جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره نوروزی لاهیجان با حضور هنرمندان در جزیره استخر برگزار می شود
    28 اسفند 1400 - 10:29
    شناسه : 195418
    0

    شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره نوروزی شهرداری با حضور هنرمندان در جزیره استخر خبر داد.

    پ
    پ

    نوروزی لاهیجان - جشنواره نوروزی لاهیجان با حضور هنرمندان در جزیره استخر برگزار می شود - جشنواره لاهیجان
    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: جشنواره نوروزی شهرداری از دوم تا ۱۲ فروردین از ساعت ۵ عصر در جزیره استخر برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: جشنواره نوروزی شهرداری لاهیجان با اجرای برنامه های هنری و فرهنگی شامل موسیقی، نمایش های آیینی و طنز، تقلید صدا، مسابقه، شعبده بازی با حضور هنرمندان مطرح استان گیلان و اجرای برنامه های بومی و محلی با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شامل لافندبازی، ساخت صنایع دستی، پخت نان محلی و دم کردن از دوم فروردین همه روزه در جزیره استخر برگزار می شود.

    شهردار لاهیجان گفت: پس از دو سال که به دلیل شرایط کرونایی کشور امکان مسافرت و اجرای جشنواره وجود نداشت، در نوروز ۱۴۰۱ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی افتخار میزبانی از همشهریان و مسافران عزیز در جزیره استخر با تدارک برنامه های شاد و فرهنگی خواهیم بود.

    زنده دل افزود: ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به همشهریان و هم وطنان گرامی، سالی پربرکت همراه با سلامتی در کنار خانواده برای همه عزیزان آرزومندم.

    وی گفت: شهرداری لاهیجان با نصب المان های جدید در نقاط مختلف شهر، برپایی سفره هفت سین در میدان ابریشم و ساختمان ستادی شهرداری، المان قایق های نوروزی در استخر، زیبا سازی فضا و منظر شهری با نصب چراغ های جدید روشنایی در مناطق گردشگری و تاریخی، پاکسازی معابر شهری و پارک ها و کاشت گل های فصلی به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.