چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیچ و رولپلاک نما و نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با کارابین راپل
    13 فروردین 1401 - 7:09
    شناسه : 195898
    0

    بارها مشاهده شده که سنگ نماهای زیبا و گران قیمت شما به دلایل مختلفی سقوط کرده و علاوه بر رقم زدن فضا و نمای ناهمگون، خطراتی نیز برای عابران و افراد حاضر در ساختمان به وجود می آورد.

    پ
    پ

    پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چیست؟

    پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به فرآیندی گفته می ‌شود که شما با استفاده از آن جهت جلوگیری از سقوط سنگ های به کاربرده در نمای ساختمان می توانید از آن بهره ببرید. با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی و همچنین عدم دقت در نصب سنگ نمای ساختمان ممکن است منجر به سقوط سنگ از نمای ساختمان شود، ما به شما توصیه می کنیم که با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان این امکان را برای خود فراهم کنید که به هیچ عنوان نگران سقوط سنگ از نمای ساختمان نشوید.

    همانگونه که می دانید امروزه از تجهیزات و راهکارهای مختلفی برای ایجاد ایمن سازی در ساختمان استفاده می شود. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از مواردی به شمار می رود که می تواند به شما کمک کند تا با پرداخت هزینه ای مناسب، علاوه بر بالا بردن ایمنی نمای ساختمان، از سقوط سنگ نما نیز جلوگیری کرده تا بتوانید زیبایی ظاهری ساختمان را همواره در اختیار داشته باشید.

    بد نیست بدانید که امروزه توصیه فراوان می شود که ساختمان هایی که از نمای سنگی استفاده می ‌کنند به طور قطع از پیچ و رولپلاک نما بهره ببرند. بارها مشاهده شده که سنگ نماهای زیبا و گران قیمت شما به دلایل مختلفی سقوط کرده و علاوه بر رقم زدن فضا و نمای ناهمگون، خطراتی نیز برای عابران و افراد حاضر در ساختمان به وجود می آورد.

    بدون شک چنانچه در نمای ساختمان خود با سقوط یک سنگ در نما مواجه شدید، باید بدانید که سایر سنگ ها نیز ممکن است بنا به شرایطی با این مشکل مواجه شده و سقوط نمایند. مجموعه کارابین راپل با بهره مندی از اساتید این حوزه به خوبی می تواند با استفاده از پیچ و رولپلاک شرایطی برای شما فراهم کند که با اطمینان بالا بتوانید از سنگ های خود بر روی نما بهره ببرید.

    و رولپلاک نمای ساختمان کارابین راپل - پیچ و رولپلاک نما و نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با کارابین راپل - پیچ و رولپلاک سنگ نما

    پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

    همانگونه که می دانید از روش های مختلف می توانید جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده نمایید. با این حال شرایطی که ما در شرکت کارابین راپل برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما جهت نصب سریع پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شود. در واقع امروزه کارآمدترین روش جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، روش استفاده از طناب شمار می رود.

    اساتید و مجریان پیچ رولپلاک مجموعه ما در کارابین راپل این عمل را برای شما با کیفیت بسیار بالا، سرعت ایده آل و اجرای مطلوب انجام خواهند داد. علاوه بر این ما با استفاده از این روش نماهایی در ساختمان را که دسترسی بسیار سختی به آنجا وجود داشته باشد را می ‌توانیم برای شما پیچ و رولپلاک نماییم.

    دلایل استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

    همانگونه که عنوان کردیم دلایل مختلفی وجود دارد که می توانند شما را مجاب به استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما نمایند. مهمترین دلیل جلوگیری از سقوط سنگ و ایجاد خسارت برای افراد و تجهیزات موجود در ساختمان و خیابان به شمار می ‌رود. علاوه بر این همانگونه که می ‌دانید ساختمان های بلند معمولاً به خاطر عدم استفاده از مصالح و همچنین نشست ساختمان با شرایطی مواجه می ‌شوند که سنگ های به کار برده شده در نما شل شده و سقوط خواهند کرد. به همین علت شما می توانید با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به راحتی از این شرایط در امان باشید.

