جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی کارنو
    21 فروردین 1401 - 0:24
    شناسه : 196227
    0

    تعمیرگاه خودروهای وارداتی کارنو،دارای تمامی امکانات برای تعمیر این اتومبیل ها می باشد و افرادی که در این تعمیرگاه مشغول به کار هستند متخصص و حرفه ای و قابل اعتماد هستند

    پ
    پ

    01 - معرفی تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی کارنو -

    منظور از خودروهای وارداتی، خودروهایی هستند که در ایران تولید نمی شوند. تعمیر ماشینهای وارداتی امروزه یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که دارای خودروهای لوکس و گرانقیمت هستند چون هزینه قطعات استفاده شده و تعمیر این نوع خودروها بسیار زیاد است و به همین دلیل باید در انتخاب مرکز تعمیرات دقت کرد. تعمیرگاه خودروهای وارداتی کارنو،دارای تمامی امکانات برای تعمیر این اتومبیل ها می باشد و افرادی که در این تعمیرگاه مشغول به کار هستند متخصص و حرفه ای و قابل اعتماد هستند بنابراین؛خودروی شما را با خیال راحت و با بهترین کیفیت و حداقل هزینه سرویس و تعمیر می کنند و به موقع به شما تحویل می دهند.

    ویژگی های تعمیرگاه کارنو

     تعمیرگاه تخصصی کارنو ویژگی های منحصر به فردی دارد که این تعمیرگاه را از تعمیرگاه های دیگر متمایز می کند. از جمله این ویژگی ها: دارای به روزترین امکانات و تجهیزات در تعمیرات خودرو ها، تحویل به موقع خودرو، کیفیت بالا در تعمیرات، دارای سابقه درخشان تعمیرات خودروهای وارداتی، پارکینگ اختصاصی، هزینه تعمیرات مقرون به صرفه، دارای کادری مجرب و حرفه ای و متخصص در امر تعمیرات می باشد.

     در تعمیرگاه تخصصی کارنو چه خدماتی انجام میشود؟

    تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی کارنو دارای تمامی امکانات و خدمات به روز و افراد زبده و کاربلد است و خدماتی از قبیل: تعمیر موتور خودرو، تعمیر گیربکس اتوماتیک، خدمات برقی خودرو، فرمان برقی چیست و صافکاری و نقاشی خودرو، تعمیر انواع خودروهای وارداتی مانند بنز و بی ام و و تویوتا و … در تعمیرگاه کارنو انجام میشود.

     

    02 - معرفی تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی کارنو -

     تعمیر گیربکس اتوماتیک

     گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و به همین دلیل نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. در صورتی که  سرویس های دوره ای را سر وقت انجام ندهید گیربکس شما با مشکلات عمده ای روبرو خواهد شد که از جمله این مشکلات: زوزه کشیدن جعبه دنده،سوت کشیدن و جرینگ جرینگ کردن، صدای درگیری دنده میباشد. به همین دلیل هزینه تعمیرات بسیار سنگین خواهد بود پس بهتر است برای انجام سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک کوتاهی نکنید.

    تعمیر گیربکس اتوماتیک امر بسیار مهمی است و نباید تعمیر آن را به هر تعمیرکاری بسپارید زیرا بسیاری از قطعات گیربکس اتوماتیک قابل تعمیر هستند اما اگر تعمیرکار دارای دانش و تجربه کافی نباشد هر قطعه خراب را تعویض می‌کند و هزینه تعمیرات به طور قابل توجهی افزایش می یابد تعمیرگاه تخصصی کارنو توانسته است با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تعمیرات و نگهداری ماشین های وارداتی موفقیت های متعدد و متنوعی را کسب کند و شما میتوانید با خیال راحت تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود را به مجموعه متخصص کارنو بسپارید.

    تعمیر موتور خودرو

     تعمیر موتور خودرو یکی از پرهزینه‌ ترین تعمیرات خودروی شماست که میتوانید جهت جلوگیری از این مشکل از توجه به انجام به موقع سرویس های دوره ای خودروی خود، مانند: تعویض به موقع روغن، توجه کردن به میزان سطح روغن، استفاده از روغن با کیفیت، توجه کردن به سطح آب رادیاتور، ضد یخ، صدای موتور، سیستم خنک کننده، نشت آب به داخل موتور خودرو و نشت روغن به داخل رادیاتور( که به اصطلاح به آب و روغن قاطی کردن معروف است) غافل نشوید. برای رفع هرگونه ایراد یا مشکل در موتور خودروی خود از مجموعه تخصصی کارنو کمک بگیرید که با بهره گیری از به روزترین کارشناسان و دستگاه ها یکی از بهترین تعمیرگاه برای تعمیر خودروهای وارداتی می باشد.

    03 - معرفی تعمیرگاه تخصصی خودروهای وارداتی کارنو -

    تعمیرگاه تویوتا

     تویوتا یکی از محبوب‌ترین خودروهای لوکس و گرانقیمت محسوب می‌شود اما لوکس بودن آن باعث نمی شود که دچار مشکل و ایراد نشود و نیاز به تعمیر نداشته باشد تعمیرگاه تخصصی کارنو انواع مدل تویوتا کمری تویوتا پرادو و… را تعمیر و نگهداری میکند. تعمیراتی که در تعمیرگاه کارنو برای خودروهای تویوتا انجام می‌شود؛ مانند: تعمیر موتور تویوتا، تعمیر گیربکس اتوماتیک، تعمیر جلوبندی و عقب بندی و سیستم تعلیق تویوتا، خدمات برق، و… که از حساس ترین و تخصصی ترین قسمت های هر خودرویی است را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

    نتیجه گیری

     تعمیرات خودروهای وارداتی هزینه بسیار زیادی در بر دارند و همچنین برای تعمیر آنها به تعمیر کار متخصص و فردی نیاز دارید که علاوه بر دانش و تجربه کافی در تعمیرگاهی کار کند که دارای بروزترین دستگاه ها باشد تعمیرگاه تخصصی کارنو یکی از تعمیرگاه هایی است که دارای امکانات و خدماتی است که در هر تعمیرگاهی یافت نمی شود برای تعمیر خودروهای وارداتی خود به تعمیرگاه تخصصی کارنو واقع در کرج بلوار مدرس( خلج آباد) بعد از کوچه شهید بهشتی تعمیرگاه بزرگ کارنو مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۳۰۹۴۶۶ تماس حاصل فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.