جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۵ قابلیت جدید در پیام های صوتی واتساپ
    13 فروردین 1401 - 7:52
    شناسه : 195905
    0

    ​پیام‌های صوتی واتساپ با ۵ قابلیت جدیدی که به زودی عرضه می‌شوند بسیار بهبود پیدا می‌کنند. اما این ۵ویژگی چیست؟

    پ
    پ

    - ۵ قابلیت جدید در پیام های صوتی واتساپ -

    به گزارش «بامردم» به نقل از گجت نیوز: پیام‌های صوتی واتساپ با ۵ قابلیت جدیدی که به زودی عرضه می‌شوند بسیار بهبود پیدا می‌کنند. اما این ۵ ویژگی چیست؟

    با هدف بهبود قابلیت پیام‌های صوتی واتساپ، این شرکت ۵ ویژگی جدید را معرفی کرده که به مرور برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرند. البته برخی از ویژگی‌ها از چندی پیش به طور محدود در دسترس برخی کاربران بوده،‌ اما قرار است به زودی در دسترس تمام کاربران باشد.

    قابلیت های جدید پیام صوتی در واتساپ

    پنج ویژگی جدید پیام‌های صوتی واتساپ عبارتند از:

    پخش ویس خارج از چت: این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که یک پیام صوتی را در خارج از صفحه چت فرستنده پیام گوش کنند. این قابلیتی است که از مدت‌ها پیش توسط پلتفرم‌های رقیب چون تلگرام عرضه شده بود و در واتساپ هم مشابه با موارد دیگر در زمان خارج شدن از چت، نوار مربوط به پخش پیام صوتی در بالای برنامه ظاهر می‌شود.

    متوقف‌کردن و از سرگیری ضبط پیام صوتی: حالا می‌توانید در زمان ارسال پیام‌های صوتی، ضبط را متوقف کرده و مجددا در زمان مناسب آن را ادامه دهید. پیش از این وقتی اقدام به ضبط پیام صوتی می‌کردید، دیگر راهی برای متوقف کردن چند لحظه‌ای فرایند ضبط نبود.

    نمایش شکل موج پیام صوتی: این ویژگی بیشتر یک جذابیت ظاهری است که پیش از این توسط تلگرام عرضه شده بود و درواقع نشانگر فراز و فرود قدرت صدا در ویس است.

    پخش ادامه پیام از جایی که متوقف شده است: اگر در زمان گوش دادن به یک پیام صوتی مکث کنید، می‌توانید دوباره بعدها و زمانی که به چت بازگشتید دقیقا از جایی که پیام را متوقف کرده‌اید به گوش کردن ادامه دهید.

    پخش سریع در پیام‌های فوروارد شده: پیش از این قابلیت پخش سریع در سرعت‌های 1.5x و 2x در پیام‌های صوتی عادی عرضه شده بود اما حالا این قابلیت برای پیام‌های فوروارد شده هم در دسترس خواهد بود.

    واتساپ مدعی است که روزانه بیش از ۷ میلیارد پیام صوتی در این پیام‌رسان رد و بدل می‌شود. قابلیت‌های جدید بی‌تردید بخش مهمی از انتظارات کاربران را برآورده می‌کند،‌ اما واتساپ همچنان در قابلیت‌های خاصی از رقبای اصلی خود عقب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.