×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ترک اعتیاد بدون درد و خماری یکی از دغدغه های بسیاری از بیماران مبتلا به اعتیاد است.

به صورتی که اکثر افرادی که از مصرف مواد مخدر خسته شده و قصد ترک آن را دارند، تنها به دلیل ترس از مشکلات هنگام ترک و یا از کار افتادگی که می تواند منجر به ایجاد مشکلاتی برای آنها شود، از شروع این پروسه خودداری کرده و علیرغم نارضایتی از مصرف، آن را ادامه می دهند.

 پی بردن خانواده، همکاران، دوستان و آشنایان به اعتیاد فرد یکی از دغدغه هایی است که با شروع پروسه ترک و ایجاد مشکلات ناشی از آن، به وجود می آید و یکی ازدلایلی است که در بالا ذکر شد که مانع از شروع ترک اعتیاد می شود.

همچنین از کار افتادگی و ایجاد مشکل در رسیدگی به امور کاری و شغلی از دیگر این موارد است.

در این شرایط، یک پکیج دارویی یا قرص ترک اعتیاد که بتواند این عوارض را کنترل کرده و به بیمار کمک کند تا ضمن انجام امور روزمره و شغلی خود، ترک اعتیاد را نیز پیش ببرد، کمک بزرگی به فرد خواهد بود.

11 5 - پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه: ترک در منزل و بدون درد و خماری -

پکیج ترک اعتیاد گیاهی درمانگیاه

پکیج ترک اعتیاد گیاهی درمانگیاه متشکل از چهار داروی گیاهی است که همگی توسط شرکت های معتبر داروسازی کشورمان تولید شده و موفق به اخذ پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شده اند.

داروهای قرار گرفته در این پکیج توسط پزشکان متخصص درمانگیاه به صورتی آماده شده اند که برای کنترل کلیه عوارض ترک همچون خماری، بیخوابی، درد بدن، بیقراری، پرخاشگری و وسوسه فکری و … مفید باشند و بتوانند تا حد بسیار خوبی این عوارض را کنترل کنند.

به همین دلیل، شاید بتوان آن را بهترین پکیج ترک اعتیاد در ایران دانست که ضمن اینکه تمام محصولات آن دارای مجوزهای کامل از وزارت بهداشت بوده و صددرصد گیاهی هستند، اثرگذاری بالا و بدون عوارض و وابستگی نیز به دنبال دارد.

محتویات پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه

این پکیج ترک اعتیاد گیاهی شامل قرص داتورین، شربت کوکنار، قرص همولاکس و کپسول جدوار می باشد.

قرص داتورین

قرص داتورین از محصولات شرکت داروسازی سینا فرآوراصفهان است.

این قرص ترک اعتیاد گیاهی از گیاهان زنجبیل، ریوند چینی و داتوره تشکیل شده است.

قرص داتورین با کنترل عوارض ترک شامل خماری، وسوسه فکری و تمایل به مصرف مواد مخدر، به عنوان مهمترین داروی ترک اعتیاد موجود در این پکیج به حساب می آید.

از قرص ترک اعتیاد گیاهی داتورین ۴ بسته در این پکیج قرار داده شده است.

22 5 - پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه: ترک در منزل و بدون درد و خماری -

شربت کوکنار

شربت کوکنار از محصولات شرکت داروسازی گیاهی بایر بهساز دارواست.

این شربت از عصاره پوسته کپسول های گیاه خشخاش تولید شده است. این شربت که در اصل به عنوان یک داروی ضدسرفه و خواب آور و ضد آبریزش بینی شناخته می شود، ضمن آنکه فاقد آلکالوئیدهای اعتیاد آور و مضر گیاه خشخاش است، کمک بالایی به کاهش عوارض ترک اعتیاد نیز می کند.

شربت کوکنار همچنین در کنترل خواب فرد در طی پروسه ترک نیز کمک می کند.

علاوه بر آن، ناراحتی های سینه مثل سرفه و خس خس کردن سینه و آبریزش بینی که از جمله دیگر عوارض ترک اعتیاد و یا بیماریهای دیگری مثل سرماخوردگی و آنفولانزا وکرونا هستند، با این شربت به خوبی قابل کنترل هستند.

در پک ترک اعتیاد در منزل درمانگیاه، ۲ شیشه شربت کوکنار وجود دارد.

کپسول جدوار

کپسول جدوار (با نام قبلی حب جدوار) یکی از محصولات شرکت داروسازی شفانگر نظری است که در زمینه داروهای سنتی و گیاهی در ایران فعالیت می کند.

این کپسول از ریشه گیاه جدوار Delphinium تولید شده و قدرت بالایی در تقویت عمومی بدن و کنترل دردهای استخوانی دارد.

استفاده از کپسول جدوار در پکیج ترک اعتیاد گیاهی درمانگیاه، به منظور کنترل درد استخوانی و همچنین تقویت عمومی بدن و رفع ضعف و بیحالی در طی پروسه ترک اعتیاد است.

کپسول حب جدوار به تعداد ۲ بسته در پکیج ترک اعتیاد درمانگیاه وجود دارد.

قرص همولاکس

همولاکس بصورت مستقیم یک داروی ترک اعتیاد به حساب نمی آید. اما با تسریع در پاکسازی کبد و خروج مواد سمی از بدن، به روند ترک اعتیاد کمک می کند.

در ترکیب فرمولاسیون قرص همولاکس، از گیاهان هلیله سیاه، آمله و بلیله استفاده شده است.

همولاکس همچنین می تواند منجر به بهبود عملکرد روده ها و درمان یبوست شده و با تسریع در دفع مواد باقیمانده در روده ها، مشکلات دیگری نظیر خستگی مزمن، بیحالی و مشکلات پوستی مثل جوش و کورک های ناشی از عملکرد نا مناسب کبد و روده ها را نیز درمان کند.

در پک داروی ترک اعتیاد درمانگیاه، دو بسته قرص همولاکس وجود دارد.

نحوه خرید پکیج ترک اعتیاد گیاهی درمانگیاه

پکیج ترک اعتیاد گیاهی درمانگیاه برای درمان انواع مواد مصرفی همچون تریاک، شیره تریاک، متادون، هروئین، بوپرونورفین (B2)، ترامادول، شیشه و سایر مواد مخدر رایج کاربرد داشته و می تواند در تمام این موارد موثر باشد.

داروکده آنلاین درمانگیاه که یک داروخانه اینترنتی برای فروش داروهای کاملا گیاهی است، با هدف کمک هرچه بیشتر به بیماران مبتلا به اعتیاد در سراسر کشور، این بسته ترک اعتیاد را بصورت پستی به سراسر کشور ارسال می کند.

شما می توانید با خرید اینترنتی این پکیج از سایت درمانگیاه به آدرس www.DARMANGIAH.COM و یا خرید تلفنی آن به وسیله تماس با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۴۶۴۰۱۴ آن را در هر کجای کشور که باشید درب منزل خودتان از طری قپست پیشتاز و در بسته بندی کاملا محرمانه دریافت نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. امیرصداقت

    متن دیدگاه *

  2. رسول ملک آبادی

    می خام ترک کنم

  3. احسان

    یعنی من میتونم ترک کنم واقعا خسته شدم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.