شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمونه های رپورتاژ آگهی
    17 فروردین 1401 - 12:43
    شناسه : 196090
    0

    رپورتاژ آگهی معادل واژه Advertorial ( ترکیبی از دو واژۀ Advertisment و Editorial) است و به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب یک مقاله یا گزارش خبری به مخاطبان عرضه می‌شود؛ به صورتی که در نگاه اول، خواننده چندان درگیر تبلیغاتی بودن آن نمی‌شود و آن را به شکل یک محتوای مصرفی می‌بیند.

    پ
    پ

    های رپورتاژ آگهی - نمونه های رپورتاژ آگهی - ریپورتاژ

    اگر نمی دانید ریپورتاژ آگی چیست و به دنبال نمونه های ریپورتاژ آگهی هستید، این مقاله را مطالعه کنید. بررسی نمونه رپورتاژ آگهی به ما کمک می‌‌کند تا در عمل یاد بگیریم که چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم. به همین دلیل در ادامه برخی از بهترین رپورتاژ‌های ایران در سال‌های اخیر را به عنوان نمونه رپورتاژ آگهی موفق به شما معرفی خواهیم کرد.

    قبل از شروع مقاله، اگربه یک سایت خبری با قیمت مناسب برای ریپورتاژ احتیاج دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت خبری بیرام کبیر سر بزنید. همچنین می توانید از سایت خبری دورمگ نیز دیدن کنید.

    اما قبل از هر چیز مقداری توضیحات لازم است.

    رپورتاژ آگهی چیست

    رپورتاژ آگهی معادل واژه Advertorial ( ترکیبی از دو واژۀ Advertisment و Editorial) است و به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب یک مقاله یا گزارش خبری به مخاطبان عرضه می‌شود؛ به صورتی که در نگاه اول، خواننده چندان درگیر تبلیغاتی بودن آن نمی‌شود و آن را به شکل یک محتوای مصرفی می‌بیند.

    در واقع، رپورتاژ نوعی از آگهی است که تلاش می‌کند، مزایای یک محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب تقویت کند. تهیه رپورتاژ آگهی به این شکل است که گزارشی کاملاً بی‌طرف برای انتقال پیام برند یا معرفی محصولات از سوی یک شرکت تهیه و برای انتشار به یک رسانه (این رسانه می‌تواند یک مجله، برنامه تلویزیونی یا یک وب سایت باشد) ارائه می‌شود. در نهایت، مدیر تبلیغات آن رسانه در ازای انتشار این گزارش مبلغی را از شرکت دریافت می‌کند.

    رپورتاژ فقط متعلق به دنیای اینترنت نیست؛ در روزنامه‌ها و مجلات چاپی، رپورتاژ آگهی معمولاً به شکل مقاله‌ای بی‌طرف یا یک داستان است که معمولاً با  با برچسب «اسپانسری»، «محتوای حمایت شده» منتشر می‌شود. در تلویزیون، این نوع تبلیغات به شکل یک آگهی برای معرفی محصولات به مخاطبان نمایش داده می‌شود. مثلاً وقتی مجری در میان صحبت‌هایش به یک محصول اشاره می‌کند، نوعی رپورتاژ محسوب می‌شود. نمونه این موضوع به وفور در صدا و سیمای ما پیدا می‌شود.

    فرم اینترنتی رپورتاژ، شبیه به نوع چاپی آن است، اما از آنجایی که اینترنت قدرت مانور بالایی برای تولید محتوای چند رسانه‌ای دارد می توان از نوشتار، گفتار، تصویر و ویدئو به صورت همزمان در آن استفاده کرد.

    حال که با ریپورتاژ بیشتر آشنا شدید، اگر مایل به خرید ریپورتاژ ارزان هستید، حتما از سایت خبری بیدوخت و البته سایت خبری 3D مکانیک دیدن کنید.

    نمونه رپورتاژ آگهی

    در ادامه چند  نمونه رپورتاژ آگهی فهرست شده است که هر یک با هدف و رویکردی خاص منتشر شده است. علاوه برا این سعی شده است تا در این نمونه‌ها تفاوت زمینه‌ فعالیت شرکت‌ها در نظر گرفته شود. بدون شک این گزارش‌های خبری  را می‌توانیم جزو موفق‌ترین نمونه‌ رپورتاژ آگهی  های موفق در ایران نظر بگیریم.

