پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگاه تست قند خون آوان نقاط ضعف و قدرت
    31 فروردین 1401 - 12:50
    شناسه : 196794
    0

    برای خرید دستگاه تست قند خون آوان نیازی به نسخه پزشک نمی باشد شما می توانید از داروخانه ها یا سایت ها معتبر مانند تجهیزات پزشکی بی گزند ، ترب و دیجیکالا این محصول تهیه کنید

    پ
    پ

    بررسی دستگاه تست قند خون آوان : میزان دقت و صحت نتایج در دستگاه قند خون از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که این نتیجه روی میزان دوز انسولین مصرفی ، رژیم غذایی و سایر دستور العمل های روزانه ی افراد دیابتی ، تاثیر گذار است . افرادی که نیاز به استفاده از دستگاه تست قند خون دارند ، مایلند تا دستگاهی را خریداری کنند که در رده ی بهترین ها باشد و نتایجی کاملا دقیق و صحیح ارائه نماید .
    یکی از دستگاه های توصیه شده توسط بی گزند برای این افراد ، دستگاه تست قند خون آوان می باشد . این برند ، محصولی ایرانی بوده که مطابق با تمام استاندارد های جهانی طراحی شده است . در حال حاضر این دستگاه علاوه بر مصارف خانگی ، در درمانگاه ها ، بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

    دستگاه تست قند خون آوان

    برای شروع به تست توسط دستگاه تست قند خون آوان ، به میزان 0.5 میکرو گرم خون تازه ی مویرگی احتیاج است . این رقم ، رقمی متوسط در بین انواع نمونه های تست قند محسوب می شود . برخی دستگاه های مدرن تر ، می توانند با حداقل میزان خون ، یعنی 0.2 نیز میزان گلوکز را بررسی نمایند ؛ در عین حال برخی دیگر از دستگاه ها به میزان بیشتری خون نیز احتیاج دارند .
    هرچقدر که خون بیشتری برای تست احتیاج باشد ، سوزن نیز به عمق بیشتری در پوست فرو رفته ؛ و میزان درد نیز بر اساس این میزان نفوذ سوزن لنست تعریف می شود . در نتیجه دستگاه آوان با نیاز داشتن 0.5 میکرو گرم خون ، در دسته ی میزان درد متوسط قرار می گیرد . برخی برند ها می تواند درد کمتری را برای بیمار به همراه داشته و برخی دیگر نیز درد بیشتری توسط شخص احساس می گردد .
    تست گلوکز توسط این دستگاه در بازه ی هماتوکریت 20 تا 70 درصد انجام می شود . از لحاظ شرایط محیطی نیز می توان در دمای 5 تا 45 درجه ، و نیز رطوبت بین 10 تا 90 درصد ، نتایج ارائه خواهند شد .
    منبع انرژی دستگاه از طریق باتری سکه ای می باشد . علاوه بر این ، ابعاد و ویژگی های ظاهری محصول به گونه ای طراحی شده است ، که بتوان آن را به راحتی حمل و نقل نمود . در نتیجه افرادی که نیاز به چکاپ منظم خون در دفعات مختلف روز دارند ، می توانند دستگاه آوان را با خود به همراه داشته ؛ و در صورت لزوم در هر زمان که احتیاج بود ، تست را در تمامی محل ها انجام دهند . ابعاد کالا 10 * 8 * 5 سانتی متر است . این ابعاد فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد .
    نوار تست های این دستگاه ، با داشتن 8 الکترود ، از دقت بالایی برای بررسی قند خون برخوردارند . دقت گلوکومتر های ان مطابق با ایزو 15197 بوده و برای انجام این کار ، از روش الکترو شیمیایی استفاده می شود .
    لازم به ذکر است که معمولا هر دستگاه تست قند خون ، برای شروع به کار ، نیاز به نوار تست هایی از همان برند دارد . در سال های فعلی ، با توجه به شرایط تحریم های متوالی ، و نیز قرنطینه های بین المللی در اثر بیماری کرونا ، امکان کمیاب شدن نوار تست های خارجی وجود داشته است . در این شرایط ، بدون داشتن نوار تست های انحصاری از همان برند ، دستگاه عملا بی فایده است . به همین علت ، استفاده از برند های داخلی ترویج بسیاری پیدا کرده است . چرا که برای برند های داخلی ، امکان کمیاب شدن قطعات جانبی کالا های پزشکی کم بوده ؛ و وسیله ی مهمی مانند نوار تست ، همیشه در دسترس خواهد بود .
    به همین دلیل ، در این شرایط ، برند آوان با عدم توقف در روند تولید خود ، همواره تمامی لوازم جانبی دستگاه های خود ، از جمله نوار تست قند خون اوان را در اختیار مشتریان قرار داده است .
    گرچه دقت این دستگاه بسیار بالا ست ، اما برای دستیابی به حداکثر میزان دقت ، نیاز است تا فرد نیز پیش و حین تست نکات لازم را رعایت کند . از جمله این که تمیزی دست ها ( یا محل مورد تست ) و همچنین تمیزی دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . الوده بودن دست و دستگاه قطعا روی نتایج تاثیر منفی خواهد داشت . دستگاه باید همواره تمیز بوده و محل تست نیز پیش از شروع آزمایش ، با آب و صابون و یا پد الکلی کاملا پاکسازی شود .
    البته این محل بعد از پاکسازی ، نیاز است تا خشک شده و با نوار تست برخورد نداشته باشد . آب ، الکل و سایر موارد مشابه ، نوار تست را فورا فاسد کرده ؛ و باعث می شود نتایجی خارج از محدوده ی تعریف شده ارائه دهند .
    بعد از ورود نوار تست به کیت ، نتایج ظرف مدت 5 ثانیه روی مانیتور نمایش داده می شوند . این نتایج با کمک حروف بزرگ و واضح هستند . اکثر افرادی که به دیابت های شدید مبتلا هستند ، از مشکلات بینایی برخوردار می گردند . علاوه بر این ، بسیاری از این افراد ، مسن بوده و از لحاظ بینایی ، ضعیف تر از سایرین هستند . ارائه ی نتایج با کمک اعداد و ارقام بزرگ و واضح ، کمک می کند تا فرد بتواند شخصا نتایج را روی مانیتور مشاهده کند .

