×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

ژنراتورها دستگاه هایی هستند که برای تامین انرژی مورد نیاز یک موسسه و یا مکان، که دسترسی به برق شهری در آنجا وجود ندارد و یا در مواقع اضطراری، به کار می روند. خرید این دستگاه ها معمولا برای موسسات و ساختمان های بزرگ با هزینه های بسیار فراوان همراه است. پیشنهاد ما برای زمانی که هزینه کافی برای تهیه یک ژنراتور را ندارید، اجاره کردن ژنراتور است. اجاره ژنراتور به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام بلای طبیعی و در مکان هایی که انرژی وجود ندارد، به دلیل نبود زیرساخت و یا از بین رفتن زیرساخت هایی که برای انتقال انرژی به کار می روند، می توانید از آن استفاده کنید. خبر خوب این است که اجاره ژنراتور در تهران امکان پذیر است  و شما می توانید به آسانی ژنراتور  را برای خود تهیه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات زیر پیرامون اجاره ژنراتور در تهران و عوامل مرتبط با موضوع پاسخ دهیم :

  • مزایای اجاره ژنراتور چیست ؟
  • هزینه اجاره ژنراتور بر چه اساسی محاسبه می شود ؟
  • تفاوت قیمت های اجاره ژنراتور در چیست ؟
  • بهترین مراکز اجاره ژنراتور در تهران کدام ها هستند ؟

1 2 - اجاره ژنراتور در تهران -

مزایای اجاره ژنراتور چیست ؟

 از مزایای اجاره ژنراتور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هزینه اولیه کمتر، از خرید آپشن های است که می توانید با اجاره کردن داشته باشید، برای پروژه هایی با محدودیت بودجه این کار بهترین انتخاب می باشد.
  • در صورت به وجود آمدن شرایط اضطراری، ژنراتورهای اجاره ای در کمترین زمان ممکن حاضرند و برای شما قابل استفاده می باشند، یعنی دسترسی در سریع ترین زمان به ژنراتور ها با این حالت ممکن است.
  • ژنراتورهای اجاره‌ای نیاز به سرویس، نگهداری و توقف ندارند و اگر برای ژنراتور مشکلی به وجود بیاید شرکت ارائه دهنده تکنیسین‌هایی برای تعمیر، سرویس و یا تعویض در دسترس شما قرار می دهند.
  • برای نصب هزینه ای که گرفته نمی‌شود و برای پروژه های کوتاه مدت نیز بسیار مناسب است، در کنار آن امکان تست و بررسی ژنراتور قبل از اجاره نیز ممکن می باشد.

2 2 - اجاره ژنراتور در تهران -

هزینه اجاره ژنراتور بر چه اساسی محاسبه می شود ؟

 بسیاری از عوامل بر روی قیمت ژنراتور موثرند و این عوامل حتی در اجاره نیز کارآمد بوده و قیمت‌ها را متفاوت می‌ کند، از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • توان و قدرت ژنراتور
  • مدت زمان اجاره ژنراتور
  • ژنراتور در چه محلی نصب شود که این به این معناست که مکان ژنراتور از لحاظ نظر مسافت، نزدیک و یا دور افتاده باشد قمیت متفاوت است.
  • کانوپی یا سایلنت بودن ژنراتور، عامل مهم بعدی است که می‌تواند در قیمت موثر باشد، کانوپی یا سایلنت بودن باعث می شود که صدای کمتری ژنراتور تولید کرده و همچنین لرزش کمتری داشته باشد.
  • نیاز به تابلوی چنج اور
  • مجهز بودن به تابلو برای تامین برق اضطراری
  • درخواست از اپراتور برای نگهداری ژنراتور عامل مهم دیگر در تعیین قیمت می باشد.

تفاوت قیمت های اجاره ژنراتور در چیست

تفاوت قیمت های اجاره ژنراتور می تواند به سبب چند عامل باشد،  مورد اول شرکت سازنده ژنراتور و کیفیت ژنراتور، این بدین معناست که اگر شرکت سازنده ژنراتور محصولاتش دارای کیفیت بالاتری باشد و جزو برندهای مطرح بازار باشد، قطعاً اجاره این نوع ژنراتور ها با قیمت بالاتری همراه است. توانگستر اجاره انواع دیزل های ژنراتور در تهران.

عامل بعدی می تواند خدمات ارائه شده توسط شرکت اجاره دهنده ژنراتور باشد که یعنی برخی از شرکت‌ها خدمات پس از اجاره های بسیار زیادی دارند و همچنین پشتیبانی قدرتمند آنها همیشه یار و یاور شما خواهد بود و به همین دلیل برخی از شرکت‌های ارائه دهنده قیمت های بالاتری دارد.

بهترین مراکز اجاره ژنراتور در تهران کدام ها هستند ؟

بهترین مراکز اجاره ژنراتور در تهران، مراکز بسیار زیادی هستند اما کیفیت لازم از لحاظ ارائه خدمات آنها مورد تایید نیست در اینجا به چند مورد با عملکرد بسیار خوب اشاره می کنیم و در بین آنها مورد پیشنهادی خود را نیز به شما ارائه می‌کنیم :

مورد اول توان گستر می باشد. توان گستر شرکت فنی مهندسی بوده که در ارائه اجاره و فروش ژنراتور های قدرتمند در کشور مشغول به خدمت رسانی است و پیشنهاد ما در این جا به شما اجاره کردن از  توان گستر است، چرا که توان گستر سابقه بسیار خوب در پرونده خود در رابطه با جذب و فروش ژنراتور های قدرتمند دارد.

دومین مورد، دیزل پارسیا می باشد، دیزل پارسیا نیز سابقه خوبی در ارائه و اجاره دیزل ژنراتور ها و گاز ژنراتور ها دارا می باشند.

اما همانطور که در بالا گفتیم، پیشنهاد ما برای اجاره ژنراتور در تهران، در هر حالت مورد استفاده شما ، استفاده از برند توان گستر می باشد، زیرا در آنجا متخصصین فراوانی وجود دارند که در تمامی مراحل شما را همراهی خواهند کرد. از دید دیگر شما می توانید با کارشناسان در مورد تهیه  بهترین ژنراتور و یا مدل مدنظرتان صحبت کنید. تعمیر دیزل ژنراتور را به ما بسپارید

در این مقاله همراه شما بودیم معرفی کردن بهترین مکان ها برای اجاره ژنراتور در تهران و همچنین در این مقاله بررسی شد که هزینه های اجاره ژنراتور به چه دلیلی از یکدیگر متفاوت اند و همچنین تفاوت قیمت های اجاره ژنراتور به چه عواملی وابسته بوده و چرا از یکدیگر متفاوت است. همانطور که اشاره شد بهترین مکان برای اجاره ژنراتور های مدنظر شما توان گستر است، به شما پیشنهاد می کنیم هم اکنون وارد وبسایت توان گستر شده و از طریق آن با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.