سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل
    06 فروردین 1401 - 12:37
    شناسه : 195671
    2

    شرکت کارابین راپل در فرآیند اجرای نظافت نمای بیرونی ساختمان از دستگاه نماشویی قدرتمند 320 باری و همچنین مواد های نانو مخصوص جرم زدایی برای نما استفاده میکند تا کیفیت کاری را بالا ببرد و نمایی تمیزی را برای شما تحویل دهد.

    پ
    پ

    نماشویی شامل مجموعه اقدامات و کلیه کارهایی می باشد که در مراحل شستشوی نمای ساختمان توسط افراد متخصص در این زمینه اجرا می شود تا تمامی جرم ها و آلودگی ها از سطح نمای ساختمان از بین برود و نمای ساختمان شما مانند روز اول و تمیز و درخشنده بشود.

    اگر نمای ساختمان شما مدتی است که آلوده و چرکین شده است تنها راه برای تمیز شدن و جرم زدایی از آن نماشویی ساختمان می باشد. که با روش های بسیار مختلفی این خدمات اجرا می شود. شرکت کارابین راپل در فرآیند اجرای نظافت نمای بیرونی ساختمان از دستگاه نماشویی قدرتمند 320 باری و همچنین مواد های نانو مخصوص جرم زدایی برای نما استفاده میکند تا کیفیت کاری را بالا ببرد و نمایی تمیزی را برای شما تحویل دهد.

    کارابین راپل - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    قیمت نماشویی

    به نقل از شرکت کارابین راپل به طور کلی میزان معین و مشخصی برای قیمت اجرای این خدمات وجود ندارد و قیمت اصلی کار بستگی به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما دارد که باید همانند خدمات نقاشی نما توسط کارشناسان و متخصصین کار در ارتفاع برسی و سپس تعیین قیمت بشود.

    در حال حاضر فاکتور ها و عوامل موثری وجود دارد که در تعیین قیمت نماشویی ساختمان نقش مهمی را ایفا می کنند که کارشناسان کار در ارتفاع با توجه به این عوامل قیمت انجام کار را برای شما مشخص می کنند. فاکتور های مهم برای هزینه نماشوی ساختمان شامل موارد ذکر شده در زیر می باشند.

    1. متراژ و ابعاد نمای ساختمان
    2. میزان آلودکی و کثیفی نما
    3. جنس مصالح نمای ساختمان
    4. موقعیت مکان جغرافیایی ساختمان
    5. نماشویی ساختمان با واترجت یا سند بلاست
    6. میزان مواد مورد نیاز برای پاکسازی جرم ها
    7. روش شستشوی نما که به صورت راپل کاری باشد یا داربست

    تمامی موارد ذکر شده از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و میزان نرخ نماشوی ساختمان با توجه به هفت مورد بالا مشخص می شود.

    ساختمان - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    پاکسازی نمای ساختمان چگونه انجام می شود؟

    فرآیند پاکسازی نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع با استفاده از ابزار های کمکی مختلفی همچون:

    1. نماشویی با طناب و بدون داربست
    2. شستشوی نما با داربست
    3. شستشوی نمای ساختمان با کلایمر
    4. نماشویی ساختمان با جرثقیل
    5. شستشو نما با بالابر های هیدرولیکی

    مواردی که در لبست بالا معرفی شد از روش های و ابزای های متخلف برای نماشوی و شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود.

    نماشویی با طناب

    یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای پاکسازی نمای ساختمان خود استفاده کنید استفاده از روش حرفه ای نماشویی با طناب می باشد. نام دیگر این روش راپل کاری  می باشد که یکی از ایمن ترین و کم هزینه ترین روش ها برای نظافت نمای بیرونی ساختمان به شما می آید و در حال حاضر در سراسر جهان مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است که برای شستن برج ها و ساختمای بسیار زیادی همچون برج خلیفه از این روش استفاده می شود.