    خوب قبل از نمونه ریپروتاژها خواندن توضیحات زیر لازم است:

    یک رپورتاژ ‌آگهی باید به چه موضوعاتی اشاره کنیم ؟ - نمونه های رپورتاژ آگهی - ریپورتاژ

    در یک رپورتاژ ‌آگهی باید به چه موضوعاتی اشاره کنیم ؟

    در اولین گام برای نوشتن یک رپورتاژ‌ آگهی باید نکات کلیدی خدمات یا محصولاتمان را به خواننده اعلام کنیم . این اعلام خدمات باید بصورت غیر مستقیم باشد بگونه ای که مشتری در لابلای مطالب آموزشی و مفیدی که به اون ارائه میکنیم از محصول یا خدمات با خبر شود.

    در گام دوم که از ارائه خدماتمان خیالمان راحت شد باید در لابلای مطالب در کلمات کلیدی که در نظر داریم موتور های جستجو ارتقای رتبه به ما دهد را به سایت یا صفحه ای که میخواهیم در گوگل بالا بیاید لینک کنیم و با هایپر لینک کردن این کلمه گوگل و موتور های جستجو می فهمند که کلمه کلیدی که ما به عنوان هایپر لینک قرار داده ایم می تواند به عنوان یک منبع بسیار مفید و کاربری بحساب آید.

    حتما در هنگام انتشار مقاله سعی کنید به ناشر اعلام کنید که کلمات کلیدی بصورت دقیق قرار گیرد تا هزینه شما در این موضوع هدر نرود.

    اما نمونه هایی از رپورتاژ‌آگهی را کجا می توانید ببینید ؟ برای این کار پیشنهاد میکنم لینک زیر را مورد بررسی قرار دهید بسیاری از رپورتاژ آگهی های موفق در لینک زیر وجود دارد شما با مشاهده نمونه رپورتاژ آگهی های زیر می توانید استراتژی نوشتن رپورتاژ آگهی خودتان را بدانید و بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ آگهی را داشته باشید.

    اگر به دنبال ریپورتاژ با هزینه مناسب هستید؟ حتما از وب سایت خبری جوانه های ایرانی دیدن کنید. همچنین می توانید وب سایت خبری آکا ایران را نیز بررسی کنید.

    نمونه رپرتاژ آگهی موفق با موج سواری بر اخبار پربازدید روز

    اولین نمونه رپرتاژ آگهی انتخابی ما، رپورتاژ «کسب و کارهای پردرآمد خانگی در دوران کرونا» است که توسط آکادمی وبسیما منتشر شده است. انتخاب یک موضوع هوشمندانه و موج سواری بر اخبار یکی از بهترین راه‌های دیده شدن رپورتاژ آگهی و موفقیت آن است. این رپورتاژ نیز دقیقاً در دوران اوج کرونا و قرنطینه که بسیاری از افراد به کسب و کارهای خانگی روی آورده بودند منتشر شد. هدف این رپورتاژ تشویق کاربران برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و کسب در آمد از خانه است که همخوانی کاملی با نیاز کاربران دارد.

    علاوه بر این، طراحی مسیر محتوایی هدفمند، ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران، وجود کال تو اکشن و تشویق کاربران به تماس با وبسیما در انتهای رپورتاژ از مواردی است که باعث موفقیت این رپورتاژ شده‌اند. با شرکت در کارگاه آموزش لینک سازی شما هم می‌توانید رپورتاژ های ارزش آفرینی برای سایت خود داشته باشید.

    نمونه رپرتاژ آگهی با تیتر جذاب و گیرا

    رپرتاژ «خرید بک لینک و رپورتاژ؛ مار سمی یا پادزهر» با استفاده از یک تیتر خوب به راحتی مخاطب را جذب و با خود همراه می‌کند. انتخاب تصاویر مرتبط و درگیر کننده نیز بر جذابیت این رپورتاژ اضافه کرده است. انتخاب سایت هدف و انکر تکست ها کاملاً متناسب با موضوع محتوا است همچنین ادبیات محتوای رپرتاژ نیز شبیه به ادبیات سایت منتشر کننده است تا کاربران حس خواندن یک محتوای تبلیغاتی را نداشته باشند.

    از نقاط قوت دیگر این نمونه رپرتاژ می‌توان به نحوه استفاده انکر تسکت ها و لینک‌ها در متن اشاره کرد. استفاده از نام برند در اطراف انکر تکست ها و ایجاد قرابت معنایی بین آن‌ها در دید گوگل اهمیت زیادی دارد. علاوه براین انتخاب محل مناسب برای قرار دادن انکر تکست مناسب با نیاز کاربر نیز به تأثیر گذاری بیشتر آن کمک می‌کند. اگر نمی‌دانید که انکر تسکت چیست و انکر تکست چگونه می‌تواند روی سئو تأثیر گذار باشد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله انکر تکست چیست را مطالعه کنید.

