پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای جامع خرید هولدر مناسب ماشین های ایرانی از نگاه تیم تک خرید
    07 اردیبهشت 1401 - 11:51
    شناسه : 197130
    0

    اینکه می گوییم بهترین نوع هولدر برای ماشین های مختلف کدام است بدین معنی است که هر خودرویی با توجه به نوع طراحی داشبورد و شیشه و نیاز کاربر می تواند از یک نوع هولدر مناسب و کاربردی استفاده کند. شما می توانید برای انواع خودروها از هولدرهای مختلفی استفاده کنید.

    پ
    پ

    هولدر موبایل ماشین تک خرید - راهنمای جامع خرید هولدر مناسب ماشین های ایرانی از نگاه تیم تک خرید - هولدر موبایل خودرو

    هولدر های ماشین در دهه اخیر به یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است که در سالهای اخیر و با توجه به استقبال زیاد استفاده از گوشی های موبایل در داخل خودرو شاهد تولید و عرضه انواع مختلف هولدرهای موبایل برای ماشین هستیم. بی شک خرید هولدر موبایل برای خودرو کاری آسان می باشد ولی چنانچه بخواهید اطلاعاتی در رابطه با انواع هولدر های موبایل نظیر هولدر های دریچه‌ای یا چسبی و یا مکنده به دست بیاورید و بدانید که بهترین هولدر مناسب برای ماشین شما کدام است پیشنهاد می کنیم تا در این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله تلاش می کنیم انواع هولدر مناسب برای خودروهای ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین هولدر موبایل را برای ماشین خود تهیه کنید.

    اینکه می گوییم بهترین نوع هولدر برای ماشین های مختلف کدام است بدین معنی است که هر خودرویی با توجه به نوع طراحی داشبورد و شیشه و نیاز کاربر می تواند از یک نوع هولدر مناسب و کاربردی استفاده کند. شما می توانید برای انواع خودروها از هولدرهای مختلفی استفاده کنید. در برخی مواقع این کار کاملا سلیقه‌ای است و کاربر می تواند بسته به سلیقه و نیاز خود هر نوع هولدری را برای ماشین خود تهیه کند. اما اگر می خواهید تا شما را با انواع هولدر و بهترین نوع آن ها برای ماشین های ایرانی آشنا کنیم پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودرو ۲۰۶

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودرو ۲۰۶ با توجه به طراحی داشبورد و انحراف شیشه استفاده شده در خودرو ۲۰۶ از نوع هولدرهای مکنده بر روی شیشه می باشد. شما در خودرو ۲۰۶ می توانید از انواع مختلف هولدر استفاده کنید ولی برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را هنگام استفاده در داخل خودروی ۲۰۶ از گوشی موبایل و هولدر داشته باشید، پیشنهاد تیم فروشگاه تک خرید هولدر موبایل مکنده‌ای می باشد. این نوع هولدرهای ماشین با توجه به نصب شدن بر روی شیشه جلو میتوانند علاوه بر اتصال ساده و آسان، دید راننده را نیز کاهش ندهند و بهترین فضا را برای نمایش صفحه نمایش گوشی موبایل در اختیار راننده قرار دهند.

    اگر در خودرو ۲۰۶ از هولدرهایی استفاده کنید که بر روی داشبورد نصب می شوند ممکن است ظاهر زیبای داشبورد را مختل کنید و کاربر به خوبی نتواند از داشبورد خودرو استفاده کند. البته می بایست به این نکته دقت کنید که در خودرو ۲۰۶ میتوانید از هولدرهای دریچه‌ای نیز استفاده کنید. ولی با توجه به اینکه این هولدرها خروجی هوای خنک و گرم را اشغال می کنند میتوانند در هوای سرد و یا گرم و هنگام استفاده از کولر و یا بخاری اختلالاتی ایجاد کنند.

    هولدر مناسب خودروی ایرانی تک خرید - راهنمای جامع خرید هولدر مناسب ماشین های ایرانی از نگاه تیم تک خرید - هولدر موبایل خودرو

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی ۴۰۵

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی ۴۰۵ با توجه به طراحی فضای داخلی و فضای نسبتا بزرگ داشبورد و جلوی خودرو کار چندان سختی نیست و کاربر می تواند از انواع مختلف هولدر موبایل استفاده کند. پیشنهاد تیم تک خرید استفاده از هولدر های مکنده در داخل خودروی ۴۰۵ است که می تواند به خوبی بر روی شیشه خودرو در هر قسمتی که کاربر نیاز داشته باشد متصل شوند. هولدرها می توانند بسته به نیاز کاربر بر روی داشبورد قرار بگیرند البته باید به این نکته دقت کنید که در صورت استفاده از هولدرهای چسبی ممکن است بعد از مدتی اثر چسب بر روی داشبورد باقی بماند و آسیبی به داشبورد خودرو وارد کنند. انواع مختلف هولدرهای دریچه کولری و یا مکنده و چسبی در داخل خودروی ۴۰۵ قابل استفاده می باشند.