    از به دنبال شستشو و نماشویی ارزان ساختمان خود دارید این روش را انتخاب کنید در این روش از کار متخصصین کار در ارتفاع بدون نیاز به بستن داربست از نمای ساختمان فرود می آیند و در مراحل فرود از نما کلیه سطوح را با دستگاه واترجت شستشو می دهند. از روش راپل کاری یا کار در ارتفاع با دسترسی طناب در سایر خدمات ساختمانی دیگری همچون پیچ و رولپلاک نما ، نقاشی نمای ساختمان و آبندی نمای ساختمان استفاده می شود.

    برای شستن نمای ساختمان حتما پیشنهاد می شود که از روش نماشویی با طناب استفاده بشود زیرا هم ایمنی بالایی دارد و هم قیمت اجرای این خدمات برای شما کمتر خواهد شد.

    یکی از دلایلی که قیمت اجرا در این روش کمتر از سایر روش های دیگر می باشد این است که هیچ هزینه اضافه ای برای اجازه داربست یا کلایمر نخواهید پرداخت و تنها دستمزد نماشور را پرداخت خواهید کرد

    با طناب - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    نماشویی با داربست

    این روش یکی از از روش های سنتی و قدیمی ای می باشد که برای پاکسازی نمای ساختمان در چند سال اخیر استفاده می‌شد. که امروزه با وجود روش مدرنی همچون شستشوی نما با طناب دیگر نیازی به بستن داربست نمی باشد. اما اگر نمای ساختمان دارای شرایطی باشد که نتوان از روش راپل کاری استفاده کرد باید از داربست استفاده بشود و فرآیند نظافت نمای بیرونی ساختمان با داربست انجام بشود که معمولاً کم پیش می آید از روش راپل کاری نوان استفاده کرد.

    شرکت کارابین راپل در زمان استفاده از داربست از کمربند های ایمنی و هارنس به جهت بالا بردن امنیت در کار استفاده میکند و کلیه فرآیند اجرای کار را استفاده از تخته بر روی داربست اجرا میکند.

    موادهای نظافت نمای بیرونی ساختمان

    در حال حاضر فقط دو نوع مواد نانو بسیار قدرتمند برای نظافت نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود که این مواد ها توسط کلیه متخصصین شستشوی نما در حال استفاده می باشند و مواد نانو دیگری به غیر از این دو مورد وجود ندارد. مواد های مخصوص نماشویی ساختمان سیلیس و دیسکلیر نام دارند.

    سیلیس حالت ماسه ای و شنی مانند دارد و در سطوحی همچون نماهای آجری و سنگی مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد آن بیشتر در سند بلاست کردن نمای ساختمان می باشد که در زمان استفاده از آن حالت صیقل به سطوح نما میدهد  و به نوعی از سطوح نمای ساختمان لایه برداری میکند.

    دیسکلیر یک مواد نانو اسیدی می باشد که بیشتر برای نماهای سنگی مورد استفاده قرار میگیرد و زمانی که بر روی سنگ نمای ساختمان پاشیده میشود به خورد سنگ نفوذ میکند و تمامی جرم ها تا حد ممکن از سطح نما بلند میکند و در سفید کردن سنگ نمای ساختمان بسیار کاربردی می باشد.

    بهترین شرکت نماشویی ساختمان

    یکی از سوالاتی که امروزه در ذهن افرادی که قصد نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود را دارند این می باشد که بهترین شرکت نماشویی برای انجام شستن نمای ساختمان کدام می باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که بهترین شرکت برای نظافت نمای بیرونی ساختمان شرکتی می باشد که از تجربه و حرفه های بسیار بالایی برخوردار باشد و همچنین تمامی موارد مورد نیاز برای جرم زدایی از نما را در اجرای کار رعایت کند.

    شرکت کارابین راپل یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در حوزه کار در ارتفاع و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند و در این دو دهه بیش از هزاران پروژه موفق داشته است که همواره مشتریان این شرکت سازمانهای دولتی بزرگی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت‌های بین المللی ای مانند شرکت کوزو بوده است.

    شرکت کارابین راپل برای تمیز کردن نمای ساختمان استراتژس های مختلفی دارد که با توجه به تجربه و همچنین جنس نمای ساختمان بهترین روش را برای شستشو انتخاب میکنند و کلیه متخصصین و نیرو های این شرکت کاملا آموزش دیده و حرفه ای در اجرای کار می باشند.

