×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پالتو یکی از پرطرفدار ترین پوشش های زنانه و مردانه است که با شروع فصل سرما از فروش بسیار بالایی برخوردار است. در سطح بازار مدل های مختلفی از جنس های گوناگون پالتو موجود است و مزون های زیادی به قبول سفارش دوخت پالتو می پردازند. پالتو نه تنها مورد استفاده ی زنان بلکه مورد استفاده ی تمام سنین و مردان نیز می باشد. اما خانم ها همواره با حساسیت بیشتری که نسبت به پوشش خود و جنس پارچه ی انتخابی دارند هنگام سفارش دوخت پالتو زنانه به ترکیبی که این لباس با اندام و ظاهرشان ایجاد می کند بسیار توجه می کنند. هنگام سفارش دوخت پالتو توجه به قیمت دوخت پالتو دخترانه و قیمت پالتو زنانه و تفاوت های آن ها مهم است. مراکز زیادی وجود دارند که به خیاطی پالتو زنانه در تهران و عرضه ی اجناس خود در سرار کشور می پردازند و همواره با توجه به نیاز مشتریان و مدل هایی که متناسب با مد روز است به دوخت پالتو جدید می پردازند. اگر قرار است سفارش دوخت پالتو داشته باشیم باید متناسب با قد و سایز بدن خود و همچنین با در نظر گرفتن جنس پارچه ای که می خواهیم انتخاب کنیم کار خود را به مزون های معتبری بسپاریم که از سابقه ی کاری آن ها مطمئن هستیم. سفارش دوخت مانتو اداری را به مزون پامچال بسپارید

11 - سفارش دوخت پالتو -

عواملی که در سفارش دوخت پالتو موثر هستند

اگر می خواهید به سفارش دوخت پالتو بپردازید توجه به نکاتی نظیر جنس پارچه، کیفیت، مدل دوخت، سایز و البته رنگ آن بسیار مهم است. باید دقت کنیم مدل انتخابی ما تا چه اندازه به استایل مورد نظرمان نزدیک است. توجه به محیطی که قرار است در آن پالتوی خود را بپوشید شما را در انتخاب یاری می دهد برای مثال اگر در مناطقی زندگی می کنید که بیشتر ایام سال دارای آب و هوای سردی است و زمستان های سخت تری از نظر سرما دارد باید از پارچه های ضخیم تری برای دوخت پالتو استفاده کنید. اما بعضی از خانم ها تمایل دارند که زیر پالتوی خود لباس های بیشتری بپوشند پس می بایست به انتخاب پارچه های نازکتر هنگام سفارش دوخت پالتوی خود بپردازند. در نتیجه توجه به آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنیم بسیار حائز اهمیت است. سفارش دوخت مانتو مدرسه نیز یکی دیگر از خدماتی است که از مزون پامچال ارائه می شود.

  ضد آب بودن پالتو

زمانی که می خواهیم برای سفارش دوخت پالتو اقدام کنیم بخصوص برای مناطقی که دارای بارش زیاد هستند توجه به این مورد که آیا جنس انتخابی ما ضد آب است یا خیر بسیار حائز اهمیت است. این امر سبب می شود که پالتوی ما در اثر بارش باران و برف کم تر آسیب ببیند.

اهمیت جنس پارچه در سفارش دوخت پالتو

اینکه پالتوی ما قرار است چه جنسی داشته باشد بسیار مهم است. برای مثال پالتو های پشمی هنگام شستشو مقاومت بیشتری دارند و از عایق بالایی برخوردارند. پارچه های کشمیری اما به دلیل وزن سبک و کم پرز بودن خود محبوبیت بالایی دارند و برای دوخت پالتو جدید مورد توجه قرار می گیرند. هنگام سفارش دوخت پالتو توجه داشته باشید که جنس های کشمیری بسیار گرم هستند. لازم به ذکر است که پالتو های چرمی نیز به دلیل زیبایی خاصی که به استایل خانم ها می بخشد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. سفارش دوخت پالتو چرمی به ویژه برای محیط های رسمی بسیار پرطرفدار است. و باید گفت در صورتی که برای دوخت آن از چرم اصل استفاده شود قیمت بالاتری دارد. اگر می خواهید سفارش دوخت پالتو به ویژه دوخت پالتو مدل ۱۴۰۱ داشته باشید بهتر است به رنگ آن و مد روز بودنش توجه کافی داشته باشید. دقت در قد پالتو و اینکه آب و هوا در انتخاب قد پالتو چه میزان تاثیر گذار خواهد بود نیز بسیار مهم است. زیرا، هنگام سفارش دوخت پالتو باید بدانیم که پالتو های تمام قد بیشتر از پالتو های کوتاه بدن ما را در برابر سرما محافظت می کنند.سفارش دوخت مانتو مزونی را به ما بسپارید