    گاهی اوقات نیز شما یک ساختمان چند طبقه داشته و با یک نمای زیبا و منحصر به فرد آن را آراسته کرده اید. تصور کنید که بخشی از سنگ نما های ساختمان بنا بر دلایلی سقوط کرده و نمایی ناهمگون برای ساختمان شما ایجاد کنند. به همین علت شما باید با راهکارهای مختلفی بتوانید سنگ ‌نمای موجود را دوباره بر روی مکان خود نصب کنید. به همین علت توصیه ما به شما استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما جهت جلوگیری از ایجاد فضای ناهمگون و نافرم برای ساختمان شما خواهد بود.

    و رولپلاک نما - پیچ و رولپلاک نما و نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با کارابین راپل - پیچ و رولپلاک سنگ نما

    دلایل ریزش سنگ نما

    دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است موجب شوند سنگ ‌نمای به کار برده شده در ساختمان شما با سقوط همراه شود. از جمله این دلایل می ‌توان به زلزله و سایر عوامل و شرایط طبیعی مانند برف و باران و باد اشاره کرد. در کنار این عوامل طبیعی، تغییر فصل نیز معمولاً موجب می ‌شود که ساختمان با مشکلاتی مواجه شده و بخشی از نمای ساختمان با ترک یا سقوط مواجه شود. به همین علت شما باید از پیچ و رولپلاک نما استفاده نمایید.

    علاوه بر مواردی که بیان کردیم، دلایل دیگری نیز می توانند موجب سقوط سنگ نمای ساختمان شود. از جمله این دلایل می ‌توان به نشست ساختمان و رانش زمین و همچنین استفاده از سیمان خشک و مصالح نامرغوب هنگام نماکاری ساختمان اشاره کرد. تمام این شرایط این مهم را می طلبند که شما با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به خوبی بتوانید از این مشکلات جلوگیری نمایید.

    قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

    عوامل بسیار مختلفی وجود دارد که در تعیین فیمت موثر می باشند. برای مشخص نمودن قیمت پیچ کردن سنگ نما در مرحله اول نمای ساختمان شما مانند مشخص نمودن قیمت بستن درز انقطاع کارابین راپل باید توسط اساتید شرکت برسی و کارشناسی شود و سپس پس از برسی عوامل موثر و تاثییر گذار در قیمت نرخ اجرای کار را برای شما مشخص کند.

    یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت میزان متراژ نمای ساختمان شما و همچنین موقعیت مکان جغرافیایی می باشد. معمولا هر چ متراژ ساختمان بیشتر باشد قیمت اجرا کمتر از ساختمان های متراژ پایین خواهد شد.

    جنس پیچ های استفاده شده برای اجرای پیچ کردن سنگ نما در تعیین قیمت بسیار موثر می باشد و قیمت پیچ های معمولی با پیچ های گالوانیزه کاملا متفاوت می باشد. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت اجرای کار با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

    و رولپلاک سنگ نما کارابین راپل - پیچ و رولپلاک نما و نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با کارابین راپل - پیچ و رولپلاک سنگ نما

    اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با کیفیت بالا

    مجموعه ما در کارابین راپل با بهره مندی از اساتید و مجریان پیچ و رولپلاک، به شما این امکان را می دهد که بتوانید جهت جلوگیری از سقوط سنگ نمای ساختمان خود از امکانات و خدمات ما بهره ببرید. علاوه بر این ما در این مجموعه با ارائه خدمات بستن درز انقطاع شما سعی کرده‌ ایم خدمات گسترده تری به شما ارائه دهیم. تجربه و تخصص ما در این زمینه به شما این اطمینان را می دهد که با کیفیت ترین خدمات را بتوانید دریافت کرده و با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه از خدمات گسترده ‌ای بهره ببرید.

    اجرای انواع پیچ و رولپلاک بر روی سنگ نمای ساختمان

    همانگونه که می دانید فرآیند اجرای پیچ و رولپلاک بر روی نمای ساختمان نیاز به استفاده از تجهیزات و لوازم کاربردی و اختصاصی خواهد داشت. علاوه بر تجهیزاتی مانند چکش، پیچ بند، دریل، پیچ و رولپلاک از نکات مهمی که شما باید هنگام استفاده از این خدمات به آن دقت کنید، جنس و سایز پیچ ها به شمار می رود. امروزه پیچ های مورد استفاده در این حوزه با کیفیت متفاوت و جنس های گوناگون در بازار عرضه می ‌شوند. به همین علت شما به هنگام استفاده باید اطمینان حاصل کنید که پیچ و رولپلاک مورد نظر از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی برخوردار باشند. شرایطی که ما در مجموعه کارابین راپل برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه باشد.