    با سیلیس - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    نماشویی ساختمان در تهران

    در استان تهران به دلیل وجود ساختمان های مدرن و زیبا و همچنین مهم بودن زیبایی ساختمان ها خدمات شستشوی نمای ساختمان بسیار پرتقاضا می باشد. در استان تهران به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و همچنین بارش باران های اسیدی نمای ساختمان ها پس از گذشت زمان بسیار آلوده و چرکین و پوشیده از دوده می‌شوند و برای اینکه این آلودگی ها از بین بروند نمای ساختمان ها باید در بازه های زمانی مختلفی شست و شو بشوند تا همیشه تمیز بماند و از نفوذ جرم ها به خورد سطوح نمای ساختمان جلوگیری شود.

    قیمت نماشویی در تهران به دلیل نزدیک بودن مسیر های دسترسی به شرکت های نماشویی کمتر از سایر نقاط کشور می باشد و همچنین اکثریت ساختمان ها را میتوان به صورت نماشویی با راپل نظافت و پاکسازی کرد.

    نماشویی سنگ ساختمان

    شستشوی سنگ نمای ساختمان بسیار حساس می باشد و برای اجرای این کار باید به جنس سنگ استفاده شده حتما توجه شود تا نما را خراب نکند. برای نماشویی سنگ ساختمان روش های مختلفی همچون شستشوی نما به صورت واترجت یا سند بلاست وجود دارد.

    همچنین از هر دو مواد سیلیس و دیسکلیر برای پاکسازی آلودگی ها و جرم ها می توان استفاده کرد. معمولا سنگ های نمای ساختمان ها تیشه ای یا گرانتی می باشند که برای هر کدام از جنس سنگ ها استراتژی مختلفی برای پاکسازی وجود دارد.

    مثلا سنگ های تیشه ای به راحتی سند بلاست می شوند اما سنگ نماهای گرانیتی قابلیت سند بلاست را ندارند و اگر سند بلاست بشوند براقیت خود را از دست می دهند پس در انتخاب شرکت نماشویی حتما دقت بالایی شود تا کار با بهترین کیفیت انجام شود.

    نماشویی با دستگاه واترجت

    نماشویی ساختمان با دستگاه واترجت معمولا برای سطوحی همچون نماهای شیشه ای ، کامپوزیتی ، سیمانی ، ترموود استفاده می شود که موجب بلند شدن گد و خاک ها و آلودگی ها از سطح نما می شود و تا حد ممکن جرم ها را از بین میبرد مگر این که جرمی به خورد سطوح نما نفوذ کرده باشد و از بین نرود.

    معمولا از واترجت برای نماشویی نمای سیمانی بسیار استفاده می شود و به نوعی یکی از مراحل اصلی قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان سیمانی می باشد زیرا با این کار کلیه گرد و خاک ها از نما بلند می شود و ماندگاری رنگ در نمای ساختمان بسیار بالا میرود.

    یکی از سوالات پر تکرار در بین عموم این است که قیمت نماشویی در تهران چقدر میباشد؟ یکی از فاکتورهای مهمی که در قیمت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان موثر و تاثیرگذار می باشد موقعیت مکان جغرافیایی می باشد. شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل خدمات نماشویی ساختمان را در استان تهران و کرج انجام می دهند قیمت نماشویی در تهران با شهرهای دیگر کاملا متفاوت می باشد. در استان تهران یا کرج موقعیت مکان جغرافیایی بسیار تاثیرگذار نمی باشد.

    عوامل موثر در قیمت نماشویی ساختمان

    قیمت نماشویی در با توجه به جنس نمای ساختمان شما مشخص می شود اگر نمای ساختمان شما آجری یا سنگی باشد کاملاً متفاوت با نمای شیشه‌ای یا کامپوزیتی می باشد زیرا فرآیند شستشوی نمای ساختمان کاملاً متفاوت می باشد البته فاکتورهای مهمی وجود دارند که در قیمت نماشویی ساختمان موثر می باشد. مثلاً موقعیت مکان جغرافیایی متراژ نمای ساختمان نحوه شستشو شود که به‌صورت راپل یا داربست باشد و میزان شدت آلودگی در سطح نمای ساختمان شما موثر میباشد قیمت نمایشی در تهران در مرحله اولیه باید توسط کارشناسان تیم کارابین راپل بررسی شوند سپس با توجه به وضعیت نمای ساختمان شما و همچنین جنس مصالح مصرفی در نمای ساختمان شما مشخص شوند.

