×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

همیشه اطلاعات زیادی در مورد سن رشد و توقف آن در اینترنت موجود است. اما بسیاری از این اطلاعات از منابع قدیمی و اشتباه گرفته شده است و نمی تواند به شما کمک کند تا در مورد افزایش قد پس از ۱۸ سالگی بیشتر بدانید. بنابراین در ادامه قصد داریم روش های افزایش قد، شرایط افزایش قد، محدوده سنی قد را در نظر بگیریم. و.. اما ابتدا در مورد سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود صحبت کنیم و اینکه اساس این سوالات تا چه حد درست است و آیا علم پاسخ صحیحی دارد؟

Active Lifestyle - گزارش جالب سایت وان قد از وضعیت روش های افزایش قد -

آیا باید برای افزایش قد تلاش کنیم؟

اندازه یک اصطلاح ذهنی است. قد برای برخی افراد یک مسئله حیاتی است. کوچک بودن برخی افراد را می ترساند زیرا دائما مورد تمسخر قرار می گیرند. اغلب اندازه آنها آنها را آسیب پذیر می کند. مطمئناً قد در شخصیت هر فردی نقش اساسی دارد. در بیشتر موارد، قد بلند بودن مزایای شخصی، حرفه ای، مالی و جنسیتی دارد.

با این حال، کار زیادی نمی توان برای افزایش قد انجام داد و اطلاعات و محصولات جعلی زیادی در اینترنت وجود دارد که ادعا می کنند بدون اطلاع از دقت آنها به شما کمک می کنند تا قد خود را افزایش دهید. در واقع هیچ معجون جادویی وجود ندارد که قد شما را افزایش دهد. بنابراین وقت و پول خود را برای خرید محصولات گران قیمتی که ادعا می کنند به سرعت سایز می شوند و راه حل های طبیعی و موثر را دنبال می کنند، هدر ندهید.

قبل از اینکه بخواهید از روش های افزایش قد استفاده کنید، ابتدا باید عوامل موثر بر قد خود را بشناسید. برخی از این عوامل بیشتر به ژنتیک مربوط می شود، اما گاهی اوقات تغذیه و ورزش می تواند نقش مهمی داشته باشد. بین ۱ سالگی تا بلوغ، اکثر افراد هر سال حدود ۲ اینچ قد خود را افزایش می دهند. با این حال، هر فرد با سرعت متفاوتی رشد می کند. مطالعات نشان می دهد که دختران در اوایل نوجوانی سریعتر از پسران رشد می کنند.

نظر پزشکان در مورد افزایش قد

البته می توانید الگوی رشد فرزندتان را قبل از هجده سالگی تغییر دهید. خوب، صفحات رشد استخوان تا سن ۱۸ سالگی کاملا فعال می شوند و بنابراین اگر ویتامین ها، مواد معدنی و مکمل ها به درستی استفاده شوند. این مشکل تا حد زیادی حل خواهد شد. درمان های هورمونی یکی از رایج ترین روش هایی است که پزشکان از آن استفاده می کنند.

آنها کوتاه‌قدی را به دوران کودکی نسبت می‌دهند. اینکه نوزاد ویتامین های خوبی در شکم مادر دریافت نکرده است یا اینکه بعدا و در دوران شیرخوارگی به خوبی تغذیه نشده است. بر اساس تحقیقات انجام شده شیرخشک یکی از دلایل اصلی کوتاهی قد در مردان است. در نتیجه، متوجه شدیم که تغذیه چقدر می تواند بر افزایش قد تأثیر بگذارد. به همین ترتیب امروزه وب سایت ها، شبکه ها و رسانه های مختلف برای کسب درآمد و بهره برداری واقعی از این ضعف انسانی کمپین می کنند.

مزایای افزایش قد

برخی می گویند موفقیت ربطی به سایز ندارد، اما افزایش سایز مزایای خاص خود را دارد. مانند:

اندازه ما نقش مهمی در سبک زندگی روزمره و شانس موفقیت ما دارد و گاهی اوقات می تواند عامل تعیین کننده در موفقیت شغلی و شخصی شما باشد.
شواهد علمی وجود دارد که اندازه بزرگ در بسیاری از موارد کمک می کند. زنان به طور طبیعی جذب مردان قد بلند می شوند.
قد بلند بودن گزینه های بیشتری در رابطه با قرار ملاقات به شما می دهد.
افراد بلند قد معمولا ویژگی منحصر به فردی دارند و با جامعه متفاوت هستند. همکاران ما در جامعه قدرت، هوش، رهبری، اعتماد به نفس و شایستگی را به افراد قدبلند نسبت می دهند.
مطالعات علمی نشان می دهد که کوتاه قد بر عزت نفس افراد تأثیر می گذارد در حالی که افراد کوتاه قد فاقد عزت نفس هستند.

هورمون ها چه نقشی در افزایش قد دارند؟

در مورد هورمون ها سوال و پاسخ های متناقض زیادی برای سوال افزایش قد وجود دارد. هورمون رشد شما کمبود دارد یا غده تیروئید شما به درستی کار نمی کند. این یکی از دلایل اصلی توقف رشد شما در چه قد و وزنی خواهد بود. متأسفانه در بسیاری از موارد پزشکان به شما این امید را می دهند که در دوران بلوغ قدتان بلندتر می شود یا مشکل شما به موقع و بدون انجام کار خاصی حل می شود. اگر واقعا منطقی نیست و هیچ راهی برای کنترل هورمون های معیوب با استفاده از رژیم غذایی، ورزش و غیره وجود ندارد.

منبع: https://1ghad.com

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.