جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود
    31 فروردین 1401 - 11:27
    شناسه : 196790
    0

    حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه در پی پیگیری‌ها و رایزنی‌های ایشان سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود گفت: موافقت‌های اولیه این کار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ شده است.

    پ
    پ

    IMG 20220420 WA0017 - سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود - مجلس

    حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بامردم؛ اظهار داشت: یکی از کمبودهای شهر رودسر نبود یک فضا و مجموعه کامل ویژه بانوان است تا این قشر بتوانند در آنجا به امر ورزش پرداخته و برنامه‌های فرهنگی خود را دنبال کنند بنابراین با توجه به نیازمندی‌های موجود این موضوع را در اولویت پیگیری‌های خود از دولت قرار دادیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس به جلسه اخیر خود با چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و در تشریح بیشتر این مطلب افزود: در این جلسه در مورد برخی از مسائل شهرستانی رایزنی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

    صفری ملک میان اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائلی که مورد پیگیری قرار دادیم بحث استفاده از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در رودسر بود.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم موافقت‌های اولیه را برای ایجاد این مجموعه اخذ کردیم و در جلسات بعدی نیز پیرامون پیگیری‌های بعدی برای عملیاتی شدن این موضوع اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.