    ساختمان شیشه ای - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    لیست قیمت نماشویی ساختمان

    برای تعیین قیمت نماشویی در تهران به جهت شستشوی نمای ساختمان عوامل بسیاری وجود دارد. که در قیمت نماشویی ساختمان موثر می‌باشند برای مثال مانند متراژ نمای ساختمان موقعیت مکان جغرافیایی نحوه شست و شو و میزان آلودگی نمای ساختمان موثر می باشد. اما اگر یک قیمت کلی از هزینه شستشوی نما بخواهیم بدهیم باید بگویم که:

    برای شستشوی نماهای آجری از متری 10 هزار تومان الی 50 هزار تومان می باشد.

    برای شستشوی نماهای سنگی قیمت اجرا از متری 10 هزار تومان الی 35 هزار تومان می باشد.

    برای شست و شوی نماهای شیشه‌ای و کامپوزیتی قیمت اجرا از 10 هزار تومان الی 50 هزار تومان می باشد.

    برای شستشوی نماهای ترموود و اچ پی ال قیمت شستشو از متری 5 هزار تومان تا 25 هزار تومان می باشد.

    تمامی این قیمت‌ها با توجه به نمای ساختمان مشخص و تعیین می شوند و باید توسط کارشناسان بررسی بشود. برای دریافت مشاوره و براورد هزینه شستشوی نمای ساختمان می‌توانید با کارشناسان تیم کارابین راپل تماس حاصل فرمایید.

    برای تعیین قیمت نماشویی ساختمان عوامل بسیار مختلفی وجود دارد که حتما حتما نمای ساختمان شما توسط کارشناسان خدمات نماشویی برسی و بازید شود.

    سپس پس از برسی عوامل موثر در قیمت با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما نرخ اجرای کار را تعیین نمایید.

    استراتژی های نماشویی ساختمان

    برای پاکسازی و نماشویی ساختمان استراتژی های مختلفی وجود دارد که بستگی به تجربه نماشور دارد. یعنی شخص اجرا کننده کار باید با نحوه شستشوی انواع سطوح مختلفی که در نمای ساختمان وجود دارد آشنا باشد تا عملیات نظافت و پاکسازی نما را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

    به طور کلی امروزه به دلیل مدرن شدن نمای ساختمان ها از ابزار ها و مصالح  مختلفی در نمای ساختمان ها استفاده می شود که معمولا بسیاری از سطوح و مصالح استفاده شده در نما قابلیت شستشو را دارا می باشند اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد جنس نما می باشد و استراتژی انجام کار در جنس نماهای مختلف کاملا متفاوت می باشد و اگر شخص اجاره کننده کار تجربه کافی برای شستشو را نداشته باشد ممکن از آلودگی ها از بین نروند و حتی گاه ممکن است به دلیل استفاده استفاده از مواد های نانو نمای ساختمان را خراب کنند. پس در انتخاب شرکت اجرا کننده کار حتما دقت کاملی را داشته باشید.

    اساس کار در نظافت نمای ساختمان

    در حال حاضر چهار روش وجود دارد که کلیه مراحل نظافت نمای ساختمان با  توجه به جنس مصالح استفاده شده در ساختمان شستشو می شود که شامل:

    • نماشویی به صورت سند بلاست
    • نماشویی ساختمان با واتر جت
    • نماشویی با مواد شوینده و ابر و تی
    • نماشویی با مواد نانو و دیسکلیر

    شستشوی نما با سند بلاست

    در این روش کل نمای ساختمان و قسمت های مورد نظر با استفاده از دستگاه نماشوی و مواد سیلیس شستشو می شود و به نوعی با این روش از سطوح نما لایه برداری می شود و قسمت های مورد نظر صیقل داده می شود. این روش فقط در نماهایی که سطح آنها آجری و سنگی می باشند باید استفاده شود و در سایر سطوح دیگر اگر به اشتباه استفاده شوند نمای ساختمان را خراب میکند.