اهمیت داشتن جیب و کلاه برای پالتو

اینکه در فصل زمستان به دلیل سرمای زیاد ما همواره تمایل داریم دستمان در جیب پالتو هایمان فرو ببریم در زمان سفارش دوخت پالتو نباید فراموش شود و داشتن جیب از ضروریات دوخت یک پالتوی خوب به حساب می آید. بدون شک به دلیل توان محافظتی که کلاه از سر در برابر سرما و بارش باران و برف دارد پالتو های کلاه دار اکثر اوقات دارای مشتریان بیشتر نسبت به پالتو های بی کلاه هستند. مخصوصا اگر کلاه قابلیت جدا شدن داشته باید برای مواقعی که نمی خواهیم به پالتوی خود کلاه نصب کنیم.

تاثیر فرم بدن نوع سفارش دوخت پالتو

توجه به فرم بدن خود در زمان سفارش دوخت پالتو بسیار حائز اهمیت است. زیرا، در چگونگی استایل شما تاثیر مستقیم دارد و بهتر است مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. برای مثال اینکه قد شما کوتاه است یا بلند و یا دارای چه نوع اندامی از نظر ظاهری هستید بسیار بر روی انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود. اگر بخواهیم به نمونه ای از اندام های مختلف اشاره کنیم گروهی از افراد دارای نیم تنه ی بزرگ هستند در نتیجه این اشخاص بهتر است به دنبال سفارش دوخت یک پالتو جلو باز باشند که برایشان راحت تر باشد و دچار محدودیت نشوند.

22 - سفارش دوخت پالتو -

بهترین مزون برای سفارش دوخت پالتو

اگر بخواهیم یک مزون خوب جهت خرید و سفارش دوخت پالتو و به ویژه سفارش دوخت پالتو زنانه معرفی کنیم باید گفت: مزون پامچال از جمله مزون هایی است که به دلیل داشتن سال ها سابقه ی درخشان در زمینه ی طراحی و دوخت انواع مانتو و… به صورت تخصصی از جمله دوخت انواع پالتو مد روز و به ویژه دوخت پالتو مدل ۱۴۰۰ توانسته است در بین مشتریان به خوبی جایگاه خود را تثبیت کند. این مزون همچنین به طراحی و دوخت انواع شومیز، بارانی و مانتو در فرم های اداری نیز به ارائه ی خدمات در سراسر کشور می پردازد. با مراجعه به مزون پامچال با توجه به سایز خود و طراحی که مد نظر دارید می توانید به سفارش دوخت پالتو در مدل های مختلف از جمله دوخت پالتو جدید بپردازند. برای سفارش و دوخت پالتو به صورت حضوری و غیر حضوری این روزها مراکز فروش بسیاری به وجود آمده اند که انجام این کار را برای ما بسیار راحت کرده اند و با شروع فصل سرما افراد زیادی به سفارش دوخت پالتو و بررسی قیمت دوخت پالتو دخترانه در این مزون ها می پردازند. مشتریان همواره به دنبال مراکزی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می گردند که بتوانند با خیال آسوده و اطمینان خاطر از کیفیت ارائه ی خدمات در آن به ثبت سفارشات خود بپردازند. همه ی این ها دلیلی برای معرفی مزون پامچال است. زیرا، مزون پامچال از جمله مزون هایی است که بخاطر کیفیت بالای اجناس و طراحی شیک محصولات خود در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سفارش دوخت پالتو نیز یکی دیگر از خدماتی است که مزون پامچال ارائه می نماید.

33 - سفارش دوخت پالتو -

جمع بندی

اگر مقاله را به خوبی بررسی کرده باشید درخواهید یافت که انتخاب یک پالتوی مناسب در فصل سرما با توجه به آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنیم چه اندازه حائز اهمیت است. همچنین خاطرنشان کردیم که توجه به جنس، زیبایی ظاهری و نوع دوخت پالتو بهتر است بر اساس نیاز های ما در فصل زمستان باشد. در هنگام سفارش پالتو با توجه به محیط زندگی و نیز استایلی که مد نظر داریم می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و مزون پامچال با ارئه کلیه ی خدمات از قبیل طراحی، الگو سازی و دوخت انواع مانتوها از قبیل پالتو های مختلف در این زمینه شما را همراهی خواهد نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.