    نصب سنگ های ریزش کرده

    شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل مجری پیچ و رولپلاک سنگ نما در استان تهران می باشد و نصب سنگ های ریزس کرده از نمای ساختمان را با استفاده از روش هایی مدرن و مطمئن انجام می دهند. برای نصب سنگ های ریزش کرده از نما استاد کاران ما در مرحله اول سایز مورد نیاز را اندازه گیری میکنند و سپس پس از تهیه سنگ سوراخ کاری های لازم را انجام می دهند و سنگ تهیه شده را با استفاده از چسب کاشی یا چسب سنگ بر سطح نما می چسبانند و در مرحله اخر سنگ را به سطوح نمای ساختمان با استفاده و پیچ و رولپلاک اسکوب میکنند.

    استفاده از چسب در پست سنگ موجب مستحکم سازی چند برابری سنگ های نصب شده می باشد و حتما پیشنهاد می شود که در هنگام نصب از چسب کاشی یا چسب سنگ استفاده شود تا ایمنی و کیفیت اجرای کار بالا برود.

    مجری پیچ و رولپلاک نما

    اگر به دنبال یک شرکت کاملا حرفه ای با کادری مجرب و آموزش دیده هستید شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل بهترین انتخاب برای مجری پیچ رولپلاک نمای ساختمان شما می شود. این شرکت کلیه فرآینده انجام کار را به صورت تضمینی و حرفه ای انجام می دهد.

    شرکت ارتفاع کاران carabinrap.ir کلیه خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان را با دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام میدهند و برای پیچ کردن سنگ ها از پیچ های گالوانیزه با کیفیت و حرفه ای استفاده می کنند که بازدهی انجام کار را تا چندین برابر افزایش میدهد.

    انجام آب بندی نما پس از مستحکم سازی سنگ نما

    مجموعه خدماتی شرکت کارابین راپل برای افزایش کیفیت و بازدهی کار پس از انجام پیچ رولپلاک نمای ساختمان کلیه سوراخ هارا بتونه کاری کرده و آب بندی میکنند تا از نفوذ آب به پیچ ها و پوسیدگی پیچ ها جلوگیری کاملی شود. حتی اگر در حین کار بند های سنگ های نمای ساختمان شما باز باشد با بتونه هایی که با استفاده از سیمان سفید و چسب های ضد آب توسط اساتید مجموعه ساخته شده است پر میکنند از نفود آب به پست سنگ ها جلوگیری شود. همان طور که میدانید نفوذ آب به پشت سنگ موجب شل شدن سنگ های نما می شود پس بهترین کار این است که در زمان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بند های سنگ ها کاملا پر شود.

    به گزارش «شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل»، اگر به دنبال معتبرترین و قابل اعتماد ترین مجری پیچ و رولپلاک نما هستید، نیازی نیست دیگر زمان و هزینه زیادی صرف کنید، زیرا گروه تخصصی کارابین راپل با ارائه خدمات مختلف در این زمینه توانسته نیازی های شما را در این زمینه برطرف کند.

    شرکت کارابین راپل جایی است که شما می توانید تنها با پرداخت کمترین تعرفه موجود در بازار داخلی برای مقاوم سازی نمای ساختمان خود اقدام کنید. این شرکت متخصص با تجربه دو دهه توانسته به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری از استاندارد های روز دنیا پیچ و رولپلاک نماساختمان را انجام دهد.بهره گیری از استاندارد های روز دنیا به مجموعه ما کمک می کند تا مقاوم سازی نمای سنگی ساختمان ها را با دقت بیشتر و به صورت اصولی انجام دهیم. ما همواره خود را متعهد به انجام صحیح این کار می دانیم و سعی می کنیم از مواد درجه یک (پیچ و رولپلاک) برای این کار استفاده کنیم.

