جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس ، پلاتینیوم اصل
    06 اردیبهشت 1401 - 9:41
    شناسه : 197060
    0

    دستگاه لیزر تیتانیوم همانند دیگر دستگاه های لیزر مزایای و معایب مختص به خود را دارد. البته با این تفاوت که عوارض لیزر تیتالنیوم خیلی کمتر از دیگر دستگاه های لیزر می باشد.

    پ
    پ

    معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم2022

    دستگاه لیزر تیتانیوم همانند دیگر دستگاه های لیزر مزایای و معایب مختص به خود را دارد. البته با این تفاوت که عوارض لیزر تیتالنیوم خیلی کمتر از دیگر دستگاه های لیزر می باشد.

    فواید دستگاه لیزر تیتانیوم

    image 1650808242 - فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس ، پلاتینیوم اصل -

    پوست باید به صورت کامل پاکسازی شود. زیرا برخی دستگاههای لیزر به علت کیفیت پایین، به صورت یک در میان یا چند خط به فولیکول های مو نفوذ می کنند که دیگر موهای بدن بدون هیچ آسیبی بعد از چند روز رشد خود را از سر خواهند گرفت. ولی با استفاده از لیزر تیتانیوم می توان موهای زائد را در کمترین زمان ممکن از بین برد.
    این دستگاه علاوه بر پاکسازی کل موهای بدن، ضایعات پوستی را برطرف می کند. بنابراین افرادی که در قسمت های مختلف پوست، ضایعات درشت و ریزی دارند، قبل از انجام عمل لیزر با پزشک معالج یا اپراتور در این مورد صحبت کنند.
    یکی از مزیت های اصلی خرید اقساطی لیزر تیتانیوم، نبود درد در طی درمان است که با وجود تکنولوژی های زیاد به کار رفته در این دستگاه با کمترین فشار به پوست کار خود را به اتمام می رساند. بنابراین درد پایینی را حس خواهد کرد.

    عوارض دستگاه لیزر تیتانیوم

    همانگونه که قبلا اشاره شد هر دستگاه لیزر عوارض مختص به خود را دارد که هرچه قدرت دستگاه خرید اقساط لیزر پلاتینیوم بیشتر باشد، مسلما عوارض کمتری ایجاد می کند. البته دستگاه لیزر تیتانیوم عوارض چندانی نداشته و تنها می توان به التهاب یا کوفتگی در موارد محدود اشاره کرد که کاملا نرمال می باشد. بنابراین استفاده از کمپرس آب یخ تا حدودی این عوارض را از بین خواهد برد.
    آیا حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم بی خطر است؟
    حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از مهم ترین کاربردهای لیزر در اعمال زیبایی و شاخه پزشکی  محسوب می شود که مطالعات خاصی بر روی آن انجام گرفته است. این دستگاه در سال 2005 از سازمان غذا و دارو تاییدیه دریافت کرد که بر روی چندین هزار نفر در تمام دنیا اعمال گردید و نتیجه های ایمن و مطلوبی در کاهش دائمی موهای ناخواسته از خود به نمایش گذاشت.  همچنین در لیزر تیتانیوم ایمنی در اولویت قرار دارد که با مجهز بودن به فناوری SHR آن را به روشی بدون درد تبدیل کرده و دارای تاییدیه بالینی می باشد. البته لیزر تیتانیوم برای انواع پوست ها از جمله سبزه جوابگو بوده و با انتقال پالس واحد به پوست و افزایش گام به گام حرارت باعث تخریب ریشه مو و تاخیر در رشد مجدد آن ها می شود، بدون اینکه آسیبی به اطراف و بافت های محل لیزر برساند. ناگفته نماند که این درمان در هر زمان و فصلی از سال قابل انجام می باشد. لیزر تیتانیوم اثر ویژه ای بر روی پوست های برنزه دارد که بدون ایجاد هیچ مشکلی فرد بعد از اتمام پروسه لیزر می تواند در مقابل نور خورشید قرار گیرد.
    دستگاه لیزر تیتانیوم اصل را باید از کجا خریداری کرد؟
    دستگاه لیزر تیتانیوم از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده که قبل از خرید آن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد. زیرا انتخاب و خرید این نوع محصولات که در بازار پر از جنس های بی کیفیت و تقلبی می باشد، کار راحتی نیست. بنابراین مراجعه به فروشگاه های معتبر و یا سایت ها باید از تاییدیه هایی همچون تاییدیه وزارت صمت ( تجارت، معدن و صنعت )، تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تاییدیه مرکز تحقیقات انفورماتیک و تاییدیه معاونت فناوری و علمی ریاست جمهوری برخوردار باشد.
    دستگاه لیزر تیتانیوم به چند جلسه درمان نیاز دارد؟
    طبق تحقیقات انجام شده بر روی دستگاه لیزر تیتانیوم به مدت 10 سال هر شخص بیمار به طور متوسط به 6 الی 8 جلسه درمانی نیاز دارد که نوع مو و پوست بیمار بی تاثیر نبوده و عوامل دیگری تعداد این جلسات را در حالت کلی مشخص می نماید. با این وجود با هر جلسه درمان بیمار شاهد کاهش دائمی موهای خود در قسمت تحت درمان می شود. البته این کاهش دائمی موها 80% درصد بوده که در طول همان 6 الی 8 جلسه امکان پذیر می باشد دو با گذشت 6 ماه دیگری خبری از موهای ناخواسته نیست.

