×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جهانبخش آرمان - اگر تفکر بسیجی در کشور جاری باشد ، کمترین مشکل را در جامعه شاهد خواهیم بود -
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با مسئولین کانون بسیج ورزشکاران شهرستانها ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : امروز نظام و انقلاب ما در منطقه در همه عرصه ها حرفهای زیادی برای گفتن دارد و این مهم با تفکر و روحیه ناب بسیجی بدست آمده است .

آرمان گفت : اگر تفکر بسیجی در همه جای کشور جاری باشد ، ما کمترین مشکل را در جامعه شاهد خواهیم بود . ما امروزه رسالتمان بسیار سنگین است .شهدای ما جانشان را فدای انقلاب کردند ، اگر ما غفلت کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم ، باید تلاش کنیم تا ماموریتهایی که به ما محول شده به نحو احسن انجام دهیم .

مدیرکل ورزش و جوانان گفت : در هر کاری بسیجیان ورود کردند ، آن کار به نحو احسن و مطلوب انجام گرفت . انتظار من از شما عزیزان این است که با تعامل با مجموعه ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ، با وحدت رویه و هم افزایی در پیشبرد هر چه بهتر اهداف ورزش استان و شهرستان ما را یاری کنید.

آرمان از مسئولین کانون بسیج ورزشکاران شهرستانها خواست ثبت نام تیمهای روستایی در جام پرچم که اولین رویداد آن با فوتبال آغاز شده را در اولویت کاری خود قرار دهند تا تحولی باشد ورزش روستایی به ورزش قهرمانی و حرفه ای تبدیل شود. و امیدوارم برگزاری جام پرچم به فعال شدن خانه های ورزش روستایی نیز کمک کند.

نتیجه برگزاری جام این است که روستاها صاحب تیم می شوند و این استعدادها در روستاها شناسایی و روی آنها سرمایه گذاری خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.