    کردن سنگ نما carabinrap.ir - پیچ و رولپلاک نما و نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با کارابین راپل - پیچ و رولپلاک سنگ نما

    دلایل ریزش سنگ از نمای ساختمان

    دلایل زیادی برای ریزش نمای سنگی ساختمان وجود دارد که ما را وادار می کند برای بالا بردن امنیت خود و دیگران از روش های نوین مانند پیچ و رولپلاک نما استفاده کنیم. در سطح برخی از سنگ نما های ساختمانی منافذ یا همان سوراخ هایی وجود دارد که برای نصب بسیار مناسب هستند، زیرا منافذ موجود باعث می شوند تا ملات ماسه و سیمان به داخل این سوراخ ها نفوذ کند و از افتادن چنین نماهایی جلوگیری کند، اما این کار زیاد قابل اعتماد نیست و ممکن است در دراز مدت و با فشار موجود نمای سنگی ساختمان تحمل خود را از دست بدهد و کنده شده و به زمین و یا بر سر عابران پیاده بیفتد.بنابراین بهترین و ایده آل ترین گزینه بهره گیری از خدمات ارزان قیمت و قابل اعتماد شرکت کارابین راپل است.

    برخی از سنگ های مورد استفاده برای نمای ساختمان با داشتن منافذ ریز در پشت خود قادر هستند ملات ماسه و سیمان را به داخل خود نفوذ دهند، این عامل باعث می شود تا سنگ از نما جدا نشود و از افتادن نما جلوگیری می کند. این سنگ ها بیشتر از نوع سنگ تراورتن هستند. اما برخلاف آنها برخی از سنگ ها مانند مرمر و انواع سنگ های چینی سطح صافی دارند و چون سنگ بسیار مقاوم در برابر مکش نیست به خوبی به نما می چسبد و ممکن است بعد از مدتی جدا شده و بیفتد. در این صورت است که شما برای بالا بردن ایمنی نمای خود می بایست از روش ها و راهکارهای جدید استفاده کنید.

    در حال حاضر مناسب ترین گزینه برای جلوگیری از نمای ساختمان ها، بهره گیری از پیچ و رولپلاک نما است. با کمک یک شرکت معتبر مانند شرکت کارابین راپل شما می توانید به خوبی از افتادن مصالح نمای ساختمان خود جلوگیری کنید. عدم استفاده از این روش می تواند خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

    کدام عوامل باعث می شوند تا ما از پیچ و رولپلاک نما استفاده کنیم؟

    همانطور که می دانید نماهای سنگی این روز ها به وفور در سطح کشور یافت می شوند، در واقع می توان گفت نماهای سنگی یکی از مصالح زیبا، مستحکم هستند که علاوه بر پوشش نمای ساختمان می توانند هویت معناداری به ساختمان و شهر ببخشند. این گونه از مصالح دیرتر از سایر نماها کثیف می شوند، همچنین به راحتی می توان آنها را شستشو و تمیز کرد.

    البته ضریب انبساط حرارتی سنگ های نما با توجه به نوع آنها متفاوت است، انبساط حرارتی سنگ نما ها در فصل های مختلف باعث می شود تا به مرور زمان از سطح نما کنده شوند. در واقع عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند روی مقاومت نما تاثیر بگذارد مانند، یخ زدگی و ذوب شدن، گرما و آتش، هوای سرد و حتی هوای گرم باعث می شود این گونه از مصالح به طور مداوم دستخوش تغییراتی شوند.

    حتی گازهایی مانند so2 o2 و co2 نیز می تواند به مرور زمان در شهرهای بزرگ روی سنگ نما های ساختمانی تاثیر بگذارد و به اصطلاح آنها را دچار هوازدگی شیمیایی کند. در واقع باید گفت که عوامل فیزیکی و شیمیایی هر دو به مرور زمان با هم کار می کنند و باعث می شوند نما ساختمان دچار آسیب شود.

    برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بهترین راهکار استفاده از پیچ و رولپلاک نما است، پیچ و رولپلاک باعث می شود تا سنگ مورد استفاده برای نماکاری به مرور زمان شل نشود و مستحکم باشد و خسارت زیادی به وجود نیاورد، پیچ و رولپلاک حتی باعث می شوند در زمان وقوع زمین لرزه، سنگ و دیگر مصالح از سطح نما کنده نشوند.

