شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نشست صمیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان خوابگاه پسرانه ارشاد برگزار شد
    06 اردیبهشت 1401 - 9:58
    شناسه : 197069
    0

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشست صمیمی با دانشجویان خوابگاه پسرانه ارشاد مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد .

    پ
    پ
    1964b88a 25a5 443e b4b4 8d047b1269a6 - نشست صمیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشجویان خوابگاه پسرانه ارشاد برگزار شد -
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونین فرهنگی و دانشجویی ، بهداشتی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه  شامگاه دوشنبه،  پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در خوابگاه پسرانه ارشاد دانشگاه حضور یافت و ضمن اقامه نماز جماعت و صرف افطاری طی نشستی با دانشجویان مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
     در این نشست صمیمی مشکلات صنفی، رفاهی، تغذیه ای و آموزشی مطرح و پیشنهاداتی ازسوی دانشجویان ارائه شد .
    دکتر سالاری در این نشست با اشاره به اینکه فرصت بی نظیری در اختیار شما جوانان  است، اظهار داشت : شما دانشجویان در بهترین برهه از زمان عمرتان هستید که باید بهترین  بهره را از این زمان ببرید .
    وی با بیان اینکه خداوند توفیق خدمت به شما جوانان را نصیب ما کرده است، اظهار داشت ؛  خوشحال هستیم که  پس از گذشت بیش از دو  دهه،  توانستیم دو خوابگاه دانشجویی را خریداری کنیم و پس از تجهیز در اختیار شما دانشجویان قرار دهیم .
    وی در ادامه با تاکید بر تشکیل شورای مشورتی دانشجویان، گفت: شورای مشورتی دانشجویان با حضور نمایندگان دانشجویی در رشته های مختلف لازم است هرچه سریع تر تشکیل  شود و به صورت منظم تشکیل جلسه دهد تا در این جلسه ما  بتوانیم به صورت  مداوم، به پیگیری مطالبات شما دانشجویان بپردازیم.
    در ادامه این نشست رییس دانشگاه ضمن پاسخ به خواسته های دانشجویان و صدور دستورات لازم جهت تسریع رفع  خواسته های آنها ، همچنین دستور پرداخت ۷۱۸ میلیون تومان اعتبارجهت خرید تجهیزات و لوازم  ورزشی برای دو خوابگاه  سردار شهید سلیمانی و خوابگاه ارشاد را نیز صادر کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.