شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهران غفوریان: همه تلاشم را می‌کردم تا بمیرم!
    01 فروردین 1401 - 15:44
    شناسه : 195515
    0

    مهران غفوریان می‌گوید همه‌چیز دست به دست هم داد تا او زنده بماند وگرنه او همه تلاشش را بدون آن که بداند می‌کرد تا بمیرد که خوشبختانه نشد.

    پ
    پ

    غفوریان - مهران غفوریان: همه تلاشم را می‌کردم تا بمیرم! -

    مهران غفوریان از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو سیما با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شد.

    او در بخشی از این برنامه، در مورد عمل قلبش که مهر امسال انجام شد، گفت: «همه‌چیز دست به دست هم داد که من زنده بمانم. همه تلاشم را بدون آن که بدانم می‌کردم که بمیرم ولی نشد. تلفن روی اسپیکر بود و من شنیدم که دکتر به منوچهر هادی گفت با توجه به علائمی که مهران غفوریان دارد، حتما سکته می‌کند و باید زودتر به بیمارستان منتقل شود. منوچهر گفت روی اسپیکر بود و خودش شنید.»

    غفوریان ادامه داد: «گیر داده بودم من هنوز نیافتاده‌ام. این پلان را که همه‌چیزش آماده است، بگیرم، بعد به بیمارستان می‌روم که منوچهر قبول نکرد.»

    او توضیح داد: «لحظه‌ای که به حیاط بیمارستان رسیدیم، صدای راننده را شنیدم که گفت رسیدیم و دیگر خاطرم نیست چه شد. فقط لحظه‌ای به هوش آمدم که پزشک در حال احیای من بود. یعنی اگر منوچهر اصرار مرا می‌پذیرفت و آن پلان را می‌گرفت امکان داشت الان این‌جا نباشم.»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.