پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایجاد شغل با یک میلیون تومان پیشکش، کارمندان تحت مدیریتتان را راضی نگه دارید/ ضعف و ناکارآمدی هم حدی دارد جناب ‎عبدالملکی!
    31 فروردین 1401 - 15:24
    شناسه : 196841
    0

    یک نماینده مجلس در توئیتی با انتقاد شدید خطاب به وزیر کار نوشت: ایجاد شغل با یک میلیون تومان، راضی سازی کارگران و بازنشستگان پیشکش، حداقل کارمندان تحت مدیریت تان را راضی نگه دارید.

    پ
    پ

    1243798 291 - ایجاد شغل با یک میلیون تومان پیشکش، کارمندان تحت مدیریتتان را راضی نگه دارید/ ضعف و ناکارآمدی هم حدی دارد جناب ‎عبدالملکی! -

    سید ناصر موسوی لارگانی در توئیتی با انتقاد شدید خطاب به حجت الله عبدالملکی، وزیر کار نوشت: ایجاد شغل با یک میلیون تومان، راضی سازی کارگران وبازنشستگان پیشکش، چون امیدی نداریم از پس وظایفتان برآیید. این را همه میدانند.

    حداقل کارمندان تحت مدیریت تان را راضی نگهدارید که اینگونه از شدت فشار وتبعیض به حیاط وزرارتخانه سرازیر نشوند. ضعف و ناکارآمدی هم حدی دارد جناب ‎عبدالملکی!

    گفتنی است که امروز جمعی از کارکنان وزارت کار در محوطه این وزارتخانه تجمع کردند. تجمع کنندگان ضمن اعتراض به وضعیت معیشتی کارکنان وزارت کار، خواستار افزایش حقوق ها شدند.

    کارکنان وزارت کار در اعتراض به عبدالملکیشعار می دادند: «وزیر بی‌لیاقت، خجالت خجالت».

    منبع: انتخاب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.