای نماد قابلیت پیگیری سفارش از طرف مشتری را راحت‌تر می‌کند و همچنین خرید از درگاه بانکی از کلاه‌برداری از فروشگاه‌ها جلوگیری می‌کند.

    تودی به‌عنوان اولین پلتفرم برون‌سپاری کسب‌وکار در تمام این سه سال در کنار تمام بیزینس های سنتی بوده تا با کمترین هزینه بهترین بازخورد رو در فضای مجازی داشته باشند.

    شرکت طراحی سایت و سئو تودی در حال حاضر در چند رسته تخصصی به مشتریان خدمات می‌دهد. مهم‌ترین رکن یک کسب‌وکار مجازی یعنی طراحی سایت بهترین خدمت ارائه‌شده توسط تودی است.

    داشتن یک وبسایت زیبا کمکی به کسب‌وکار شما نمی‌کند هرچند داشتن رابط کاربری مناسب برای سایت از پایه‌ترین خدمات تودی خواهد بود اما رشد و نمو سایت در موتورهای جست‌وجو مثل گوگل مهم‌ترین مزیت داشتن یک وبسایت است. ۹۸ درصد جست‌وجوهای مخاطبین در گوگل است و هر کلمه مدنظر برای رشد شما فقط ده جایگاه برتر دارد. خدمات سئو تودی به شما کمک می‌کنید تا در بین این ۱۰ شرکت برنده باشید تا علاوه بر منفعت مالی برو روی برندینگ خود کار کنید.

    در مسیر رسیده به صفحه اول گوگل تولید محتوای متنی یکی از ابزارهای تودی برای رسیدن به این جایگاه است که در مورد جزییات این موارد در ادامه توضیحات کاملی ارائه می‌کنیم.

    خدمات تودی چیست؟

    ۱-طراحی سایت وردپرسی:

     اولین خدمتی که نیاز است از تودی دریافت کنید طراحی سایت حرفه‌ای وردپرس است. تفاوت این مدل از طراحی سایت با استفاده از قالب‌های آماده در این است که شما می‌تواند هر طرحی که مدنظرتان است را اجرا کنید.

    تودی چندین فروشگاه اینترنتی با طراحی‌های اختصاصی انجام داده است که کاملاً باسلیقه مشتری همراه بوده. بااین‌وجود محصولات ارزان‌قیمت‌ترین در تودی وجود دارد که می‌توانید برای شروع کار و با بودجه کم از این طراحی‌های آماده استفاده کنید که با بهترین کیفیت و سرعت طراحی‌شده‌اند. در ضمن در خرید از تودی همیشه قابلیت ارتقا در هر زمانی وجود دارد و اگر از پلن های طراحی سایت آماده استفاده کرده‌اید می‌تواند طرح را بعد از هر مدتی ویرایش و اختصاصی ارتقا بدهید.

    ۲- تولید محتوای متنی:

    مهم‌ترین ابزار تودی برای توسعه وبسایت ها درزمینهٔ سئو تولید محتوای متنی است. هرچقدر که بر هواداران محتوای ویدیویی افزوده شود اهمیت محتوای متنی کم نمی‌شود. محتوای متنی شاکله اصلی هر نوعی از تولید محتوا است. تولید محتوای متنی پایه برای ارائه دانش موردنظر است و ویدیوها تنها یک فرم جدید هستند که این روزها ترند شده‌اند. ضمن اینکه همچنان درک محتوای متنی برای موتورهای جست‌وجو راحت‌تر است.

    ۳- سئو سایت

    طراحی سایت حرفه‌ای با تودی تنها گام اول حضور در فضای کسب‌وکارهای مجازی است. شما برای دیده شدن در بین جست‌وجوهای کاربران نیازمند بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو دارید.

    سئو سایت وردپرسی در بین مردم کار راحت‌تری از بهینه‌سازی سایر سایت‌ها است. دلیل این مورد را در طراحی های بهتر این مدل سایت های برای سئو مینامند هرچند برای تودی تفاوتی نمیکنید شما از چه زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت استفاده کرده‌اید. چون المان‌ها و فاکتور های مورد نظر در سئو قابل اجرا برای هر سایتی است هرچند شاید نیازمند تغییراتی در ساختار سایت خود باشید.

    سئو وردپرس - اهمیت داشتن سایت برای کسب‌وکارها در فضای مجازی - تولید محتوا

    ۴- پشتیبانی سایت:

    از ۳ خدمت اصلی تودی که در بالا گفته شد خدمت پشتیبانی سایت وردپرسی مهم‌ترین رکن خدمات در سایت‌های آنلاین است. این بخش و اهمیت داشتن پشتیبانی سایت را با یک مثال برای شما توضیح می‌دهیم:

    تصور کنید بعد از ماه ها تلاش در زمینه طراحی سایت و سئو اکنون در کلمات کلیدی مورد نظرتون وبسایت شما جایگاه مناسبی دارد؛ و تبلیغات گسترده ای در وب و شهر برای یک رویداد در سایت انجام داده اید ولی در شب قبل از رویداد وبسایت شما از دسترس خارج می‌شود؛ و تمام زحمات شما برای داشتن یک کمپین موفق از بین خواهد رفت داشتن پشتیبانی سایت مثل داشتن بیمه است در این شرایط خیال شما از کسب‌وکار آنلاینتان راحت خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.