×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

میز تحریر چوبی

برای کسانی که ساعت‌های طولانی مشغول مطالعه یا کار با لپ‌تاپ هستند، داشتن یک میز مطالعه یا میز تحریر ضروری است. میز تحریر انواع مختلفی دارد و در چیدمان منزل هم نقش زیادی دارد.

میز مطالعه و تحریر معمولا فضای کمی در اتاق اشغال می‌کند، اما اگر جای کافی در اتاق ندارید، می‌توانید از میزهای تاشو و کم جا یا میزهای زمینی استفاده کنید. میزهای تحریر برای مصارف اداری هم مناسب هستند و می‌توانید به‌سادگی به عنوان میز کامپیوتر و لپ‌تاپ هم از آن‌ها استفاده کنید. این میزهای چوبی معمولا دارای کشو و قفسه برای قرار دادن کتاب، دفتر، مدارک یا لوازم شخصی دیگر هستند.

image 1647410648 - میز تحریر شیک از کجا بخرم؟ -

میز تحریر کتابخانه دار یا میزهای دیواری می‌توانند برای کسانی که ساعت‌های طولانی درس می‌خوانند یا مشغول مطالعه هستند، انتخاب مناسب باشد. میز تحریر در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان بخشی از دکور خانه و اتاق هم کاربرد داشته باشند. میزهای ساده‌‌ی پسرانه و دخترانه برای نوجوانان طرح‌های شیک و جذابی دارد و می‌تواند همراه مطمئنی برای مطالعه، گیمینگ یا کار با لپ‌تاپ باشد. .

میز تحریر یکی از مهمترین وسایل هر محیط خانگی و اداری بحساب می آید که می توان از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. امروزه از میزهای تحریر به عنوان میز کامپیوتر نیز استفاده می شود که البته از نظر استانداردهای مخصوص به هر دو میز نباید این بهره وری صورت پذیرد اما به دلیل فضای کوچک اتاق ها و همچنین توجیه اقتصادی این کار، اغلب خانواده های جهان از یک میز هم به عنوان میز مطالعه و تحریر استفاده می کنند و هم از آن برای قرار دادن سیستم رایانه ای خود بهره می گیرند.

با این حال فراموش نکنید که میز تحریر از دسته اقلامی محسوب نمی شود که بتوانید پیاپی تصمیم به تعویض آن کنید و به همین جهت بهتر است تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید میز تحریر باکیفیت و مناسب آشنا نماییم.

انواع مدل های میزهای تحریر

همانطور که شما نیز از آن مطلع هستید، میزهای تحریر به غیر از تفاوت در جنس، ابعاد و همچنین ظاهر خود از مدل های گوناگونی نیز برخوردار هستند که این مدل ها به شرح زیر می باشند:

میز مخصوص کودکان

با توجه به روحیه و کوچکی جثه کودکان، میز تحریرهای منحصر به فردی برای آنان در بازار وجود دارد که هم دارای رنگ های شاد و زیبایی هستند و هم از طرح های فانتزی مختلفی برای ساخت آن ها استفاده شده است. لازم به ذکر است میز مخصوص کودکان به هیچ عنوان قابل استفاده از سوی افراد بزرگسال نخواهد بود.

میزهای کلاسیک

میزهای تحریر کلاسیک یا همان میزهای مطالعه معمولی یکی از پرطرفدارترین و همچنین پرفروش ترین میزهای تحریری در کشورمان بحساب می آیند که تقریبا همه افراد یک خانواده در گروه های سنی مختلف می توانند از آن استفاده کنند. ناگفته نماند این نوع از میزها فاقد طرح های فانتزی بر روی خود هستند.

image 1647410706 - میز تحریر شیک از کجا بخرم؟ -

میزهای تاشو

یکی از ایده آل ترین و جدیدترین میزهای تحریر موجود در بازار، میزهای تاشو هستند که می توان از آن ها برای استفاده ار فضاهای کوچک و کم جا بهره های زیادی گرفت و در وقت لازم به سراغ آن رفت و پس از اتمام کار خود نیز با بستن پایه های تاشو و حتی صفحه رویی میز در برخی از مدل ها، آن را جمع آوری و در گوشه ای از اتاق خانه و یا محل کارتان قرار دهید.

میزهای دیواری

از دیگر مدل های مختلف میزهای تحریر می توان به میزهای دیواری اشاره داشت که معمولا نصب آنان توسط دریل، تعدادی پیچ و رولپلاک و همچنین یک یا دو نبشی با سایز مناسب صورت می گیرد و همچون مدل قبل؛ یعنی میزهای تاشو بیشتر مناسب استفاده در محیط هایی با فضاهای کم می باشد و بر روی دیوار و در ارتفاعی مناسب نصب می شود.

