×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

دستگاه لاغری کرایو تنها ابزاری است که می‌تواند، شما را از دست رژیم‌های‌غذایی سخت و سنگین لاغری نجات دهد. مربیان ورزشی و متخصصان تغذیه همواره از متدهای مختلفی برای کمک به تناسب‌اندام مراجعه‌کنندگان خود استفاده می‌کنند، که رژیم‌غذایی و ورزش عضو جدایی‌ناپذیر این متدها هستند. اگرچه کنترل غذا توام با ورزش روزانه برای سلامتی و تناسب‌اندام بسیار مفید است، اما برخی از رژیم‌های‌غذایی بسیار سخت و سنگین می‌باشند. به همین جهت استفاده از دستگاه لاغری کرایولیپولیز مناسب‌ترین روش برای لاغری بدون دردسر به شمار می‌رود. برای استفاده اصولی از این دستگاه می‌بایست همه نکات مهم در رابطه با آن را بدانید که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

لاغری با دستگاه کرایو ضرری به سلامتی نمی‌رساند!

image 1648988697 - لاغری راحت بدون رژیم غذایی -

متاسفانه بسیاری از افراد جامعه تصور می‌کنند، لاغر شدن با دستگاه می‌تواند برای بدن مضر باشد، در حالی که عملکرد این نوع دستگاه‌ها برای بدن به هیچ‌وجه آسیب‌رسان نمی‌باشد. این نوع دستگاه‌ها که از گذشته تا به امروز به سرعت در حال به روزرسانی هستند، هر یک دارای عملکرد خاصی هستند. به همین جهت دستگاه‌های به روزتر از جمله دستگاه لاغری کرایو فوائد بیشتری دارند، که می‌توانند شما را به اندام ایده‌آل و دلخواه‌تان برسانند. بنابراین لازم است همه چیز را درباره عملکرد این نوع دستگاه خاص بدانید.

همه چیز درباره عملکرد دستگاه کرایولیپولیز

یکی از دستگاه‌های پیشرفته و موثر در لاغری که با عنوان دستگاه کول‌ اسکالپتینگ نیز شناخته می‌شود، که یکی از انواع دستگاه های مخصوص لاغری ه کرایو است. این دستگاه با استفاده تکنیکی فشاری سلول‌های چربی بدن را از بین می‌برد تا مواضع بدن لاغر شوند. این دستگاه که مجهز به ۴ هندپیس مخصوص فشار و وکیوم چربی است از قدرت بالایی برخوردار بوده و با استفاده از آن طی سه جلسه می‌توان بین سه تا ۶ سانتی متر سایز کم کنید. استفاده از این دستگاه مزایای بی‌شماری دارد که افراد را به استفاده از لاغری با آن ترغیب می‌کند، از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به رژیم لاغری و ورزش
  • لاغر شدن با سرعت بالا
  • امکان استفاده برای لاغری موضعی
  • کاهش وزن بدون درد و راحت

بنابراین به وضوح روشن است که دستگاه کرایولیپولیز بهترین ابزار برای لاغر شدن می‌باشد و با توجه به مزایایی که دارد جای هیچ‌گونه نگرانی برای لاغری با آن وجود نخواهد داشت. همچنین می توانید برای بهره مندی از آموزش های لاغری با کرایولیپولیز به لینک داده شده کلیک کنید.

دستگاه لاغری کرایو مخصوص کلینیک‌های زیبایی اندام

image 1648988720 - لاغری راحت بدون رژیم غذایی -

لازم است بدانید که این نوع دستگاه کاهش سایز برای خرید شخصی مناسب نیست؛ چراکه این نوع دستگاه‌های تخصصی از قمیت نسبتاً بالایی برخوردار می‌باشند. از سوی دیگر دستگاه کرایو از ابعاد و حجم خاصی نیز برخوردار است، اما خرید و استفاده از آن در کلینیک تخصصی لاغری و تناسب‌اندام بهترین انتخاب خواهد بود. به بیان دیگر تولیدکنندگان این نوع دستگاه‌ها را با هدف کمک به افراد دارای چاقی مفرط تولید کرده‌اند که تنها درد کلینیک‌های تخصصی که افراد حاذق در آن به فعالیت می‌پردازند، قابل استفاده می‌باشد. این مدل از دستگاه لاغری بدون درد نیازمند یک اپراتور متخصص نیز هست تا با استفاده مناسب از آن بتواند به مراجعه‌کنندگان نسبت به کاهش سایز و لاغری ایشان کمک نماید. پس اگر شما صاحب یک کلینیک زیبایی هستید، بهتر است از همین حالا به فکر خرید دستگاه کرایو باشید.

