×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جزیره قشم یکی از جزایر جنوبی کشور ایران است و در بین جزایر ایران بزرگترین جزیره ایران به حساب می‌آید. این جزیره به علت واقع شدن در نزدیکی بندرعباس و امارات متحده عربی یکی از مهمترین جزایر بازرگانی ایران به حساب می‌آید. از آنجایی که این جزیره یک جزیره بازرگانی است و از طرفی منطقه آزاد نیز شناخته می‌شود بنابراین به طور معمول از نظر تنوع جنس، متنوع تر و از نظر قیمت‌ها، ارزان تر از بازارهای داخلی ایران است. شما میتوانید با سفر به جزیره قشم از بازارهای بسیار متنوع آن استفاده کنید و به خرید و پاساژ‌گردی بپردازید. در کنار این موارد میتوانید از جاذبه‌های گردشگری این جزیره هم دیدن نمایید که در ادامه این مقاله به بررسی آن پرداخته‌ایم.

جزیره قشم 1 - معرفی جزیره قشم به همراه آموزش خرید غیر حضوری از قشم -

مراکز دیدنی جزیره قشم

جزایر ناز: ساحل ماسه‌ای و کم شیب جزایر ناز به قدری زیباست که اگر یکبار از آن دیدن نمایید امکان ندارد آرزو داشته باشید که بازهم گذرتان به این مکان بخورد. جزایر ناز در ۳۰ کیلومتری شهر قشم واقع شده است و در زمان جزر میتوانید با پای پیاده به جزیره‌های کوچک ناز رفته و برگردید. ساحل بسیار نرم و ماسه‌ای جزایر ناز هم برای شنا بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

دره ستارگان: دره ستارگان به مانند استرالیاست! باورتان نمی‌شود در قشم چنین جاذبه گردشگری یافت شود. کوه‌های استوانه‌ای و دره‌های بسیار عمیق که همه آنها از خاک است. شاید بهترین مثال برای دره ستارگان کلمه “هزارتو” باشد. شما در دره ستارگان وارد یک هزارتوی بی‌پایان میشوید.

چاهکوه: در سال‌های دور پرتغالی‌ها جزیره قشم را اشغال کردند و مردم بومی از ترس کشته‌شدن متواری گشتند. چاهکوه یکی از محل‌هایی است که مردم بومی در آن مخفی شدند. کوه‌هایی که در بالای آنها آب یافت می‌شود و از منظره بی‌نهایت زیبایی برخوردار هستند.

جزیره قشم 2 - معرفی جزیره قشم به همراه آموزش خرید غیر حضوری از قشم -

غارنمک: یک کوه از نمک به همراه غارهای نمکی! غارنمک در ۱۰۰ کیلومتری جزیره قشم واقع شده‌است و دارای چندین غار مختلف است. غار اصلی آن قابل گردش بدون هیچ تجهیزات خاصی است و میتوانید به راحتی از آن دیدن کنید اما غارهای دیگری دارد که حتما باید از تجهیزات مناسبی برخوردار باشید تا بتوانید از آنها دیدن کنید. این غارها نیاز به سینه‌خیز رفتن دارند.

پارک زیتون: پارک زیتون یکی از زیباترین پارک‌‍های ساحلی ایران است. این پارک در خود شهر قشم واقع شده‌است و می‌توانید با مراجعه به آنجا حتی اقدام به چادر زدن هم کنید. تلفیق درخت‌های نخل با دریا و ماسه منظره‌ای بسیار دل‌نواز را ایجاد کرده‌است.

غار خربس: غارهای کوچک با تعداد بالا که در زمان حمله پرتغالی‌ها هرچند نفر درون یکی از این غار‌ها زندگی می‌کردند. این غار‌ها بسیار مناسب تهیه عکس‌های زیبا و هنری هستند و اگر علاقمند به عکاسی هستید حتما از از این جاذبه دیدن کنید.

برای سفر به جزیره قشم کدام فصل مناسب است؟

جزیره قشم از آنجا که یک جزیره در جنوب ایران است، آب و هوای گرمی دارد و مناسب سفر در طول فصل‌های سرد سال است. این جزیره در ماه‌های آبان الی اردیبهشت مناسب سفر است و در این بین ماه‌های آذر، دی، بهمن، اسفند برای این امر بسیار مناسب‌تر است. شما میتوانید با مراجعه در این ماه‌ها تجربه‌ای بسیار دلنشین از حضور در این جزیره را تجربه کنید. اگر قصد دارید در ماه‌هایی که گرم است از این جزیره دیدن کنید و هدف شما خرید است، میتوانید این کار را غیر حضوری انجام دهید و خرید غیرحضوری از جزیره قشم را تجربه کنید.