    با مواد شوینده - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    نماشویی با واتر جت

    نماشویی با واترجت در اکثریت مواقع برای شستشو پاسخگو می باشد و بیشتر برای نماهای سیمانی شیشه ای کامپوزیتی ترموودی و سنگی مورد استفاده قرار میگیرد. شستشوی نما با دستگاه واترجت به دلیل فشار بالایی که آب دارد موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار و جرم ها از نمای ساختمان می شود و آلودگی هارا تا حد ممکن از بین می برد و کثیفی ای در نما نمی ماند مگر این که جرم به خورد سطوح نما نفوذ کرده باشد و از بین نرود.

    نماشویی با واترجت در نماهای شیشه ای و کامپوزیتی حتما پیشنهاد می شود که انجام شود. زیرا فشار بالای دستگاه جرم های سخت را از بین میبرد و در مرحله دوم شستشو به صورت دستی بسیار از جرم ها راحت از بین می روند و سرعت اجرای کار و همچنین کیفیت نظافت و پاکسازی انجام شده دو چندان بالا می رود.

    نماشویی با مواد شوینده و ابر و تی

    نماشویی با مواد شوینده و ابر و تی کلا در نماهایی که سطوح آنها از شیشه و کامپوزیت ساخته شده است استفاده می شود البته باید گفت که و در بعضی از مواقع در نماهایی که سطوح آنها به صورت سرامیکی یا سنگ گرانیک می باشد مورد استفاده قرار میگرد. ولی در کل این روش بیشتر برای شستشوی شیشه و کامپوزیت نما کاربرد دارد و از این روش معمولا پس از اجرای واترجت نمای ساختمان استفاده می شود.

    روش اجرای کار نماشویی با مواد شوینده و ابر و تی کاملا متفاوت و سخت می باشد. در این روس کلیه سطوح نما به صورت دستی از بالا تا پایین با استفاده از ابر و تی و اسکاچ شستشو میشود و در مرحله آخر سطوح نما با دستمال نانو پاکسازی میشود تا لکه ای در سطوح نما به جا نماند.

    یکی از دلایلی که بهتر است قبل از اجرای شستشوی نما با مواد شوینده و ابر و تی نماشویی ساختمان با واترجت انجام شود این است که واترجت باعث بلند شدن جرم های سخت و گرد و خاک ها می شود و با انجام این عمل شستشو با ابر وطی راحت تر و  بهتر انجام خواهد شد و کیفیت تمیزی نما بالاتر خواهد رفت. بدون نماشویی با واترجت هم شستشو نما با مواد شوینده و ابر و تی قابل انجام است اما کیفیت جرم زدایی و نظافت نما کمتر می شود.

    نماشویی با مواد نانو و دیسکلیر

    دیسکلیر یکی از مواد های نانو و اسیدی می باشد که در نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد بیشتر برای نماهای سنگی و قسمت هایی که میزان شدت آلودگی بسیار بالا می باشد استفاده می شود. معمولا دیسکیلیر برای سنگ نمای ساختمان بهترین بازدهی و کیفیت را می دهد و در شرایط خاص در سطوح آجری هم موثر و تاثیر گذار می باشد.

    کارهای لازم قبل از انجام نماشویی ساختمان

    مواردی که در این بند از مقاله معرفی می شود بهتر است که حتما قبل از اجرای نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام شود پس به تمامی موارد به دقت توجه کنید و آنها را انجام دهید. قبل از هر چیزی تمامی پنجره های ساختمان خود را ببندید و پشت آن را با دستمال بپوشانید تا از نفوذ آّ به داخل خانه جلوگیری شود. دلیل این که استفاده از دستمال پیشنهاد میشود فشار و قدرت بسیار بالای آب می باشد که ممکن از درز های پنجره آب به داخل خانه شما نفوذ کند. حتما با تمامی ساکنین ساختمان خود هماهنگی های لازمه انجام شود تا در زمان اجرای کار مشکلی پیش نیاید و کلیه اعضای ساختمان در جریان اجرای کار باشند.

