×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بازداشت مرد آریزونایی به اتهام منجمد کردن حیوانات زنده - بازداشت مرد آریزونایی به اتهام منجمد کردن حیوانات زنده - حیوانات زنده

کلانترِ منطقه “موهاو کانتی” در ایالت آریزونا روز گذشته (پنج‌شنبه) در این باره گفت: این حیوانات مرده و یخ زده شامل تعدادی سگ، لاک پشت، مارمولک، پرنده، مار، موش خانگی، موش صحرایی و خرگوش اوایل ماه جاری در گاراژ یک ملک در محله “گلدن ولی” پیدا شدند.

به گفته مقامات پلیس محلی، “مایکل پاتریک تورلند”، ۴۳ ساله که صاحب قبلی این ملک بوده، چهارشنبه گذشته پس از بازگشت به محل اقامتی که حیوانات در آن پیدا شده‌اند، دستگیر شد.

این مرد پنج‌شنبه‌شب در بازداشت بوده و سوابق دادگاه آنلاین هنوز اطلاعات بیشتری از این پرونده و شرایط متهم منتشر نکرده ‌است.

کلانتر این کانتی همچنین گفته است: این حیوانات طی یک بررسی رفاهی در تاریخ ۳ آوریل و پس از آن کشف شدند که زنی از اهالی “فینیکس” گفته بود مدتی پیش، چند مار خود را به تورلند داده بود تا پرورش دهد اما لاشه یخ زده مارها در این ملک پیدا شده‌ است.

پلیس تا پیش از بازگشت تورلند به ملک، موفق به پیدا کردن او نشده بود و صاحب جدید خانه به کلانتر گفته بود که او فریزر بزرگش را در گاراژ رها کرده و رفته است.

به گفته کلانتری، از وضعیت جسمی تعدادی از حیوانات مشخص است که احتمالا زنده زنده در داخل فریزر گذاشته شده‌اند.

بنابر گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز، پلیس می‌گوید که بررسی‌های بیشتر روی این پرونده ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.