×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

چاقو خوردن دختر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - چاقو خوردن دختر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | ضارب چه کسی بود؟ - چاقو

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا، نورالدین سلطانیان اظهار کرد: متاسفانه حادثه چاقو زدن به یک دانشجو رخ داده و یک دانشجوی ترم ۴ پرستاری در پی مشاجره، دختر همکلاسی خود را مورد اصابت چاقو قرار داده است.

وی افزود: دانشجوی ضارب دارای اختلال شخصیتی است و پیش از این نیز سابقه دو ترم تعلیق از دانشگاه را داشته است. این فرد به دلیل اختلالات بدبینی و پارانوئید به دانشجوی دختری که نماینده کلاس بوده شک داشته که این دانشجو تخلفات او را به کمیته انضباطی گزارش داده است.

سلطانیان در خصوص وضعیت دانشجوی دختر که مورد اصابت چاقو قرار گرفته است، توضیح داد: اکنون وضعیت این دانشجو در شرایط بدی نیست و تحت نظارت و کنترل پزشکان است، البته هنوز بستری و در بیمارستان تحت نظر و کنترل است.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد به منظور پیشگیری از حادثه‌های اینچنینی، دانشجویان دارای اختلالات شخصیتی و سابقه تعلیق از دانشگاه شناسایی و بیشتر تحت نظارت باشند. ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این موارد رصد و پیگیری می‌کند.

سلطانیان ادامه داد: ضروری است مجموعه‌های مشاوره‌ای در دانشگاه فعال‌تر شوند تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.