    البته انتخاب مجری پیچ و رولپلاک نما نیز تاثیر زیادی در کیفیت کار دارد، برای این که بتوانید از ایمنی نمای خود اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که تک تک سنگ نمای های استفاده شده به خوبی به دیوار نصب شده اند باید از یک مجری باسابقه، متخصص و حرفه ای کمک بگیرید.

    و رولپلاک نما و بستن درز انقطاع - پیچ و رولپلاک نما و نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با کارابین راپل - پیچ و رولپلاک سنگ نما

    نکات مهم برای اجرای نمای ساختمان؟

    نمای ساختمان را می توان یکی از برجسته ترین بخش های اجرایی ساختمان دانست که عوامل متعددی را شامل می شود مانند، شیک بودن، آرامش، مدرن بودن و ایمنی. امروزه با پیشرفت های صورت گرفته می توان نماهای ساختمان را با روش ها و مصالح مختلف اجرا کرد؛ اما نکات زیادی برای اجرای نما های ساختمان وجود دارد که باید همواره به آنها توجه شود.

    یکی از نکات مهم در این زمینه، اجرای نماهای سنگی ساختمان است، معمولا عوامل محیطی به مرور زمان روی چسبندگی سنگ ها به نمای ساختمان تاثیر می گذارند و باعث می شوند نما فرو بریزد، اما متخصصان شرکت کارابین راپل با ارائه خدمات حرفه ای و ارزان قیمت در زمینه نما های سنگی ساختمان به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید همیشه از خطرات موجود دور بمانید.

    در معرض تحریکات شدید مانند زلزله، بیشتر نماها دچار افتادگی و تخریب می شوند؛ اما ما در شرکت کارابین راپل با کمک پیچ و رولپلاک نما توانسته ایم این مشکل بزرگ را حل کنیم. مجموعه ما شرکت معتبری است که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می دهد.

    جهت دریافت خدمات شرکت کارابین راپل فقط کافیست با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما همیشه آماده هستند تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند از دیگر خدمات شرکت ما شامل: شستشوی نما، نقاشی نما، آب بندی نما و کفسابی می باشد.

    دوام نما های سنگی را می توان تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار داد. احتمالاً مهمترین آنها استفاده از پیچ و رولپلاک نما است. پیچ و رولپلاک مهم است زیرا بر میزان مقاومت و حرکت سنگ نما تأثیر می گذارد. همچنین عواملی را که ممکن است به سنگ آسیب برسانند می توانند توسط پیچ و رولپلاک به نوعی خنثی کرد. شرکت کارابین راپل با اجرای دقیق پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند از نمای ساختمان شما محافظت کند.

    آیا شرکت کارابین راپل مجری مناسبی برای پیچ و رولپلاک نما است؟

    پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک کار تخصصی است که شرکت های معدودی در کشور این کار را انجام می دهند، شما باید در انتخاب شرکت مناسب و معتبر دقت کنید، زیرا در صورت عدم اجرای صحیح آن ممکن است آسیب های زیادی به ساکنین و یا عابران پیاده وارد شود.

    اگر به فکر اجرای پیچ و رولپلاک برای نمای ساختمان خود هستید و به دنبال مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هستید، با شرکت کارابین راپل تماس بگیرید. این شرکت با تضمین کیفیت و با حداقل تعرفه این کار را برای شما انجام می دهد.

    تعرفه کمتر، تجربه بالا در کنار تیم حرفه ای باعث شده تا مشتریان زیادی به شرکت کارابین راپل اعتماد کنند، این شرکت با کیفیت بالا و با سرعت خوب می تواند نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به پایان برساند. فرقی نمی کند کاربری ساختمان شما چه باشد این شرکت قادر است در کوتاه ترین زمان این کار را برای شما انجام دهد.

    حتی شما می توانید از تخفیفات ویژه شرکت کارابین راپل استفاده کنید تا هزینه های خود را کاهش دهید. ما اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به صورت مدرن و با کمک تجهیزات حرفه ای انجام می دهیم. سطح ایمنی اجرای پیچ و رولپلاک در شرکت کارابین راپل بسیار بالا است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.