سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میلانی ست و دیگر هیچ!
    06 فروردین 1401 - 12:51
    شناسه : 195677
    0

    یکی از اساسی­ترین چالش­ها، خرید کاغذ دیواری است! اینکه کدام مدل و کدام جنس کاغذ دیواری بهتر است، نیازمند تجربه می­باشد.

    پ
    پ

    میلانی ست و دیگر هیچ!

    شما که در حال خواندن این متن هستید، شاید در حال بازسازی خانه و یا محل کارتان باشید. و شاید هم معمار و یا طراح دکوراسیون داخلی باشید و به طور همزمان یک و یا چندین پروژه بازسازی را در حال کار داشته باشید. شما به خوبی دانسته­اید که برای اجرای هر بخشی از دکوراسیون داخلی باید قادر باشید در میان هزاران و هزاران برند، طرح، جنس، بهترین و کارآمدترین را برای پروژه مورد نظرتان انتخاب نمایید. و چه کار دشواری است رفتن و آمدن و جستجو در میان این همه برند! به عنوان مثال، یکی از اساسی­ترین چالش­ها، خرید کاغذ دیواری است! اینکه کدام مدل و کدام جنس کاغذ دیواری بهتر است، نیازمند تجربه می­باشد.

    1 6 - میلانی ست و دیگر هیچ! -

    اما برایتان خبر خوشی داریم! جایی هست که برایتان این امکان را فراهم می کند که از میان برندها و جنسها و طرح های گوناگون، بتوانید بهترین را انتخاب نمایید. با بهره­گیری از این امکانات بی­نظیر در هر مرحله بهترین و مناسب­ترین تصمیم را می­توانید اتخاذ کنید. و صد البته یکی از بزرگترین امتیازات آنها، سهولت دسترسی به منابع مختلف است. بدون نیاز به رفت و آمد و تحمل زحمت و هزینه­های بسیار، تنها با چند کلیک ساده می­توانید به تمام آنچه در نظر دارید برسید. میلانی ست همان غول چراق جادویی است که مدتها به دنبالش بودید!

    بخواهید از او هر آنچه دل تنگتان می­خواهد!

    اجازه بدهید شما را با میلانی ست بیشتر آشنا سازیم. اطمینان داریم که بعد از خواندن آنچه در ادامه خواهد آمد، شما هم با ما همنوا خواهید شد! ‌لطفا تا پایان ما را همراهی فرمایید.

    2 6 - میلانی ست و دیگر هیچ! -

    فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری

    یکی از بهترین انتخاب­ها برای پوشانیدن و زیباتر جلوه دادن دیوارها استفاده از انواع دیوارپوش­هاست. شما می­توانید با توجه به استایل و سبک دکوراسیون داخلی خود و همچنین با توجه به سلیقه شخصی­تان، یکی از انواع دیوارپوش­ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال رنگ، کاغذ دیواری، دیوارپوش­های دکوراتیو و … هر کدام می­توانند به زیبایی بر دیوار خانه شما جا خوش کنند!‌

    در صورتی که انتخاب شما کاغذ برای دیوار باشد، کارتان کمی مشکل­تر خواهد بود. اگر سری به مراکز خرید زده باشید، به خوبی دریافته­اید که انواع گوناگونی از این کالا در بازار وجود دارد و بسیار مهم است که بتوانید بهترین را انتخاب نمایید. اما پرسشی که در اینجا مطرح می­شود این است که بهترین یعنی چه؟ کاغذهای دیواری چه تفاوتهایی با هم دارند؟ و هر کدام برای چه فضایی مناسب­تر هستند؟

    در این شرایط کافی است مشاور خوبی داشته باشید تا بتواند شما را با توجه به نیازتان و آن چیزی که در بازار موجود است، به خوبی راهنمایی کند. دقیقا اینجا، همانجایی است که میلانی ست وارد می­شود. از اینجا به بعد ریش و قیچی را به میلانی ست می­سپاریم!

    آشنایی با انواع کاغذ دیواری

    3 5 - میلانی ست و دیگر هیچ! -

    انواع مختلفی از کاغذهای دیواری در بازار موجود هستند. که البته این مورد، انتخاب را با مشکل مواجه خواهد ساخت. اما باید خاطر نشان سازیم که بسیار مهم است که در گام نخست، خود شما به عنوان خریدار، از نیازهای خود آگاه باشید. و در گام بعدی با ویژگی­های یک کاغذ دیواری خوب آشنای داشته­باشید.

    قبل از انتخاب گزینه مناسب، از خودتان بپرسید:

    بودجه شما برای خرید کاغذ چقدر است؟ این مورد تا حدود زیادی انتخابهای شما را دسته­بندی خواهد کرد.

