شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش و نحوه نصب پارکت لمینت
    24 فروردین 1401 - 17:12
    شناسه : 196442
    0

      تنوع بالای طرح ها رنگ پارکت لمینتی باعث شده که برای هر نوع محیط و هر نوع دیزاینی مناسب باشد.  شما می توانید هم برای محیط های اداری  تجاری و هم برای محیط های مسکونی از پارکت های لمینت استفاده کنید.

    پ
    پ

    پارکت لمینت یکی از انواع مدرن و پیشرفته کفپوش هاست  که با ظاهر زیبا و جذاب خود توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده و بسیار پرفروش شده است.  کفپوش محبوب و معروف  با قیمت مناسب،  عمر مفید بالا و مقاومت خوبی که در برابر سایش،  تغییرات دما و ضربه دارد یک انتخاب عالی برای شماست.  پارکت لمینت می تواند نوعی عایق در برابر صدا ایجاد کند و با شکل ها و طرح های متنوعی که دارد یک جایگزین عالی برای  کفپوش های چوبی قدیمی می باشد.

      تنوع بالای طرح ها رنگ پارکت لمینتی باعث شده که برای هر نوع محیط و هر نوع دیزاینی مناسب باشد.  شما می توانید هم برای محیط های اداری  تجاری و هم برای محیط های مسکونی از پارکت های لمینت استفاده کنید. این پارکت ها  چند برای فضاهای مدرن و هم برای فضاهای سنتی و سلطنتی قابل استفاده می باشند.  یکی از موارد مهم در  استفاده از پارکت لمینتی این است که آنها را درست نصب کنیم.  امروز می خواهیم در مورد نحوه و آموزش نصب پارکت های لمینتی با هم صحبت کنیم.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را تا انتها مطالعه نموده و با ما همراه باشید.

    image 1649842419 - آموزش و نحوه نصب پارکت لمینت -

     چرا نصب درست پارکت های لمینتی مهم است؟

     درست کردن پارکت های لمینتی از موارد بسیار مهم در استفاده از این نوع پارکت ها است.  اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا نصب درست و صحیح پارکت لمینت تا این اندازه اهمیت دارد.   پیش از هر چیز باید گفت که نصب درست پارکت لمینت به زیبایی ظاهری آنها کمک می کند.  لمینت ای به صورت تایل های جدا از هم  تولید و عرضه می‌شود که باید آنها را به درستی کنار هم نصب نمود.  در صورتی که این پارکت ها به صورت نامناسبی نصب شوند ظاهر مناسبی نخواهند داشت و جلوه زیبایی به محیط نخواهند داد.

    طول عمر پارکت

    ماندگاری بستگی به قیمت پارکت لمینت دارد. یک نکته دیگر طول عمر پارکت هاست.  در صورتی که پارکت های لمینت ای به درستی کنار هم نصب نشوند؛  آسیب‌پذیرتر شده و در نتیجه عمر مفید کوتاه تری خواهند داشت.  ممکن است آب یا آلودگی در لابه‌لای تایل های پارکت لمینت ما جمع شده و در نتیجه باعث ایجاد سایش و آسیب به بافت آن شود.  در این صورت شما مجبور به تعویض و یا تعمیر پارکت های لمینتی خود در کوتاه مدت خواهید بود که این از نظر اقتصادی نیز به صرفه نمی باشد.

     ایمنی پارکت

    از دیگر دلایل اهمیت نصب صحیح و درست پارکت های لمینتی،  امنیت آنهاست.  در صورتیکه تایل های پارکت لمینتی شما  محکم نشده باشند و  لغزنده باشند؛ این امکان وجود دارد که شما  یا دیگر افرادی که در آن محیط حرکت می کنید دچار سانحه شوید.  در نتیجه برای جلوگیری از  ایجاد چنین مشکلاتی که می تواند آسیب جسمانی به شما و دیگر افراد  وارد کند باید دقت کافی به نصب صحیح پارکت های لمینتی داشته باشیم.

    image 1649842461 - آموزش و نحوه نصب پارکت لمینت -

     در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم  که در صورتی که پارکت های لمینت شما غیر اصولی نصب شوند و  و فاصله‌ای بین تایل های آنها وجود داشته باشد؛  دیگر عایق صدا نمی باشند و  دمای محیط را نیز حفظ می کنند و از این طریق باعث هدر رفتن انرژی خواهند شد‌.

