سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاربرد پارتیشن هوشمند
    06 فروردین 1401 - 18:42
    شناسه : 195698
    0

    در سال های اخیر نوعی از پارتیشن عرضه بازار شده است که به عنوان پارتیشن هوشمند شناخته شد. این پارتیشن ها از شیشه هایی ساخته شده اند که می توانند به دو صورت مات و شفاف ظاهر شوند.

    پ
    پ

    در سال های اخیر نوعی از پارتیشن عرضه بازار شده است که به عنوان پارتیشن هوشمند شناخته شد. این پارتیشن ها از شیشه هایی ساخته شده اند که می توانند به دو صورت مات و شفاف ظاهر شوند.

    شاید برای شما این سوال پیش بیاید که کابرد پارتیشن هوشمند چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این نوع از پارتیشن با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده که از طریق آن می توان میزان جذب شدن نور خورشید را به راحتی کنترل نمود. پس از مطالعه این مقاله با ویژگی ها و کاربرد پارتیشن هوشمند بیشتر آشنا خواهید شد.

    11 4 - کاربرد پارتیشن هوشمند -

    مزایای پارتیشن هوشمند

    مهم ترین کاربرد پارتیشن هوشمند می تواند فراهم کردن یک فضای کاملا خصوصی برای افراد باشد. برخی در محل کار یا منزل خود، گاهی احتیاج به یک فضای خصوصی دارند تا بتوانند کارهایشان را انجام دهند؛ استفاده از پارتیشن هوشمند در این مواقع بهترین انتخاب است. با ویژگی تغییر پذیری شیشه های هوشمند از حالت شفاف به مات و برعکس، شما می توانید در مواقع نیاز تنها با کمک یک ریموت کنترل، امکان دیده شدن محیط داخل را از بین ببرید.

    یکی دیگر از مزیت های پارتیشن هوشمند عایق بودن آن نسبت به صدا هست. پارتیشن های شیشه ای هوشمند به راحتی از عبور هر صدایی به داخل جلوگیری به عمل می آورند. بنابراین می توانند یک محیط آرام را برای انجام کارهایی که احتیاج به تمرکز دارند، فراهم کنند.

    نکات قابل توجه در زمان خرید پارتیشن هوشمند

    توجه به کیفیت شیشه: در مطالب بالاتر گفتیم که یک کاربرد پارتیشن هوشمند مات کردن شیشه ها و ایجاد فضای خصوصی است. زمانی که این شیشه ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار نباشند، ممکن است به طور ناقص مات شوند و یا اینکه پس از گذشت مدت کوتاهی با اختلال عملکرد مواجه شوند.

    طرز کار با پارتیشن هوشمند: زمانی که قصد خرید پارتیشن هوشمند را دارید، بهتر است از طریق فروشنده طرز کار با آن را به طور کامل یاد بگیرید. بهره گیری از انواع کاربرد پارتیشن هوشمند و روش صحیح کار با آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که کارشناسان پرچین آمادگی آن را دارند تا روش کار صحیح با این پارتیشن ها را به صورت کامل به مشتریان خود آموزش دهند.

    انتخاب پارتیشن دو جداره: پارتیشن های هوشمند دو جداره علاوه بر ویژگی شفاف و مات کردن شیشه ها قابلیت های دیگری نیز دارند که کمک های بسیار به شما می کنند.

    22 3 - کاربرد پارتیشن هوشمند -

    مزایای خرید پارتیشن هوشمند از سایت پرچین

    • خرید مناسب ترین پارتیشن هوشمند در بین پارتیشن های موجود در بازار
    • قیمت مناسب
    • کیفیت بالای محصولات
    • ارائه خدمات پس از فروش

    فریم های مختلف پارتیشن هوشمند

    فریم یکی از بخش های مهم پارتیشن هوشمند به شمار می آید. این پارتیشن ها دارای سه نوع مختلف فریم می باشند که در ادامه مطلب آن ها را معرفی کرده و مزیت هایشان را بیان می کنیم.

    مزایای فریم چوبی

    • سازگاری با طراحی های مختلف دکوراسیون
    • کیفیت مناسب
    • قیمت مناسب

    مزایای فریم آلومینیومی

    • دوام و ماندگاری بالا
    • مقاومت در برابر ضربه
    • مقاومت در برابر حرارت
    • مناسب برای مکان های حساس

     فریم لس یا بدون فریم: این نوع فریم ها از ظاهری مدرن و زیبا برخوردارند. با این حال دوام و ماندگاری پایینی نسبت به دیگر فریم ها دارند.

    کاربرد پارتیشن هوشمند در چه مکان هایی مشاهده می شود؟

    پارتیشن هوشمند برای مکان هایی مانند حمام شیشه ای، کابین دوش شیشه ای، سالن های کنفرانس، سازمان ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن های هوشمند، استفاده از آن ها جهت به کار بردن ویدئو پروژکتور می باشد. این نوع از پارتیشن ها علاوه بر کاربرد خاصی که دارند، می توانند زیبایی فضایی که در آن قرار می گیرند را دو چندان کنند.

    انواع شیشه به کار رفته در پارتیشن هوشمند

    تک جداره: در ساخت پارتیشن های تک جداره، تنها یک شیشه هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شیشه ها به علت این که تک جداره هستند ممکن است انرژی زیادی را هدر دهند. به همین دلیل کمتر استفاده می شوند.

    دو جداره: در ساخت پارتیشن دو جداره دو لایه شیشه مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از پارتیشن ها به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده بیشتری نسبت به پارتیشن تک جداره دارند.

    33 4 - کاربرد پارتیشن هوشمند -

    قیمت پارتیشن هوشمند به چه عواملی بستگی دارد؟

    • ابعاد پارتیشن
    • میزان مقاومت پارتیشن
    • نوع طراحی پارتیشن
    • جنس پارتیشن
    • نوع یراق آلات استفاده شده در ساخت پارتیشن

    کلام آخر!

    شرکت پرچین یکی از ارااین شرکت با حذف واسطه ها بهترین متریال را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. خریداران عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت های به روز شده، از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام نمایند.

    شرکت پرچین با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن در سراسر کشور فعالیت گسترده دارد. همچنین کارشناسان پرچین آماده مشاوره حضوری هستند و تمام مراحل اجرا، نصب و خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند. شما می توانید با شماره تماس های 02122017505 و 09121222581 برای مشاوره رایگان جهت سفارش و نصب پارتیشن با این مجموعه تماس بگیرید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.