    قرار دادن آدرس سایت و تشویق کردن کاربران به جستجوی عبارت‌های مرتبط با سایت اصلی در انتهای مطلب نیز از دیگر مواردی هستند که این رپرتاژ را به یک نمونه استاندارد و عالی تبدیل می‌کنند.

    نمونه موفق رپرتاژ آگهی با تکنیک تشویق کاربران به جستجو در گوگل

    رپرتاژ آگهی فرصت‌های زیادی در اختیار ما قرار می‌دهد که لینک سازی خارجی تنها یکی از آن‌ها است. روش‌های مختلفی مانند تشویق کاربران به جستجوی عبارت‌های کلیدی که برای ما مهم هستند یکی دیگر از تکنیک‌های بهره بردن از رپرتاژ آگهی است. در رپرتاژ «آموزش رایگان سئو در 30 دقیقه» ما شاهد استفاده از این تکنیک به بهترین شکل هستیم.

    همانطور که مشاهده می‌کنید تشویق کاربر به جستجوی عبارت هدف باعث شده تا این عبارت به پیشنهادهای گوگل نیز اضافه شود. به این ترتیب حتی افرادی که هیچ وقت این رپرتاژ را نخوانده‌اند نیز ممکن است تحت تأثیر پیشنهادات گوگل به سایت هدف مراجعه کنند. فوق العاده نیست؟ این نمونه رپرتاژ با لینک سازی عالی، تیتر جذاب و محتوای کاربردی یک نمونه کامل و استاندارد از همان چیزی است که از یک رپرتاژ ارزش آفرین انتظار می‌رود.

    انتخاب موضوع رقابتی و مقایسه‌ای، ترفندی برای بازدید بیشتر رپورتاژ

    رپرتاژ «آشنایی با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان و ایران» یک نمونه رپرتاژ آگهی موفق است که در آن از تکنیک انتخاب موضوع رقابتی و مقایسه‌ای استفاده شده است. فقط انتخاب یک موضوع مناسب باعث شده تا بازدید زیادی نصیب این رپورتاژ شود.

    علاوه بر این حضور نام برند ما در کنار برندهای موفق و شناخته شده باعث می‌شود تا گوگل ارتباط ما با آن‌ها را درک کند و این موضوع اعتبار سایت ما را افزایش خواهد داد. قرار دادن نام برند در کنار کلمه کلیدی اصلی صفحه نیز ارتباط معنایی بین آن‌ها ایجاد می‌کند. در نتیجه استفاده از این تکنیک‌های هوشمندانه، بدون اینکه لینکی با انکر تکست بهترین صرافی ارز دیجیتال به سایت هدف داده شود، شاهد حضور آن در نتایج برتر گوگل در هنگام جستجوی این عبارت هستیم.

    در پشت مفهوم به ظاهر ساده سئو پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد. با این حال اگر مفهوم آن را درک کنید می‌توانید با تکنیک‌های هوشمندانه برای یک رپورتاژ 55 هزار بازدید کسب کنید و بدون به کار بردن انکر تکست در کلمه کلیدی مد نظر خود جایگاه بگیرید. برای اینکه درک بهتری از سئو پیدا کنید، مطالعه مقاله سئو سایت چیست کمترین کاری که می‌توانید انجام دهید.

    نمونه رپورتاژ آگهی در ایسنا

    نمونه رپورتاژ آگهی در ایسنا

    خبرگزاری ایسنا یکی از پربیننده ترین خبرگزاری های فارسی زبان است که به روزرسانی مناسبی دارد و البته میزان رپورتاژ آگهی های که هر روز منتشر می کند، بسیار زیاد است. در این قسمت به بررسی چند نمونه از این رپورتاژها خواهیم پرداخت.

    اولین مورد رپورتاژ آگهی است که زیر عنوان « چگونه ماشین خود را در سریعترین زمان بفروشیم؟ » منتشر شده است. این رپورتاژ که کمی بیشتر از 900 کلمه است، دارای دو بک لینک کاملا طبیعی به سایت مورد نظر است. از پنج زیرتیتر و سه تصویر مناسب بهره می برد و لحن آن به صورت کاملا خبری است.

    در واقع نویسنده رپورتاژ با معرفی خدمات سایت مورد نظر، رپورتاژ خود را به صورتی نوشته است که شبیه یک خبر است و این کاملا طبیعی است چون رپورتاژ خبری در یک سایت خبری کار شده است.