     آموزش نصب پارکت لمینت

     شاید فکر کنید که نصب کردن صحیح و اصولی پارکت های لمینتی کار سقف و مشکلی است؛  اما حقیقت این است  چند اطلاعات کافی در مورد این کار داشته باشید به سادگی می‌توانید پارکت های خود را نصب کنید.  البته برای اینکه اطمینان بیشتری از نصب اصولی پارکت های لمینتی داشته باشید می توانید از یک نصاب حرفه ای و با تجربه برای این کار استفاده کنید.  در این بخش قصد داریم نحوه نصب اصولی و صحیح پارکت های لمینتی را به شما آموزش دهیم.

     تهیه ابزار مناسب برای نصب پارکت های لمینت

     پارکت های لمینتی مناسب و استاندارد را خریداری کردید باید به سراغ نصب آنها بروید.  اولین وام برای نصب پارکت های لمینتی  تهیه کردن ابزار مناسب است.  بدون وجود ابزار مناسب  نصب کردن اصولی کفپوش ها غیر ممکن خواهد بود.  صرف نظر از اینکه چه نوع پارکت لمینت خریداری کرده اید و آن را برای کجا لازم دارید به طور معمول  ابزارآلاتی از قبیل  کف ساب،  کاردستی،  چکش و اره دستی،  رنده برقی و گیره نصب پارکت  و یک عدد رطوبت سنج دیجیتالی نیاز خواهید داشت.  البته متر و مداد را نباید فراموش کنید که برای اندازه‌گیری و علامت گذاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.  صفحه ی ابزارها پیش از اقدام به نصب پارکت های تان به شما کمک می کند که بتوانید در حداقل زمان و به بهترین نحو نصب پارکت ها را انجام دهید.

    image 1649842487 - آموزش و نحوه نصب پارکت لمینت -

     نکته!

     نصب پارکت های لمینتی به طور معمول هیچ خطری برای شخص نصاب نخواهد داشت.  اما همواره احتیاط شرط عقل است و  بهترین است که برای پیشگیری کردن از هرگونه حادثه احتمالی،  هنگام نصب پارکت های لمینتی خود از عینک و دستکش محافظ استفاده نمایید  تا ایمن بودن خود را تضمین کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید سری به gamantj.com بزنید

     مراحل لازم پیش از نصب پارکت ها

     یک نکته طلایی و بسیار مهم که فوت کوزه گری نصب پارکت ها محسوب می شود و برخی از نصاب ها رعایت کردن آن را فراموش می کنند؛  پیش از نصب پارکت های لمینت باید آنها را به مدت ۴۸ ساعت در محیطی که برای نصب در نظر گرفته اید قرار دهید تا به طور کامل با محیط هم دما شوند.  به شما کمک می کند تا پارکت ها در هنگام نصب دچار مشکلی بر اثر تغییرات دمایی نشود‌.  در صورت عدم رعایت این نکته مهم شما باید انتظار تاب برداشتگی بادکردگی صدا دادن کف پوش ها و دیگر موارد این چنینی را که ناشی از  واکنش تایل های کفپوش به  تغییرات دمایی هستند؛ داشته باشید.

    زیرسازی

     پیش از اینکه نصب کفپوش ها را شروع کنید باید زیر سازی  مناسبی  انجام دهید.  در مرحله زیر سازی شما باید سطح مورد نظر خود برای نصب کفپوش را کاملاً صاف کنید.  جالب است بدانید که پاکت های لمینتی روی همه نوع سطح اعم از عمودی و افقی قابل نصب می باشد و  می توان آن را روی کاشی سیمان سرامیک و یا هر سطح سخت دیگری  نصب نمود.  البته دقت کنید که زیرسازی و آماده ساختن سطح برای نصب هر نوع کفپوشی ضروری می باشد.  انجام ندادن زیرسازی باعث می شود که توانایی های پارکت لمینت شما لقب زنند و به درستی سر جای خود نصب نشوند.

     تمام ناهمواری های محیط را ساب بزنید تا کاملا یکدست شوند. پس از پایان زیر سازی حتما سطح را جارو زده و از هر گونه گرد و خاک پاک سازی کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید پارکت ها را به درستی نصب کنید و هنگام راه رفتن روی آن ها صدای آزار دهنده جیرجیر خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با انواع کفپوش های ساختمانی به این مطلب سری بزنید.

    image 1649842509 - آموزش و نحوه نصب پارکت لمینت -

     پیش از آن که برای نصب پارکت لمینت اقدام کنید رطوبت محل را با دستگاه رطوبت سنج دیجیتالی اندازه گیری نمایید.  حداکثر رطوبتی که برای نصب این پارکت ها مناسب است ۱۲ درصد می باشد.  در صورتی که رطوبت بیشتر باشد باید برای خشک شدن کف صبر کنید.  به هیچ وجه زمانی که رطوبت بیشتر از حد مجاز می باشد  برای  نصب اقدام ننمایید.