    1 4 - دستگاه تست قند خون آوان نقاط ضعف و قدرت - دستگاه تست قند خون

    خرید دستگاه تست قند خون آوان

    بسیار مهم اگر قصد خرید دستگاه تست قند خون آوان را دارید توصیه می کنیم حتما ویدیو تست و بررسی قند خون آوان که توسط سایت بی گزند منتشر شده مشاهده کنید بعد تصمیم بگیرید

    برای مشاهده این ویدیو کلمه : ” دستگاه تست قند خون آوان در بی گزند ” جستجو کنید !!

    برای خرید دستگاه تست قند خون آوان نیازی به نسخه پزشک نمی باشد شما می توانید از داروخانه ها یا سایت ها معتبر مانند تجهیزات پزشکی بی گزند ، ترب و دیجیکالا این محصول تهیه کنید

    مزایای خرید دستگاه تست قند خون آوان AGM01 

    از دیگر مزایای مهم این دستگاه ، قابلیت تنظیم آلارم است . با کمک این ویژگی ، افرادی که باید چندین وعده در روز تست قند خون انجام دهند ، هیچ یک از نوبت ها را فراموش نمی کنند . الارم دستگاه به صورت صوت ملایم در ساعات تنظیم شده به صدا در آمده و به فرد یاداوری می کند که باید ازمایش را انجام دهد .
    با کمک این وسیله ، می توان 900 داده ی اخیر را همراه با ساعت و تاریخ دقیق ثبت کرده ؛ به دستگاه های کامپیوتری وصل کرده و در صورت تمایل ، ان ها را ذخیره سازی نمود .
    البته هنگام خرید دستگاه ، باید به نکاتی دقت نمود تا بتوان حداکثر نتیجه را از این وسیله دریافت نمود . اول اینکه هنگام خرید هر دستگاه ، تعدادی نوار تست نیز به مشتری ارائه می شود . با اتمام نوار تست ها ، می توان نوار های اضافی را در بسته های 50 عددی ( معمولا ) خریداری کرد . این نوار ها باید دارای تاریخ انقضای معتبر باشند . یعنی حداکثر زمان تا رسیدن به انقضای آن ها باقی مانده باشد . در صورت اتمام تاریخ انقضای نوار ، نتایج کاملا خارج از حیطه ی استاندارد ارائه خواهد شد .
    برخی برند ها ، همراه با خرید دستگاه ، تعدادی سوزن لنست نیز به مشتری ارائه می دهند تا در صورت نیاز به تعویض ، بتوان همواره سوزن ها را به همراه داشت . ولی از ابزار های موجود در بسته ی دستگاه آوان ، تنها می توان به نوار های تست اشاره نمود .

    2 3 - دستگاه تست قند خون آوان نقاط ضعف و قدرت - دستگاه تست قند خون
    علاوه بر این ، مشابه با هر دستگاه تست قند خون خانگی ، دستگاه آوان نیز ممکن است نتایج را با درصدی خطا ارائه دهد . لازم به ذکر است که اولین عامل مهم در ارائه ی نتایج دقیق ، نحوه ی خونگیری و رعایت نکات پیش و حین ازمایش توسط شخص است . ولی به طور کل ، این میزان خطایی که ناشی از دقت دستگاه باشد ، رقم چشمگیری نخواهد بود و از نظر علم پزشکی نیز رقم تاثیر گذاری نیست .
    توصیه می شود افرادی که به دنبال خرید محصولی با کیفیت ، مقرون به صرفه و در دسترس هستند ، دستگاه تست قند خون آوان را نیز به عنوان یکی از بهترین گزینه های ایرانی در نظر داشته باشند . این وسیله در تمامی داروخانه ها ، فروشگاه های تجهیزات پزشکی و سایت های خرید آنلاین ، بدون نیاز به نسخه ی پزشک به فروش می رسد . معمولا خرید از سایت ها باعث می شود تا نیاز به پرداخت هزینه ی کمتری بوده ؛ و علاوه بر این ، بدون نیاز به خروج از منزل ، دستگاه و نوار های اضافی را خریداری کرده و در اسرع وقت دریافت نمود .

    این مطلب را هرگز از دست ندهید : بهترین مارک دستگاه تست قند خون در ایران

    منبع : www.bigazand.com

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.