جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همسرکشی فجیع جلوی چشمان مردم/ قاتل فراری دستگیر شد
    03 فروردین 1401 - 21:00
    شناسه : 195582
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری فردی که همسر خود را با سلاح گرم به قتل رسانده و فراری شده بود در پردیس خبر داد.

    پ
    پ

    دستگیر - همسرکشی فجیع جلوی چشمان مردم/ قاتل فراری دستگیر شد - چشمان مردم

    سرهنگ «بهزاد عبدیان» در تشریح جزئیات این خبر گفت: پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قتل خانمی توسط همسرش در ملاء عام در شهر دزفول، استان خوزستان موضوع با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و حضور احتمالی متهم فراری در شهرستان پردیس در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان و پردیس قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی پردیس با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان و پیگیری‌های لازم و دریافت نیابت قضایی، متهم را طی یک اقدام ضربتی و با هدایت اطلاعاتی در یکی از مناطق شهرستان پردیس (سعید آباد جاجرود) شناسایی و دستگیرکردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: پرونده و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

    سرهنگ عبدیان در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.