    مورد بعدی رپورتاژ آگهی درج شده در سایت ایسنا، رپورتاژی است که تحت عنوان «آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ » منتشر شده است. این رپورتاژ حدود 700 کلمه است، نه آنقدر کوتاه که علاقه مندان به یادگیری زبان چیزی از آن دستگیرشان نشود، و نه آنقدر بلند که گیج شده و حوصله شان سر برود. این رپورتاژ خبری علاوه بر اینکه خدمات آموزشگاه های زبان را به صورت کامل معرفی می کند، به صورت کاملا غیر مستقیم لیستی از آموزشگاه های زبان در شیراز را ارائه کرده است.

    نمونه رپورتاژ آگهی در دیجی مگ

    دیجی کالا یکی از بهترین و مهم ترین سایت های زبان فارسی است که علاوه بر اینکه یک فروشگاه بزرگ است، مقالات و رپورتاژ آگهی های بسیاری هم در یکی از سایت های زیرمجموعه خود یعنی دیجی کالا مگ منتشر می کند. فعالیت زیاد این سایت باعث شده است که در سایت الکسا رتبه سوم از میان سایت های مختلف ایرانی را کسب کند. با هم دو نمونه از رپورتاژ آگهی های درج شده در این سایت را بررسی می کنیم.

    اولین نمونه رپورتاژی است که تحت عنوان «گوشی های آنر خود را چک کنید! » منتشر شده است. این رپورتاژ آگهی کمی بیشتر از 500 کلمه است و البته هیچ بک لینکی در آن داده نشده است. در عوض، انتهای نوشته منبع رپورتاژ معرفی شده است. از یک عکس باکیفیت استفاده شده است و جملات به کار رفته، کوتاه و روان هستند. البته همه اینها باعث جذابیت رپورتاژ آگهی مورد نظر شده است.

    نمونه رپورتاژ آگهی بعدی، رپورتاژ خبری است که «بازی را با غول نمایشگرها تجربه کنید» نام دارد. این رپورتاژ آگهی شبیه اکثر رپورتاژ آگهی های منتشر شده در دیجی مگ حدود 600 کلمه است و هیچ بک لینکی در آن وجود ندارد. اما به خوبی مانیتور مورد نظر خود را که یکی از مانیتورهای سامسونگ است معرفی کرده است.

    این عدم وجود بک لینک در متن های رپورتاژ آگهی دیجی مگ باعث می شود که کاملا طبیعی تر جلوه کرده و از دیدگاه موتور جستجوی گوگل هیچ اشکال و ایرادی در آن وجود نداشته باشد. در واقع به صورت کاملا موثر و خبری به معرفی یک محصول پرداخته است و این کاری است که از نظر سئو و گوگل کاملا صحیح است.

    قیمت رپورتاژ آگهی

    دیجیتال مارکتینگ آریا تهران (www.atgo.ir) با تکیه بر سابقه شش ساله خود در حوزه رپورتاژ آگهی و سئو ، مشاوره رایگان انتخاب وب سایت و ارائه کمپین اختصاصی حوزه کاری برای شما ارائه می کند. برای سفارش رپورتاژ و استعلام قیمت رپورتاژ می توانید با همکاران دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مشاوره رایگان بگیرید.

    اگر به دنبال کسب رتبه در گوگل هستید انتخاب بهترین وبسایت برای رپورتاژ آگهی از موضوعات بسیار مهم است. تیم سئو ATGO.ir با در بررسی حوزه کاری شما مناسب ترین سایت های خبری را برای شما انتخاب و ارائه می نماید. اگر اطلاعاتی هم در مورد تعرفه رپورتاژ خبری برای دریافت مشاوره حتما با شماره واتس اپ یا تلگرام موجود در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

    شماره تماس ها: 09120145021 – 02166919633 الی 6

    سایت های ریپورتاژی 1 - نمونه های رپورتاژ آگهی - ریپورتاژ

    لیست سایت های ریپورتاژی

    شما می توانید در سایت های زیر با فقط 100 هزار تومان ریپورتاژ آگهی منتشر کنید. 4 لینک فالو دائمی، 3 عکس، حداکثر 4000 کلمه.

    • ir
    • ir
    • beyram-kabir.ir
    • ir
    • ir
    • ir
    • ir
    • ir
    • m-negahban.ir
    • ir
    • و….

    برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    شماره تماس ها: 09120145021 – 02166919633 الی 6

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.