    حتما از سفت و محکم بودن سنگ های نمای ساختمان خود اطمینان حاصل نمایید تا در فرآیند اجرای کار فشار بالای بالای آب موجب ریزش سنگ از نمای ساختمان نشود. برای مطمئن بودن سفت بودن سنگ ها می توان از شرکت های مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مشاوره گرفت. شرکت ارتفاع کارابین راپل ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هم می باشد و قبل از اجرای کار به سفت بودن سنگ ها توجه میکند.

    نماشویی ارزان

    اگر به دنبال نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود با کمترین هزینه و قیمت می باشید شرکت کارابین راپل خدمات نماشویی را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد و نماشویی ارزان را با دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست با کلامیر به اجرا می رساند.

    نمای کامپوزیتی - نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل - کارابین راپل

    نماشویی آجر

    تقریبا بیشتر نمای ساختمان های قدیمی آجری می باشند و به دلیل گذشت سالیان متوالی با نفوذ آلودگی ها و جرم ها به سطوح آجر موجب کثیفی آنها شده باید با دستگاه نماشویی به صورت سند بلاست شستشو شود تا تمامی جرم ها به طور کامل از بین بروند. خوشبختابه ساختمان های آجری با اجرای نماشویی ساختمان بسیار تمیز می شوند و نمای ساختمان کاملا نو و مانند روز اول می شود.

    آشنایی با مزایای نماشویی با طناب

    نماشویی با طناب به بیانی به شستن اقسام نماهای سازه به وسیله طناب گفته می شود. در این شیوه جرم، آلودگی و ناپاکی های نمای سازه به وسیله مواد شوینده خاصی از بین برده می شوند. این نوع نماشویی در امتداد تمدید و بازیابی زیبایی و سطح کیفی اولیه نما مسئله عمده ای است که در گرو اعمال آن به وسیله متخصصان متبحر در این حیطه می باشد. چنانچه این فرایند به وسیله اشخاص مجاز و مطمئن انجام گیرد مزایا و امتیازات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

    بهسازی و احیای سطح کیفی اولیه نمای سازه عمده ترین فواید و امتیاز نماشویی با طناب به حساب می آید. این پروسه از مرتفع ترین قسمت سازه، اجرایی می شود و روی تمام سطوح نما به کار برده می شود.

    فقط در حالتی که نمای سازه اخیرا اجرا شده است و صاحب کار و مجری تمایل به شستن آن را دارد از داربست استفاده می شود. وگرنه شیوه نماشویی با طناب و بدون داربست در اکثر مواقع جوابگوی نیاز شما می باشد. مدت زمان تسلط راپل کاران روی سطوح نمای سازه در قیاس با زمان مورد نظر جهت اجرای داربست خیلی کمتر است. اجرای داربست با ریسک های بسیاری من جمله جانی و سقوط همراه است که بایستی اعمال این پروسه به وسیله کارشناسان این حیطه انجام گیرد تا دستیابی به تمامی سطوح نما امکان پذیر شود.

    در حال حاضر با ملاحظه به اشکال متنوع بعضی نما ها که دربردارنده بخش خارجی هستند می تواند اجرای داربست را با مسائلی روبه رو سازد. داربست بایستی به نوعی نصب شود که سختی ها و مشکلات ذهنی و روانی متخصصان این حیطه را کاهش دهد. حرکت مداوم فنی کار روی داربست و جابجایی های عمودی و افقی او بر روی سطوح نما اندکی سخت است و با ملاحظه به این که بخش های فلزی خیس و لیز می شوند خیلی ترسناک و خطر ساز خواهد بود. در شیوه نماشویی با راپل فنی کار از طناب های کمکی و قلاب به آسانی و بدون نگرانی و ترس بالا و پایین می رود.

    منبع: وب سایت کارابین راپل | carabinrap.ir

     

     

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل”
    1. مطلب بسیار عالی و کاملی بود

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.