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی تیبا

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی تیبا با توجه به فضای کوچک داشبورد و شیشه میتواند خرید هولدر را برای این ماشین به کاری سخت تبدیل کند. معمولا در خودروهایی در کلاس تیبا و یا پراید پیشنهاد تیم تک خرید استفاده از هولدرهای دریچه کولری می باشد. این هولدرها در خودروهای ساخت شرکت سایپا به راحتی می توانند نیاز کاربر را برطرف کنند و دید جلوی کاربر را هنگام استفاده از خودرو اشغال نکنند. امروزه انواع مختلفی از هولدر های دریچه کولری تولید و روانه بازار شدند و می توانند تضمین کننده امنیت قرار گیری گوشی موبایل بر روی آنها باشند. در صورت نیاز کاربر به استفاده از هولدر های چسبی و مکنده نیز این نوع هولدرها در خودروی تیبا قابل استفاده می باشد ولی همانطور که گفته شد فضای جلوی کاربر را تا حد زیادی اشغال خواهد کرد.

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی سمند

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی سمند همانند خودروهای ۴۰۵ و پارس میتوان از انواع مختلف هولدر موبایل استفاده کرد. با توجه به اینکه فضای داخلی و شیشه جلوی خودروی سمند محل مناسبی برای قرار گرفتن هولدر موبایل میباشد پیشنهاد می کنیم استفاده از هولدرهای مکنده و یا چسبی را در این خودرو مد نظر داشته باشید. استفاده از هولدرهای دیگری نظیر دریچه کولری نیز در خودروی سمند قابل استفاده است ولی می تواند هنگام استفاده از کولر و بخاری برای کاربر مشکلاتی را ایجاد کند. فضای داخلی خودروی سمند می‌تواند به خوبی از هر نوع هولدر موبایلی پشتیبانی کند.

    بهترین هولدر موبایل ماشین تک خرید - راهنمای جامع خرید هولدر مناسب ماشین های ایرانی از نگاه تیم تک خرید - هولدر موبایل خودرو

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی ال ۹۰

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودرو ال ۹۰ انواع هولدرهای مکنده یا چسبی می باشد. با توجه به طراحی خاص دریچه ‌کولر این خودرو امکان استفاده از هر نوع هولدری برای این خودرو وجود ندارد. با کمی جستجو در میان انواع هولدرهای موبایل خواهید دید که نوع خاصی از هولدر های دریچه کولری برای این خودرو وجود دارد که می تواند بر روی دریچه کولر خودرو نیز قرار بگیرد. شما می توانید بسته به نیاز خود از انواع هولدرهای مکنده و یا چسبی و یا دریچه کولری برای این خودرو استفاده کنید. پیشنهاد تیم تک خرید استفاده از هولدرهای مکنده بر روی شیشه جلو می باشد.

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی پراید

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروی پراید می‌تواند هولدرهای دریچه کولری باشد. با توجه به اینکه داشبورد و شیشه جلوی پراید از فضای بسیار زیادی برخوردار نیست پیشنهاد می‌کنیم تا از انواع کولر های دریچه کولری برای این خودرو استفاده کنید. در صورت نیاز، کاربر می تواند از انواع هولدرهای شیشه ای، مکنده و یا چسبی استفاده کند ولی باید به این نکته دقت کنید که در صورت استفاده از این نوع هولدرها دید جلوی کاربر تا حد زیادی مختل می شود. پس برای اینکه بتوانید بهترین هولدر را برای خودروی پراید تهیه کنید استفاده از هولدرهای دریچه کولری پیشنهاد تیم تک خرید است.

    مناسب ترین هولدر موبایل برای خودروهای داخلی را از کجا تهیه کنیم؟

    همانطور که در بالا به آنها اشاره کردیم برای خرید هولدر موبایل میبایست به نکات ریزی دقت کنید تا بتوانید هنگام استفاده از آن بهترین نتیجه را دریافت کنید. با کمی جستجو در اینترنت انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی را نظیر فروشگاه تک خرید ، دیجی کالا، جانبی، تکنولایف، تکنوسان و غیره را مشاهده خواهید کرد که هر کدام می توانند گزینه خوبی برای خرید هولدر موبایل مناسب ماشین های ایرانی باشند اما در فروشگاه اینترنتی تک خرید شما می توانید انواع مختلف هولدر های مناسب خودروهای ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید. فروشگاه تک خرید با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل می تواند بهترین گزینه برای خرید هولدر موبایل در ایران باشد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.