×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

t3 1647533532 photo 2022 03 17 19 40 38 - آخرین داربی قرن مساوی شد -

به گزارش ایسنا، از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی، داربی ۹۸ پایتخت را برگزار کردند که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

علی نعمتی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس گلزنی کرد. رودی ژستد در دقیقه ۸۱ برای استقلال گل زد.

با این تساوی استقلال ۵۵ امتیازی و پرسپولیس ۴۹ امتیازی شد.

نیمه اول

اولین موقعیت‌بازی با پاس بلند حسین‌زاده و فرار ارسلان مطهری، خلق شد که شوت مطهری توسط گوهری به طور ناقص دفع شد و در ادامه یامگا روی توپ تاثیر گذاشت که به گل تبدیل نشد. در این صحنه برخوردی میان این بازیکن خارجی و گوهری شکل گرفت که مجیدی برخلاف داور مسابقه، اعتقاد به پنالتی داشت.

در دقیقه ۱۰، کوین یامگا باز هم در متن حمله آبی‌ها بود که پاس در عرض او سریعتر از بازیکنان هر دو تیم بود و از محوطه جریمه پرسپولیس دور شد. باز هم شوت دیگری از سوی یامگاه در دقیقه ۱۴ به سمت دروازه گوهری روانه شد که با دخالت بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت و ثمری نداشت.

در دقیقه ۲۱ نخستین موقعیت جدی پرسپولیس خلق شد که ضربه رضا اسدی از مقابل محوطه شش قدم، ارتفاع گرفت و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۴، ضربه ایستگاهی وریا غفوری در دو ضرب توسط گوهری دفع شد و ضربه سر جعفر سلمانی در مسیر دروازه به بازیکن خودی خورد و به اوت رفت. در دقیقه ۳۰ موقعیت دیگری برای استقلال خلق شد که ضربه ارسلان مطهری از مقابل محوطه جریمه کم جان بود و در دو مرحله توسط گوهری مهار شد.

در دقیقه ۳۲، ضربه احسان پهلوان از داخل محوطه جریمه توسط حسینی دفع شد و مقابل پای تمیروف افتاد اما ضربه بد این بازیکن ازبک، در داخل چارچوب نبود و استقلالی‌ها توپ را دفع کردند. در دقیقه ۳۵ بازی هم تیمروف در موقعیت گلزنی قرار گرفت که شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸، ارسلان مطهری صاحب خطرناک‌ترین موقعیت استقلال شد که ضربه او از مقابل محوطه جریمه، با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۴۰، سانتر رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه علی نعمتی وارد دروازه حسینی شد وپرسپولیس با یک گل از رقیب خود پیش افتاد.

نیمه دوم

ارسلان مطهری اولین موقعیت نیمه دوم را خلق کرد که تک‌روی و زیاده‌روی این بازیکن منجر به از دست رفتن این موقعیت شد. در دقیقه ۶۲، استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ناهماهنگی حسین‌زاده و سلمانی منجر به از دست رفتن این موقعیت شد.

در دقیقه ۷۷، سعید آقایی با عبور از بازیکن استقلال، وارد محوطه جریمه آبی‌ها شد اما ضربه محکم او از کنار محوطه شش قدم، به آسمان رفت.

گل: در دقیقه ۸۱، ارسال صالح حردانی به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد وارد دروازه گوهری شد.

در دقیقه ۸۳ با اعتراض‌های مداوم یحیی‌ گل‌محمدی به سید علی، داور مسابقه، سرمربی پرسپولیس اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (کارت زرد)، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی (کارت زرد) (سیدجلال حسینی ۷۹)، رضا اسدی، میلاد سرلک (کمال کامیابی‌نیا ۷۷)، احسان پهلوان (امید عایشاه ۸۸)، مهدی ترابی، وحید امیری و شرزود تمیروف (کارت زرد) (حامد پاکدل ۸۱).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی (کارت زرد)، محمد دانشگر (محمدزبیر نیک‌نفس ۵۰)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (عزیزبک آمانوف ۶۵)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (صالح حردانی ۶۵)، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده (آرمان رمضانی ۷۹)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (رودی ژستد ۷۹).

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.