    استفاده از فوم سایلنت برای نصب پارکت لمینت گامان تزئین جاوید

     برای اینکه از انتقال رطوبت کف سطح  مورد نظرتان به پارک جلوگیری کنید؛ می‌توانید از فوم سایلنت استفاده کنید.  از دیگر فواید فوم سایلنت این است که یک نوع عایق صوتی و حرارتی نیز می باشد.  علاوه بر آن نقش محافظتی برای پارکت شما دارد و از آسیب رسیدن به تایل ها جلوگیری می کند.  استفاده از فوم سایلنت باعث می‌شود که پارکت لمینت شما نقش ضربه گیری را نیز ایفا کند.

     شما می توانید این مسایل را به صورت رول از بازار بخرید.  در سرتاسر اتاق کنید به صورتی که همه قسمت ها را پوشش دهد.  دقت کنید که لبه‌های فوم روی دیوار قرار بگیرد و در محل تقاطع دیوار و زمین قطع نشود.  دقت کنید که رول ها  به صورت لب به لب قرار نگیرند و ۵ سانتی متر از روی پل روی بال دیگر قرار بگیرد تا هیچگونه فضای خالی بین دور نداشته باشیم.  برای مواردی که رطوبت بسیار بالاست و یا گرمایش از کف وجود دارد؛  می توانید از یک بخاربند در زیر فوم سایلنت استفاده نمایید.

     البته برخی از کفپوش های پارکت لمینت خودشان دارای فوم هستند که بدون  نیاز به استفاده از فوم خارجی به همان صورت اجرا می شود. در غیر این صورت باید  سطح مورد نظر را با ضخامت حداقل ۲ میلیمتر فوم بپوشانیم.

     نحوه نصب پارکت لمینت

     تایل های پارکت لمینت را از گوشه های دیوار بین نیم تا یک سانتیمتر فاصله بدهید.   تایپ اول را در روی سطح  قرار دهید و  زبانه و شیار بعدی کفپوش تایل را با آن تنظیم کنید.  تایل های پارکت لمینت را طوری تنظیم کنید که به همدیگر چفت شوند. پس از پایان هر ردیف فاصله مناسب با دیوار را در نظر گرفته  بچه هایی را برش دهید.  تایل های هر ردیف را به همین شکل ادامه دهید و آنها را به ردیف قبل از خود متصل کنید.  برای پنهان کردن  فاصله بین تایل ها و دیوارها می توانید از قرنیز استفاده کنید. در اکثر موارد نیازی به برش دادن تایل های میانی ندارید چرا که در هم چفت می شوند.

    خصوصیات پارکت لمینت The Best

    • کلیک بسیار قوی : مهمترین ویژگی پارکت لمینت ها این است که کلیکی قوی داشته باشند تا بعد از مدتی از بین نرود و نشکند.
      از همان ابتدا روی این مهم تاکید داشته ایم و تمامی کالا ها با بهترین کلیک در مقابل ضربه – سرما – گرما و … می باشد.
    • زیبایی : لمینت ها با تنوع ۸۰ رنگ تقریبا میتوان گفت هیچ رنگ و طرحی نیست که در خود جای نداده باشد و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است شما می توانید در پایین صفحه نمونه هارا باز کرده و ببینید
    • قیمت مناسب : دیگر کفپوش دبست قیمت بسیار مناسب آن ها در مقایسه با کیفیت بسیار بالای آن ها است.
      برای دریافت قیمت بعد از مشاهده نمونه ها می توانید با ما در تماس باشید
    • ماندگاری بالا و کیفیت مناسب : به جرات می توان گفت که بعد از این سال ها مشتری ناراضی نداشته ایم و مشتریان قدیمی برایمان مشتریان جدید تری آورده و خود نیز برای خانه جدید خوب مجددا به ما اعتماد کرده اند.
    • سهولت در تمیزی : تمیز کردن و نگه داری آن بسیار آسان است به طوری که شما هرروز می توانید با یک طی نم دار روی آن را بکشید و آن را تمیز نگه دارید البته که لازم نیست هروز این کار را انجام دهید ولی اگر هم انجام دهید هیچ مشکلی پیش نمی آید
    • مقاومت بالا در برابر آب : همانطور که میدانید یک لایه ضخیم لمینت از Hdf تشکیل شده است بنابراین اگر آب زیاد برای مدتی روی هر لمینتی بماند آن را از بین خواهد برد و پس از مدتی باد خواهد کرد ولی محصولات دبست با قابلیت نگه داری آب تا ۴۸ ساعت این مشکل را تا حدودی توانسته برطرف کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.