×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم - چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم - ریپورتاژ

اگر به دنبال جواب سوال چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم هستید، ادامه مطلب را مطالعه کنید. در ادامه در مورد رپورتاژ آگهی خوب و قیمت رپورتاژ آگهی صحبت خواهیم کرد.

قبل از شروع مقاله، اگربه یک سایت خبری با قیمت مناسب برای ریپورتاژ احتیاج دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت خبری بیرام کبیر سر بزنید. همچنین می توانید از سایت خبری دورمگ نیز دیدن کنید.

رپورتاژ آگهی چیست

شاید در ابتدا بپرسید رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ همان‌طور که می‌توان حدس زد رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. سایت مشهور Entrepreneur در تعریف خود از رپورتاژ آگهی این گونه می‌گوید که:

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در واقع اطلاعیه‌ای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاع‌ رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می‌‌شود.

در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد.

حال که با ریپورتاژ بیشتر آشنا شدید، اگر مایل به خرید ریپورتاژ ارزان هستید، حتما از سایت خبری بیدوخت و البته دنده خلاص دیدن کنید.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست ؟

طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. البته رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین مزایای آن اشاره می‌کنیم:

دیده شدن بیشتر

با توجه به فراگیر بودن و جامعیت رپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید کانال‌های توزیع محتوای زیادی را چون سایت‌های پربازدید و پرمخاطب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و… انتخاب کنید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.

برندسازی و افزایش اعتبار برند

همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.

بهبود سئو

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است. علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک می‌دهید، می‌توانید از یک سایت معتبر لینک فالو (Follow) داشته باشید. ضمن اینکه متن رپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت.

هزینه مناسب

 رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با یک هزینه معقول می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانید، نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید.

اگر به دنبال ریپورتاژ با هزینه مناسب هستید؟ حتما از وب سایت خبری جوانه های ایرانی دیدن کنید. همچنین می توانید وب سایت پرشین صنعت را نیز بررسی کنید.

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما یک نمونه B2B یا B2C باشد، مهم این است که با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید.

انواع رپورتاژ آگهی - چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم - ریپورتاژ

انواع رپورتاژ آگهی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، رپورتاژ آگهی تنها در قالب متن منتشر نمی‌شود و دارای قالب‌های دیگری است. علاوه بر قالب گزارش خبری، فرمت‌‌های متعددی نیز برای آن وجود دارد. به همین دلیل در وهله‌ی اول باید بدانیم که هر قالب رپورتاژ آگهی ( یا حتی فرمت رپورتاژ اگهی ) را در کجا و چه زمانی استفاده کنیم.

اما جدا از قالب و فرمت رپورتاژ آگهی، ویسرت ویلیام نویسنده کتاب Governing health رپرتاژ اگهی را در سه دسته تقسیم‌بندی کرده است:

رپورتاژ آگهی تصویری

محتوای رپورتاژ رپورتاژ آگهی تصویری یا Image advertorials درون یک عکس قرار دارد. این نوع رپورتاژ  بیشتر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً شرکت‌‌هایی که قصد تبلیغ و نمایش محصولات خود را دارند از این نوع رپورتاژ خبری استفاده می‌کنند. در تصویر زیر می‌توانید یک نمونه رپوتاژ اگهی تصویری را مشاهده کنید. هنگام نگاه کردن به این تصویر به بخش‌هایی از تصویر که نظرتان را جلب می‌کند، دقت کنید. در گزارش خبری تصویری جلب و جذب نگاه مخاطب بسیار مهم است.

ریپورتاژ آگهی دفاعیه

شرکت‌های شناخته شده یا به اصطلاح برند، در اکثر مواقع در معرض بحران رسانه‌ای قرار دارند. در این مواقع این شرکت‌ها با استفاده از ابزارهای گوناگونی در تلاشند تا آثار منفی این بحران‌ها را به حداق رسانده و یا به نفع خود از آن بهره‌برداری کنند. یکی از این ابزارها رپورتاژ اگهی است. برندها با انتشار دفاعیه در فرمت رپورتاژ خبری اذهان عمومی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

رپورتاژ ژورنالیستی

در این نوع رپورتاژ خبری برخلاف دفاعیه، شرکت‌ها نظر رسانه‌ها را به خود جلب می‌کنند. هدف اصلی استفاده از رپورتاژ ژورنالیستی جلب نظر آنها برای نوشتن متنی در مورد شرکت است. خبری که به دست ژورنالیست‌ها و در مورد کسب‌وکار نگارش شود از ارزش خبری بالایی برخوردار است.

رپورتاژ آگهی خوب

بنظر شما یک ریپورتاژ خوب چه ویژگی هایی دارد؟ جواب این سوال می توانید جواب سوال چگونه ریپورتاژ آگهی بنویسم نیز باشد.

شاید این جمله معروف را شنیده باشید که ” بهترین نوع آگهی، آن است که آگهی به نظر نرسد!” . رپورتاژ آگهی نیز از این امر مستثنی نیست و برای تاثیر هرچه بیشتر آن در کسب و کار مورد نظر می بایست به درستی نوشته و منتشر گردد. بدین منظور یک رپورتاژ خوب می بایست دارای ویژگی های زیر باشد:

رپورتاژ آگهی باید دارای عنوانی جذاب و گیرا باشد. زیرا در صورت جذاب نبودن عنوان، درصد کمی از کاربران جذب محتوا و پیگیری متن داخل آن می شوند.