نحوه ورود به جزیره قشم چگونه است؟

برای مسافرت به جزیره قشم چندین روش وجود دارد، روش اول مسافرت هوایی است و شما میتوانید با همراه داشتن یک بلیت هواپیما به این جزیره بیایید. روش دوم مراجعه با ماشین شخصی است. در این روش با ماشین سواری تا بندرعباس را می‌پیمایید و سپس در آنجا از طریق کشتی‌های ماشین‌بر در بندر پل ماشین موردنظرتان را وارد این کشتی‌ها کرده و به جزیره قشم منتقل می‌کنید. روش سوم شبیه روش دوم است با این تفاوت که بجای ماشین سواری از اتوبوس استفاده می‌کنید و اتوبوس وارد کشتی‌های حمل ماشین می‌شود و شما را وارد جزیره قشم می‌کند. روش آخرهم از طریق قایق‌های تندرو است که باید به اسکله حقانی واقع در بندرعباس مراجعه کنید.

جزیره قشم 3 - معرفی جزیره قشم به همراه آموزش خرید غیر حضوری از قشم -

هزینه مسافرت با کدام روش به جزیره قشم کمتر است؟

مسافرت با اتوبوس کمترین هزینه را در بین این روش‌ها دارد اما سختی تحمل اتوبوس برای ساعت‌های طولانی از جمله مواردی است که سبب می‌شود مردم برای مسافرت به جزیره قشم این روش را به اندازه روش‌های دیگر دوست نداشته باشند. به عنوان مثال برای مراجعه به جزیره قشم از تهران با اتوبوس بیش از ۲۴ ساعت در راه خواهید بود که مقدار زمان بسیار زیادی است.

آیا اجناس در جزیره قشم ارزان هستند؟

باید گفت به‌طور کلی بله! اما در همه اجناس اینگونه نیست. به عنوان مثال در مواد غذایی محصولات تولید داخل قیمت‌های به مراتب کمتری دارند و بنابراین مواد غذایی در جزیره قشم تفاوت چندانی با داخل کشور ندارد اما وسایل دیگر همچون وسایل دیجیتالی و کامپیوتری تفاوت قیمت بسیار چشمگیری دارند. شما میتوانید با مراجعه به این جزیره وسایلی همچون کنسول‌های بازی، لپتاپ، پاوربانک، هندزفری، هدفون و … را ارزان‌تر و باکیفیت‌تر تهیه کنید.

خرید غیر حضوری از قشم

جزیره قشم 4 - معرفی جزیره قشم به همراه آموزش خرید غیر حضوری از قشم -

از آنجایی که مسافرت هزینه زیادی دارد و اگر قصد شما فقط خرید باشد و نه چیز دیگر میتوانید به وبسایت قشم خرید مراجعه کنید. با مراجعه به این وبسایت می‌توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با بازدید از سایت از اکثر محصولات موجود در جزیره قشم دیدن کنید. فروشگاه اینترنتی قشم خرید طرف قرارداد با اکثر نمایندگی‌های رسمی برندهای معتبر همچون fantech – usams – fd – anycubic  و .. در ایران است. همچنین بجز محصولات دیجیتالی می‌توانید با مراجعه به این وبسایت از کفش‌های اورجینال و برند همچون اکو و کلارک نیز دیدن نمایید. تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌گیرد.

ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش هجده ماهه

تمامی محصولات عرضه شده در این وبسایت دارای ۱۲ ماه ضمانت بی‌قید و شرط و کاملا معتبر می‌باشد. در صورت خرابی یا مشکل در محصول می‌توانید براحتی از ضمانت این فروشگاه استفاده کنید. علاوه بر این موضوع وبسایت اینترنتی قشم خرید دارای تعهد ذر خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه است. به عنوان مثال از زمان فروش یک محصول قطعا به مدت ۱۸ ماه قطعات و لوازم جانبی آن محصولات نیز در این وبسایت موجود است و شما می‌توانید اقدام به تهیه لوازم جانبی این محصولات کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.