×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسافرت تفریح ترافیک - افزایش ۶۱ درصدی ورود به گیلان طی دو روز گذشته -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت تردد روزانه خودرو در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۳ هزار و ۵۳۵ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۴۷ هزار و ۶۴۰ وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شده است، افزود: بیشترین میزان ورودی استان ار طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۳۷ هزار و ۶۷۷ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۲۲ هزار و ۵۲۸ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان خروجی از استان را نیز از طریق محور چابکسر – رامسر با تعداد ۱۸ هزار و ۹۰۲ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته ساعات اوج تردد در کل محورهای استان بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار الی پنج صبح بوده است.

مرادی، با بیان اینکه سرعت متوسط وسائل نقلیه در محورهای استان گیلان ۶۹ کیلومتر در ساعت است، گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان طی مدت مذکور محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد ساعتی ۲۰۱۲ وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین – رشت با متوسط تردد ساعتی ۲۰۰۳ وسیله نقلیه پرترددترین محورهای استان بودند.

وی با اشاره به آمار ورودی و خروجی استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، اضافه کرد: از ۲۵ لغایت ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ شاهد ۶۱ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۵ درصد افزایش در خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۱۳۱ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه به استان و خروج ۹۰ هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه از استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: در مجموع شاهد تردد ۲۲۲ هزار و ۲۴۵ وسیله نقلیه در محورهای گیلان بودیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.