محتوای مناسب انتخاب نمایید. به طوری که محصولات، خدمات و کمپین های کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن معرفی نموده و در نهایت و به صورت غیر مستقیم منجر به ترغیب کاربر جهت خرید محصول یا استفاده از خدمات شما گردد.

محتوای ارائه شده نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد. از پاراگراف های طولانی خودداری نمایید. یک رپورتاژ خوب می تواند بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه را شامل شود.

رپورتاژ آگهی می تواند داستان گونه باشد. همچنین حتما از زبان ساده و ترجیحا محاوره ای استفاده نمایید.

سعی کنید حتما تیتربندی را رعایت نموده و برای هر بخش عکسی مرتبط با موضوع را اختصاص دهید.

از بیان سوژه های تکراری که در تبلیغات معمولی به کار گرفته می شود خودداری نمایید.

داستان خود را در ارتباط با اشخاص بنویسید تا افراد بتوانند با تصور کردن خود جای آن فرد در داستان، ترغیب به خرید محصول شما شوند.

قانون ۳۰-۷۰ را رعایت کنید. بدین معنی که ۷۰ درصد از متن شما می بایست به مزایا اختصاص داده شده و ۳۰ درصد باقی مانده را روی فروش و تبلیغات متمرکز شوید.

یک رپورتاژ خوب می بایست منحصر به فرد باشد.

رپورتاژ آگهی باید به درستی نوشته و ویرایش شود. از کپی کردن متن از سایت های دیگر بپرهیزید.

در یک رپورتاژ آگهی می بایست اصول سئو رعایت شود. می توانید از ۳ تا ۵ لینک فالو برای تاثیرگذاری کافی روی سئو استفاده نمایید. همچنین از عباراتی که قصد بالا رفتن رتبه توسط آنها را دارید استفاده نمایید.

در نهایت برای اثرگذاری هرچه بیشتر رپورتاژ آگهی می بایست از تکنیک های بازاریابی محتوایی و تبلیغ نویسی به بهترین نحو و شکل ممکن و در عین حال به صورت کاملا خلاقانه استفاده کرد تا طی مدتی کوتاه اثرات مثبت آن را مشاهده نمود.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

عملکرد رپورتاژ آگهی مانند پست مهمان می باشد. بدین صورت که با قرار دادن لینک سایت کس و کار خود در متن رپورتاژ آگهی می توانید سیگنال رتبه بندی بالا و تاثیرگذاری برای موتورهای جستجو ارسال کنید. همان طور که می دانید داشتن یک لینک از وب سایتی با اعتبار دامنۀ بالا تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما نیز خواهد داشت. هرچند تاثر رپورتاژ بر روی سئو سایت به صورت مستقیم نیست، ولی می تواند اثر مثبت و غیر مستقیمی روی بهبود رتبه سایت داشته باشد.

همچنین رپورتاژ آگهی در صورتی که به درستی نوشته شده و در جای مناسب منتشر گردد، می تواند با صرف حداقل هزینه برای تبلیغ کسب و کار شما، بیشترین بازده را برای محصول یا خدمات شما به ارمغان آورد. در این صورت تعداد ورودی های سایت شما افزایش یافته و بدین طریق رتبه سایت شما بهبود خواهد یافت. برای طراحی یک رپورتاژ آگهی جذاب و مفید در کسب و کارتان حتما با متخصصان ما در دیجیتال مارکتینگ آریا تهران (www.atgo.ir) مشورت کنید تا نسبت به هزینه‌ای که انجام می‌دهید بیشرترین بازدهی را داشته باشید.

قیمت رپورتاژ آگهی

دیجیتال مارکتینگ آریا تهران (www.atgo.ir) با تکیه بر سابقه شش ساله خود در حوزه رپورتاژ آگهی و سئو ، مشاوره رایگان انتخاب وب سایت و ارائه کمپین اختصاصی حوزه کاری برای شما ارائه می کند. برای سفارش رپورتاژ و استعلام قیمت رپورتاژ می توانید با همکاران دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مشاوره رایگان بگیرید.

اگر به دنبال کسب رتبه در گوگل هستید انتخاب بهترین وبسایت برای رپورتاژ آگهی از موضوعات بسیار مهم است. تیم سئو ATGO.ir با در بررسی حوزه کاری شما مناسب ترین سایت های خبری را برای شما انتخاب و ارائه می نماید. اگر اطلاعاتی هم در مورد تعرفه رپورتاژ خبری برای دریافت مشاوره حتما با شماره واتس اپ یا تلگرام موجود در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس ها: ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

لیست سایت های ریپورتاژی - چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم - ریپورتاژ

لیست سایت های ریپورتاژی

شما می توانید در سایت های زیر با فقط ۱۰۰ هزار تومان ریپورتاژ آگهی منتشر کنید. ۴ لینک فالو دائمی، ۳ عکس، حداکثر ۴۰۰۰ کلمه.

  • ir
  • ir
  • beyram-kabir.ir
  • ir
  • ir
  • ir
  • ir
  • ir
  • m-negahban.ir
  • ir
  • و….

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره تماس ها: ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۶

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.