بررسی مشخصات دستگاه کرایولیپو لیز مدل کول اسکالپتینگ(coolsculpting)

* حذف چربی به صورت کریستاله کردن سلول چربی با سرما

* دارای چهار هندپیس مجزا

* هندپیس پا فریز پد های چهارگانه

* دارای سیکل ترکیبی سرما و گرما

* تولید سرما تا دمای ۱۰ درجه زیر صفر و کریستاله کردن سلول چربی

* کاهش سایز بین ۶ الی ۸ سانتیمتر در ۳ جلسه

* تکنولوژی کول اسکالپتینگ آمریکا

* قابلیت سوئیچ دمای گرم و سرد جهت عدم اجتناب از سرمازدگی

* دارای پاور با توان ۱۲۰۰ وات

* فشار وکیوم تا ۱۰۰ کیلو پاسکال

* دارای ۱۲ ماه گارانتی بی قید و شرط

* در دو مدل ۳۶۰ درجه و ۱۸۰ درجه

* ۱۰ سال خدمات پس از فروش در سراسر نقاط کشور

*دستگاه دارای شناسنامه و شماره سریال جهت ضمانت اصالت کالا می باشد.

image 1649739852 - لاغری راحت بدون رژیم غذایی -

دستگاه کرایولیپولیز کول‌ اسکالپتینگ چقدر قیمت دارد؟

این سوال مهمی است که تمامی متخصصان دارای کلینیک لاغری در ذهن دارند، زیرا این دستگاه‌ها که عموماً تولید کشورهای خارجی هستند از قیمت بالایی برخوردارند. لازم به ذکر است که با وجود گران بودن این دستگاه لاغری خارجی، خرید آن بسیار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اولاً اگر این محصول را از مراجع تخصصی فروش به صورت مستقیم خریداری کنید، می‌توانید با قیمتی به صرفه آن را در اختیار بگیرید. ثانیاً با خرید و استفاده از دستگاه کرایو برای خدمات‌رسانی به مشتریان به راحتی می‌توانید ظرف مدت زمان کوتاهی مبالغ پرداخت شده بابت خرید دستگاه را به دست بیاورید. بنابراین خرید دستگاه کرایولیپولیز بهترین تصمیمی است که می‌توانید برای ارتقای خدمات کلینیک خود و افزایش درآمد خود بگیرید.

دستگاه لاغری کرایو را آنلاین بخرید!

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما امروزه که تکنولوژی پیشرفت چشم‌گیری داشته است، خرید دستگاه‌های بزرگ و خاصی همچون دستگاه لاغری کرایو نیز به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است. البته می‌بایست برای خرید یک مرجع مطمئن را بشناسید تا بتوانید با اطمینان خاطر به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. خرید آنلاین این دستگاه موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و از بین رفتن دردسرهای حمل و نقل خواهد شد؛ چراکه فروشنده به راحتی محصول را با ضمانت‌نامه برای شما ارسال خواهد کرد. پس برای خرید دستگاه کرایو به دنبال یک مرجع خرید آنلاین باشید تا این دستگاه خاص و پرطرفدار را برای کلینیک خود خریداری نمائید.

از شرکت تجهیز گستر لیزر با اطمینان خرید کنید!

image 1648988735 - لاغری راحت بدون رژیم غذایی -

طبیعتاً برای خرید دستگاه کاهش سایز به دنبال پیدا کردن بهترین مرجع خرید هستید که بتوان با خیال آسوده به آن اطمینان و خرید کرد. از میان شرکت‌های مختلفی که در زمینه تامین تجهیزات کلینیک‌های زیبایی فعالیت می‌کنند، شرکت تجهیز گستر لیزر بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تامین تجهیزات فعالیت دارد، دستگاه لاغری کرایو را نیز ارائه کرده است که به صورت آنلاین و حضوری نیز می‌توانید خریداری کنید. قطع به یقین این شرکت حرفه‌ای که بیشتر از ۱۲ سال سابقه کار دارد، مرجع مناسب و مطمئنی برای تهیه‌ی تجهیزات پزشکی به شمار می‌رود. این مجموعه دارای سایتی با پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌باشد و کارشناسان مجموعه با ارائه ضمانت اصالت کالا خیال شما بابت محصول دریافتی راحت خواهند کرد.

آیا امکان خرید دستگاه کرایولیپولیز به صورت اقساط بلند مدت وجود دارد؟

بله؛ برای تسهیل شرایط خرید دستگاه کولاسکالپتینگ و بهرمندی از کیفیت بالای دستگاه، شرایطی در نظر گرفته شده تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی و بدون متحمل شدن هزینه بالا در همان ابتدای کار دستگاه را خریداری نمایند.

شرایط پرداخت چگونه است؟

چنانچه خریدار محترم قصد خرید دستگاه را به صورت اقساطی داشته باشد. ۴۰ تا ۵۰ درصد قیمت دستگاه به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط ۱۴ تا ۱۸ ماهه پرداخت می نماید.

لازم به ذکر است که اقساط بدون بهره می باشد و هیچ گونه سودی بخاطر خرید اقساطی پرداخت نمی کنید.

چنانچه خریدار محترم مایل به پرداخت هزینه دستگاه به صورت نقد باشد از طرف شرکت تخفیف قابل ملاحظه ای دریافت خواهد کرد.

shutterstock 1031044285 - لاغری راحت بدون رژیم غذایی -

نشانی سایت شرکت تجهیز گستر لیزر

برای خرید مستقیم از این شرکت حرفه‌ای و متخصص تنها کافی است روی لینک آبی http://tgmed.ir کلیک کنید تا ضمن افزایش اطلاعات درباره خدمات و دستگاه‌های این مجموعه بتوانید محصولات مورد نظر را خریداری نمائید. با در دسترس داشتن این لینک به راحتی می‌توانید از سراسر ایران برای خرید دستگاه‌های لاغری از این شرکت اقدام کنید و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر کاری این تیم در تهران یا شیراز نخواهد بود. با تجهیز گستر لیزر دیگر نگران تامین تجهیزات کلینیک پزشکی از جمله دستگاه لاغری کرایو خود نباشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.