چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید قهوه ساز دستی چه مزایایی دارد؟
    25 اسفند 1400 - 10:37
    شناسه : 195312
    1

    در این محتوا در مورد نحوه قهوه ساز دستی و خرید قهوه جوش فلاویا هم چنین برای این که طرز استفاده از قهوه ساز   را بدانید باید چه نکاتی را رعایت کنید پرداخته ایم.

    پ
    پ

    برای این که بتوانید با کمک قهوه ساز دستی یک قهوه خوشمزه تهیه کنید یا این که طرز استفاده از قهوه ساز و قهوه جوش فلاویا را آموزش ببنید باید مطالب معتبری در این زمینه مطالعه کنید. در ادامه می توانید با برند فلاویا آشنا شوید.

    1 3 - خرید قهوه ساز دستی چه مزایایی دارد؟ -

    قهوه ساز دستی نیز بسیار متنوع می باشد چه از نظر ظاهری چه از نظر باطن دستگاه. اگر شما دوست دارید انرژی کمتر مصرف شود وقت کافی را برای تهیه قهوهس از دارید می توانید اقدام به خرید دستگاه قهوه ساز دستی کنید. این قهوه ساز ها ویژگی های مثبتی دارند که خیلی از افراد قهوه ساز  برقی دیگر خرید نمی کنند. این خصوصیات شامل موارد زیر است.

    • نظارت کامل و دقیق بر روند دم کشیدن قهوه
    • پر شدن فضا از عطر قهوه
    • قیمت پایین تری در مقایسه با قهوه ساز های برقی دارند.
    • قابل حمل هستند و میتوان آنها را به محل کار، گردش، مسافرت، غیره به همراه ببرید و از قهوه دم کرده خودتان لذت ببرید.

    اما یک عیبی که این قهوه ساز دستی دارد این می باشد که مدت زمان بیشتری طول می کشد تا قهوه درست شود و ممکن است شما در این زمان مقداری معطل شوید و وقت شما تلف شود.

    2 3 - خرید قهوه ساز دستی چه مزایایی دارد؟ -

    نکات مهم طرز استفاده از قهوه ساز

    قبل از اینکه در مورد طرز استفاده از قهوه ساز بپردازیم باید در مورد این که چه نکاتی مهم می باشد اطلاعاتی داشته باشید. حتما برای این که یک قهوه خوشمزه میل کنید بهتر می باشد که از کیفیت مناسب برای قهوه خودتان استفاده کنید و اینکه باید بدانید می خواهید با قهوه ساز دستی کار کنید یا این که میخواهید با قهوه جوش فلاویا قهوه خود را دم کنید. به این دلیل که طرز استفاده از قهوه ساز دستی و فلاویا با هم متفاوت می باشد.

    باید بدانید که چه مقدار قهوه نیاز می باشد تا در قهوه جوش فلاویا خودتان قرار دهید به این دلیل زیاد یا کم ریختن پودر قهوه باعث می شود قهوه مزه خوبی ندهد. در برخی از مدل های قهوه ساز برقی می بایست از فیلتر کاغذی قهوه نیز استفاده کنید. برای این منظور هم نمونه کاغذی و یک بار مصرف در دسترس می باشد و هم می توانید از مدل های دائمی کمک بگیرید..

    در قدم اول باید قهوه ها را آسیاب نمایید، البته اگر پودر قهوه تهیه کرده باشید به این مرحله نیاز نخواهید داشت.

    حال به اندازه قهوه مورد نیاز باید در مخزن آب سرد بریزید، در راهنمای قهوه سازها هم به میزان آب مورد نیاز برای تهیه هر فنجان قهوه اشاره شده است.

    با این حال به عنوان یک استاندارد می توانید برای هر 2 قاشق سوپ خوری قهوه، از 175 میلی لیتر آب سرد استفاده نمایید.

    فیلتر کاغذی یا دائمی را روی سبد مخصوص پودر قهوه قرار دهید. پودر قهوه را نیز به مقدار مورد نیاز در این قسمت بریزید و دکمه روشن قهوه ساز را بزنید تا قهوه شروع به دم کردن نماید. در برخی از قهوه سازهای مدرن، شما می توانید برنامه مورد نظر برای درست کردن قهوه را نیز انتخاب نمائید. در برخی دیگر فقط یک کدل قهوه میتوانید تهیه کنید.

    برای مثال در این قهوه سازها برای درست کردن اسپرسو، موکا، کاپوچینو، لاته و .. برنامه مشخصی وجود دارد که خود قهوه ساز به صورت هوشمند شرایط را برای درست کردن آنها فراهم می آورد.

    • در ادامه باید منتظر بمانید تا آب درون مخزن تمام شود.
    • آب داغ شده به محفظه پودر قهوه وارد شده و سپس قهوه شما آماده می شود.
    • حتما دقت کنید تا قهوه به صورت کامل وارد قوری شود.
    • در نهایت فیلتر یک بار مصرف و تفاله قهوه را دور بریزید و قهوه خوش طعم خود را میل کنید.

    آشنایی با قهوه جوش فلاویا

    یکی از بهترین قهوه جوش هایی که ساخت ایران می باشد و هم کیفیت عالی دارد و هم این که شما می توانید به راحتی در خانه و محیط کار از آن استفاده کنید و در عرض دو دقیقه قهوه خود را دم کنید و نوش جان کنید قهوه جوش فلاویا می باشد که هم زیبایی خاصی داشته هم این که فضای زیادی روی میز و کابینت شما اشغال نمی کند.

    در کنار خرید این قهوه جوش های زیبایی برند فلاویا شما می توانید دو عدد فنجان نیز از برند فلاویا دریافت کنید. این فنجان ها تماما سرامیک بود و مناسب قهوه فرانسه دم کرده هستند. پایه های این قهوه جوش مقاوم بود و لغزش را نشان نمی دهند یعنی این که ضد لغزش می باشد هم چنین این لیوان ها بر روی قهوه جوش فلاویا لیز نمی خورد. این قهوه جوش ها را شما می توانید در دو رنگ سفید و مشکی سفارش بدهید و لیوان های سرامیکی این قهوه ساز نیز به همین دو رنگ موجود می باشد.

    توان مصرفی قهوه سازهای فلاویا 400 وات می باشد . هم چنین فیلترهای این قهوه ساز را می توانید عوض کنید و فیلتر جدید جایگزین کنید. با استفاده از کلید خاموش و روشن شدن دستگاه روشن می شود و فیلتر این دستگاه قابل شستشو و قابل تعویض می باشد.

    3 - خرید قهوه ساز دستی چه مزایایی دارد؟ -

    در این محتوا در مورد نحوه قهوه ساز دستی و خرید قهوه جوش فلاویا هم چنین برای این که طرز استفاده از قهوه ساز   را بدانید باید چه نکاتی را رعایت کنید پرداخته ایم. برای خرید اینترنتی و مطمئن می توانید به سایت برند فلاویا به آدرس flavia.ir  مراجعه کنید و با 18 ماه گارانتی  این دستگاه را خریداری نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.