    حالا باید ویژگی­های یک کاغذ دیواری مناسب را مورد بررسی قرار بدهید. برخی از مهمترین این موارد عبارتند از:

    1. بهتر است نمونه­ای را که انتخاب می­کنید، قابلیت شستشو داشته باشد. به خصوص اگر در خانه، کودک خردسال دارید، به این نکته توجه داشته باشید.
    2. برخی از انواع کاغذهای دیواری موجب بروز حساسیت می­شوند، پیش از خرید این مورد را بررسی نمایید.
    3. یک کاغذ ایده­آل، در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی­دهد.
    4. برخی از انواع آنها نسبت به خراشیدگی و پارگی، مقاوم­تر هستند. اگر در خانه شما کودکی زندگی می­کند، این مورد را هم به لیست خواسته­هایتان اضافه نمایید.
    5. یک کاغذ خوب نسبت به گرد و غبار و دوده، مقاوم است. و خیلی زود نیاز به شستشو پیدا نمی­کند.

    4 3 - میلانی ست و دیگر هیچ! -

    دیگر وقت آن رسیده است که سری به بخش فروشگاه میلانی ست بزنیم و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنیم.

    انواع کاغذ دیواری

    در ادامه قصد داریم شما را با انواع مختلفی از کاغذهای دیواری آشنا سازیم. شما می­توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این موارد را انتخاب کنید.

    کاغذی

    این مدل­ها، از نمونه­های اولیه کاغذهای دیواری محسوب می­شود. قابلیت شستشو ندارند. و در برابر خراشیدگی و پارگی، هیچ مقاومتی هم از خود نشان نمی­دهند.

    5 2 - میلانی ست و دیگر هیچ! -

    کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل:

    این نمونه­ها قابلیت شستشو دارند. و در برابر نفوذ دوده و گرد و غبار، مقاوم هستند. همین دو مورد آنها را بسیار پرطرفدار نموده­است. این مدل­ها عایق صوتی هم هستند. از این رو می­توانید از آنها در اتاق خوابتان هم استفاده کنید.

    پارچه­ای

    فانتزی و دوست داشتنی هستند. اما متاسفانه قبلیت شستشو ندارند. و این برایشان نقطه ضعف به شمار می­رود. اما باید اضافه کنیم که گرد و غبار روی آنها را با یک دستمال مرطوب به شرط آنکه رطوبت زیادی نداشته باشد، می­توانید پاک کنید. این کاغذها خیلی زود دچار پارگی می­شوند. از این رو برای مکان های پر رفت و آمد، انتخاب مناسبی به شمار نمی­آیند. کاغذ پارچه­ای دیواری، عایق صدا می­باشد. به همین دلیل یک انتخاب خوب برای اتاق خواب است.

    الیاف طبیعی

    یک دوست و همراه محیط زیست‍!‌ قابلیت بازیافت دارند. از این رو اولین و آخرین انتخاب دوستداران محیط زیست هستند!‌ تنها مشکلی که دارند، این است که، انواع بوها را به خود جذب می­کنند. پس اگر مکان مورد نظرتان تهویه مناسبی ندارد، دور آن را خط بکشید.

    کاغذهای نانو

    باز هم علم و تکنولوژی به یاری معماران و طراحان دکوراسیون داخلی آمد تا بهترین‌ها را مهیا کنند. این نمونه‌ها بسیار مقاوم هستند در نتیجه به راحتی دچار پارگی نخواهند شد. در کنار آن، نسبت به صدا و گرما عایق هستند. همچنین در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم مقاومت خوبی دارند. و دچار تغییر رنگ نمی­شوند. این مدل ها حتی در برابر دوده و گرد و غبار هم مقاوم عستند. با خرید آنها شما تا سالها نیازی به شستشو نخواهید داشت.

    و حالا نوبت آن است که ببینیم بهترین طرح و رنگ کدام است.

    در صورتیکه فضای محدودی در اختیار دارید، بهتر است انتخاب رنگهای تیره و یا طرح های درشت را فراموش کنید. اگر می­خواهید خانه و اتاقتان دلبازتر به نظر بیاید، تا می­توانید از رنگ­های روشن استفاده کنید. طرحهای کوچکتر هم به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک بسیاری می­کنند.

     

    6 2 - میلانی ست و دیگر هیچ! -

    کلام پایانی

    اگر دیوارپوش منتخب شما، کاغذ دیواری است، بهتر است بدانید که برای داشتن یک انتخاب خوب نیازمند یک تیم با تجربه و همراه دارید. مشاوران میلانی ست آماده­اند تا سالها تجربه و آگاهی خود را در خرید کاغذ دیواری با شما در میان بگذارند.

    قبل از آنکه انتخاب خود را قطعی کنید، بهتر است مهمترین نکاتی را که برای داشتن یک خرید عالی باید مورد توجه قرار گیرند، یک بار دیگر مرور نمایید. اطمینان داشته باشید که اگر برای خودتان روشن کنید که به چه چیزی نیاز دارید، بسیار بهتر هم انتخاب خواهید کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا چکیده­ای از مهمترین مواردی را که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مورد توجه قرار بدهید، با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم تواتسته باشیم تا حدودی راهتان را هموار سازیم. بعد از اینجا شما را به میلانی ست و مشاوران با تجربه­اش می­سپاریم. امیدواریم مطالب عنوان شده برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. از اینکه تا پایان با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

    منبع : Housebeautiful

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.