میزهای کتابخانه دار

: و اما گونه ای دیگر از میزهای تحریر نیز در بازار به چشم می خورند که همراه با یک کتابخانه چوبی شکیل و متناسب با خود به لحاظ جنس ساختاری و همچنین رنگ و اندازه به فروش می رسند. این مدل از میزهای کتابخانه دار معمولا از قیمت های به مراتب بالاتری نسبت به دیگر مدل میزهای تحریر برخوردار می باشند.

درهنگام خرید میز تحریرچوبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انتخاب نوع میز

اولین نکته ای که هنگام خرید میز تحریر باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک نوع مناسب است. همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم، میزهای تحریرهم مانند میز آرایش چوبی  دارای مدل های مختلفی هستند که بهتر است با توجه به سن و سال و همچنین متراژ اتاق و سلیقه شخصی تان اقدام به خرید یک کدام از آن ها نمایید.

image 1647410785 - میز تحریر شیک از کجا بخرم؟ -

توجه به بزرگی فضا

نکته مهم دیگری که بهتر است در فرآیند انتخاب و خرید میز تحریر به آن توجه کنید، میزان بزرگی و یا کوچکی فضای اتاق خواب و یا اتاق کارتان می باشد که باید با توجه به این موضوع به دنبال یک میز تحریر با ابعادی مناسب برای استفاده خود و یا فرزند دلبندتان باشید

جنس کالا

مورد بعدی مربوط به تشخیص جنس میز مورد نظرتان است. امروزه تولید کنندگان برای طراحی و تولید انواع و اقسام میزهای تحریر،میز ناهارخوری، پذیرایی، کنفرانس و غیره از متریالی همچون: چوب، MDF، فلز، پلاستیک و غیره استفاده می کنند که شما باید با توجه به کیفیت جنس به کار رفته در ساخت کالای مدنظرتان اقدام به خریدی هوشمندانه برای خود و خانواده تان کنید.

صنایع چوبی آنیل زیباترین و با کیفیت ترین مدل های میز تحریرچوبی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

image 1647410810 - میز تحریر شیک از کجا بخرم؟ -

جنس پایه های میز

در برخی از میزهای تحریر، رویه و بدنه میز از یک جنس و پایه های آن از جنسی دیگر ساخته شده است که البته این تناقض ظاهری سبب ایجاد شکلی زیبا و شکیل برای این قبیل محصولات نیز شده است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به خرید این مدل از میزها، حتما به جنس پایه ها و همچنین تراز بودن ارتفاع آنان دقت نمایید.

ارتفاع استاندارد

یادتان باشد پیش از اقدام به خرید یک میز تحریر مناسب و باکیفیت حتما به جثه و میزان قد شخص و یا اشخاصی که قرار است از میز استفاده کنند، توجه داشته باشید؛ زیرا بایستی همواره به دنبال خرید میزی باشید که از ارتفاع مناسبی نسبت به نیم تنه بالایی فرد مورد نظرتان برخوردار باشد تا نه سبب افتادن دست ها، شانه ها و همچنین گردن به هنگام کار بر روی میز به سمت پایین شود و نه افراد را مجبور به بالا نگه داشتن شانه ها و عضلات گردن خود برای استفاده از آن کند!

تعداد کشو

یک نکته جانبی اما فوق العاده مهم خصوصا برای محصلان و کارکنان بخش های اداری، وجود یک یا دو کشو بر روی میز تحریر است که سبب می شود تا شما بتوانید وسایل اضافه اما مورد نیاز خود را در داخل آن ها قرار دهید و به وقت لازم از آنان استفاده نمایید.

رنگ و طراحی

امروزه رنگ عمده اغلب میزهای تحریر با توجه به سبک و سیاق دیزاین و طراحی دکوراسیون اتاق ها، سفید و یا رنگی روشن نزدیک به آن است که البته خودِ شما نیز می دانید که انتخاب رنگ یک امر کاملا سلیقه ای و دلبخواهی است اما با این وجود توصیه می کنیم از رنگ غالب موجود در دکوراسیون و همچنین سبک وسایل موجود در فضایی که قرار است میز در آن واقع شود، غافل نشوید

قیمت میز تحریر

قیمت میز تحریر با توجه به موارد مختلفی همچون: جنس، اندازه، تعداد کشو، داشتن یا نداشتن کتابخانه، ساده یا تاشو بودن و غیره تعیین می شود که البته بهتر است شما با توجه به میزان بودجه خود و همچنین اندازه فیزیکی بدنتان اقدام به خرید میزی استاندارد و باکیفیت برای خود کنید.

صنایع چوبی آنیل انواع لوازم چوبی منزل از جمله بهترین مدل های میز تحریر را در وب سایت

https://annillwood.com

 درج کرده و همه آنها را با بهترین کیفیت  ومتریال مصرفی ممکن به فروش می‌رساند و همین باعث شده بتوانید با کمترین هزینه ،یک محصول زیبا و با کیفیت داشته باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.