    انواع مدل های دستگاه لیزر تیتانیوم

    image 1643293744 - فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس ، پلاتینیوم اصل -

    فروش اقساط لیزر الکس و  تیتانیوم در سال 2019 به عنوان نسل پنجم از دستگاه های لیزر آغاز شد که می توان به ICE و ICE پلاتینیوم اشاره کرد. همه این دستگاه ها برای حذف موهای زائد از سه نوع طول موج استفاده می کنند. البته دستگاه به نسبت قدیمی تر ICE دارای سه اپلیکاتور مختلف برای طول موج ها بوده که با توجه به پوست بیمار نوع آن را برای پروسه درمان انتخاب می شود. معمولا اپلیکاتور با طول موج 1064 nm مناسب پوست های تیره تر و اپلیکاتور با طول موج 755 nm مناسب پوست های روشن می باشد. از طرفی دیگر این دستگاه در یک اپلیکاتور هر سه طول موج را ترکیب می کند و به طور همزمان به ناحیه مورد نظر شلیک می شود که برای تمام تیپ های پوستی مناسب می باشد. درنتیجه متخصص زیبایی یا کلینیک دیگر به هزینه کردن اضافه برای خرید اپلیکاتور ها به صورت جداگانه نیاز ندارد.
    اندازه اشعه یا قطر دستگاه های لیزر با همدیگر متفاوت بوده و بزرگی آن با سرعت روند حذف موهای ناخواسته رابطه مستقیمی دارد. بنابراین هر چه قطر اشعه بزرگتر و بیشتر باشد، مسلما سرعت نیز افزایش می یابد. البته دستگاه لیزر تیتانیوم هر شات از آن 4cm از سطح پوست را پوشش می دهد که نسبت به دیگر دستگاه های لیزر قادر است تا 50% درصد زمان لازم برای درمان را کاهش دهد.
    یکی دیگر از دلایل انتخاب و فروش لیزر تیتانیوم وجود رابطه کاربر پیشرفته است که با اتصال به اینترنت، شرایط مناسبی جهت کنترل دستگاه توسط نرم افزار Smart Clinic با نصب روی کامپیوتر و تبلت فراهم می نماید. به گونه ای دیگر مسئول کلینیک و متخصص زیبایی می تواند مراحل و روند پیشرفت درمان مراجعه کننده را را از راه دور ارزیابی و کنترل کند. بنابراین در حالت کلی انتخاب و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم انتخاب مناسبی و در عین حال آیان هم برای اپراتور و هم برای بیمار است. زیرا بدون هیچ دوره نقاهت و عوارضی فرد به زندگی نرمال خود بر می گردد.

    تماس

    سرکار خانـم صمصـامـی 9534 786 0912

    آقـای مهندس کریـمــی 0539 779 0912

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.