جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چطور با چربی های بدن تان کره بگیرید!
    06 اردیبهشت 1401 - 10:13
    شناسه : 197079
    0

    یکی از بهترین روش ها و عمل های زیبایی برای کاهش چربی در بدن لیپوساکشن می باشد.

    پ
    پ

    تفکر - چطور با چربی های بدن تان کره بگیرید! - چربی‌

    یکی از دغدغه های افراد در جامعه داشتن اندامی متناسب و به اصطلاح روی فرم است. توجه به این موضوع در دوران حاضر رو به افزایش است. اگر با هر متخصصی در این زمینه صحبت کنید توصیه های زیادی خواهید شنید که غالبا در مورد ورزش و تغذیه هستند. اینکه انجام حرکات ورزشی روزانه و منظم و داشتن یک رژیم غذایی صحیح اولین و مهمترین عامل برای داشتن اندامی زیبا و متناسب است بر کسی پوشیده نیست اما در این دوره زمانه که مردم با هزاران درگیری فکری دست و پنجه نرم می کنند چه باید کرد؟

    همانطور که قبلا گفتیم بهترین راه برای داشتن اندامی متناسب، ورزش و تغذیه سالم است اما مشاهده شده است که چربی های تجمع یافته در برخی نقاط بدن با انجام سخت ترین برنامه های ورزشی و رژیم های غذایی نیز از بین نمی روند و تبدیل به یک موضوع افسرده کننده برای فرد می شوند. اینجاست که انجام روش های پزشکی زیبایی چاره کار می شوند. از دیرباز با روش های زیبایی از جمله بوتاکس آشنا شده ایم اما امروز میخواهیم در مورد یک روش ویژه زیبایی که بوسیله آن می توان با یک تیر دو نشان زد صحبت کنیم.

    از شر چربی های بدن خلاص شوید

    یکی از بهترین روش ها و عمل های زیبایی برای کاهش چربی در بدن لیپوساکشن می باشد. بوسیله این عمل جراحی سرپایی می توان چربی های بسیاری را از بدن بیرون کشید. لیپوساکشن نیاز به مهارت و تجربه دارد و پزشکان متخصص در این امر با هم رقابت شدیدی دارند. به این ترتیب که ابتدا با بی حس کردن ناحیه مورد نظر و ایجاد چند برش کوچک یک لوله نازک به نام کانولا وارد ناحیه بافت چربی زیر پوست شده و با ایجاد مکش توسط دستگاه ساکشن چربی های اضافی از بدن خارج می شوند. این روش یکی از ایمن ترین روش های جراحی زیبایی در جهان است و همه ساله هزاران مخاطب علاقمند از این روش استفاده می کنند.

    چاقی چربی شکم - چطور با چربی های بدن تان کره بگیرید! - چربی‌

    با یک تیر دو نشان بزنید

    اما یکی از مهمترین مزایای لیپوساکشن این است که می توان آن را با روش های دیگر زیبایی ترکیب کرد. اما چطور؟ حتما در مورد تزریق چربی و یا تزریق ژل چیزهایی شنیده اید. اینکه می توان با تزریق ژل، لب ها را برجسته کرد هم در بین جوانان مخاطبان زیادی پیدا کرده است. البته که تزریق فیلرهای پوستی (ژل یا چربی) در نواحی دیگر بدن نیز کاربرد دارند.

    برگردیم به بحث خودمان، تجربه ثابت کرده که می توان چربی خارج شده از بدن بوسیله لیپوساکشن را با انجام فرآیند خاصی دوباره به نواحی دیگری از بدن تزریق کرد. مثلا فرض کنید که شما دارای یک شکم بزرگ با پهلوهایی آویزان هستید که تناسب اندام شما را برهم زده است و در عین حال پوست صورت شما بعلت نازک شدن باعث شده صورتتان لاغر دیده شود. حال با انجام لیپوساشکن ترکیبی می توانید چربی های شکم تان را خارج کرده و بخشی از آنها را به صورتتان تزریق کنید. علاوه بر صورت، چربی های خارج شده را حتی می توان به باسن، سینه و ران ها نیز تزریق کرد.

     شاید پیش خودتان فکر می کنید “چی از این بهتر؟” بله درست فکر می کنید، با این کار می شود با یک تیر دو نشان زد. این روش ترکیبی مزایای زیادی دارد از جمله: کاهش هزینه ها، کاهش دوران نقاهت برای دو عمل زیبایی، دستیابی به چندین هدف زیبایی در یک جلسه و چندین مزیت دیگر.

    چربی شکم - چطور با چربی های بدن تان کره بگیرید! - چربی‌

    از کجا شروع کنم؟

    برای اینکه در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید در میان توضیحات بالا لینک مقالات کامل تری را برایتان گذاشته ام که می توانید با مراجعه به آنها اطلاعات کامل و دقیق کسب کنید. در وهله بعد باید بصورت حضوری توسط یک پزشک جراح زیبایی مشاوره های لازم را بگیرید. در این زمینه پیشنهاد من به شما استفاده از خدمات مشاوره رایگان ملینیک هست. ملینیک یک مرکز تخصصی زیبایی هست که با همکاری با بهترین پزشکان متخصص توانسته عملکرد مثبتی رو در این زمینه داشته باشه.

    امیدوارم مطالعه این مطلب برای شما همراهان عزیز مفید و جذاب بوده باشد. از اینکه توجه خودتان را به ما دادید بسیار سپاسگزاریم. بیصبرانه منتظریم تا سوالات و نظرات خودتان را با ما مطرح کنید. بدرود

    blank

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “چطور با چربی های بدن تان کره بگیرید!”
    1. برای تزریق بوتاکس کجا از همه بهتره؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.