×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

11 11 - نکاتی که قبل از خرید ساید بای ساید باید بدانید! کارشناسان سرای ایرانی پاسخ می‌دهند! -

یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل ظرفیت بسیار بیشتری که نسبت به سایر یخچال‌های موجود در بازار دارند مورد استقبال مشتریان و کاربران قرار گرفته‌اند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی باشید که به دنبال خریدن یک ساید بای ساید خوب هستید، حتماً در آشفته‌بازار محصولات خانگی با برندهای متعدد و مختلفی روبه‌رو شده‌اید که هرکدام از آنها دارای قابلیت‌های مختلفی هستند و آدم را در حین خرید کردن، گیج می‌کنند. اگر از میان این حجم از برندهای ایرانی و خارجی، برندهای ایرانی را برای خرید ساید بای ساید انتخاب کرده‌اید، بنا به دلایلی همچون سهولت در دسترسی به قطعات، قابلیت‌های به روز و مقرون‌به‌صرفه بودن آنها به شما تبریک می‌گوییم. در این مقاله تلاش داریم حسب تجربیات کارشناسان فروش سرای ایرانی به سوالات پر تکرار شما پاسخ داده ایم، با ما همراه باشید.

البته موضوع اصلی اینجاست که نکاتی مهمی در حین خریداری کردن ساید بای ساید ایرانی وجود دارند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. با توجه به این که علاوه بر بندهای فعال و موفقی مثل اسنوا، تی سی ال، دوو و غیره، برندهای متفرقه و بی‌نام‌ونشان دیگری هم در بازار فعالیت می‌کنند، لازم است که نسبت به ساید بای سایدهای ایرانی بیشتر آگاه شوید. برای خرید ساید بای ساید ایرانی به این نکات توجه کنید؛ نکاتی که در ادامه این مقاله خواهید خواند.

برای خرید ساید بای ساید ایرانی چه کار کنیم؟

22 10 - نکاتی که قبل از خرید ساید بای ساید باید بدانید! کارشناسان سرای ایرانی پاسخ می‌دهند! -

پیش از آن که بخواهیم به صورت مفصل و تخصصی به سراغ ۷ نکته طلایی برای خریدن ساید بای ساید ایرانی برویم، لازم است که به چند نکته مهم دقت داشته باشید. نکته اولی که پیش از خریدن ساید بای ساید باید به آن توجه داشته باشید، این است که افسانه قدیمی «یخچال خارجی بهتر از یخچال ایرانی است» را برای همیشه فراموش کنید. ساید بای سایدهای ایرانی که توسط برندهای وفق به بازار ارائه شده‌اند، دارای قابلیت‌هایی مشابه با قابلیت‌های محصولات خارجی هستند و می‌توانند به همان میزان نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان را رفع کنند. با توجه به همه این اوصاف، لازم است به این نکته توجه کنید که ایرانی یا خارجی بودن محصول اصلاً ملاک خوبی برای خرید کردن نیست.

نکته دومی که باید آن را در نظر داشته باشد، توجه به این نکته است که شما باید تمامی نیازها و انتظارات خود را نسبت به ساید بای ساید در نظر داشته باشید و سپس به سراغ ساید بای سایدهای موجود در بازار بروید. قدم بعدی برای خرید ساید بای ساید ایرانی خوب مقایسه کردن تمامی نیازها و خواسته‌های خود با قابلیت‌ها و امکاناتی است که محصول یا محصولات مورد نظر شما دارند. با این اوصاف، بهتر است که قیمت محصول مورد نظر را به عنوان آخرین مؤلفه مورد بررسی قرار بدهید؛ چرا که ملاک اصلی شما باید بر اساس انتخاب محصولی انجام بگیرد که امکانات آن می‌توانند، اکثر نیازهای شما را به خوبی و به راحتی پوشش دهند.

قدم و نکته نهایی برای خرید ساید بای ساید ایرانی، توجه کردن به چندین نکته طلایی است که احتمالاً تابه‌حال نمی‌دانستید و از آنها بی‌خبر بودید. در ادامه این مقاله و در بخش بعدی قرار است که به سراغ ۷ نکته طلایی در مورد ساید بای سایدهای ایرانی برویم که تا حالا به آنها دقت نکرده بودید.

۷ نکته طلایی در خرید ساید بای ساید ایرانی که نمی‌دانستید

33 7 - نکاتی که قبل از خرید ساید بای ساید باید بدانید! کارشناسان سرای ایرانی پاسخ می‌دهند! -

همان‌طور که تا این بخش از مقاله بارهاوبارها اشاره کردیم، نکات مهمی در مورد ساید بای سایدها وجود دارند که باید آنها را در نظر داشته باشید. پیش از آن که به سراغ این نکات طلایی برویم، لازم است بدانید که این نکات برای خرید همه یخچال‌های فریزر ساید بای ساید مورد استفاده قرار می‌گیرند و تنها مختص ساید بای سایدهای ایرانی نیستند. به عبارت ساده‌تر، گمان نکنید که برای خریدن ساید بای سایدهای ایرانی باید نکات مخصوصی را در نظر داشته باشد؛ چرا که ساید بای سایدهای ایرانی با توجه به فناوری‌ها و متدهای روز دنیا ساخته می‌شوند.

البته بعضی از گزینه‌ها مثل کمپرسورها، فناوری‌های به روز دنیای برای از بین بردن برفک و همچنین قابلیت‌های مهم دیگر مثل آب‌سردکن و غیره، از جمله استثنائاتی هستند که باید به صورت مشخص برای ساید بای سایدهای ایرانی در نظر گرفت و آنها را مورد بررسی قرار داد؛ چه بسا برندها متفرقه موجود در بازار با جعل کردن برندهای موفق ایرانی، سعی در فروختن محصولات بی‌کیفیت خود داشته باشند. با در نظر گرفتن همه این نکات، قبل از خریدن ساید بای ساید ایرانی به این نکات توجه کنید.

نکته اول: کمپرسور ساید بای ساید را چک کنید

دوره کمپرسورهای قدیمی دیگر به سر آمده است و بسیاری از محصولات خرفه‌ای و قدرتمند، با استفاده از قابلیت‌های موتور اینورتر (Inverter) وارد بازار لوازم خانگی می‌شوند. ساید بای سایدهای ایرانی موفق هم از این قاعده مستثنی نیستند و به همین دلیل، برای خرید ساید بای ساید ایرانی باید موتور آن را مورد بررسی قرار دهید تا از اینورتر بودن آن اطمینان حاصل کنید. موتور اینورتر که باعث افزایش سرعت، کارایی و قدرت محصول می‌شود، عمر طولانی دارد و مصرف انرژی برق را تا حد امکان کاهش می‌دهد. در حال حاضر، ساید بای سایدهای برندهای اسنوا و امرسان در این حوزه پیشتاز هستند.

نکته دوم: برچسب مصرف بهینه انرژی

شاید جالب باشد که بدانید، بیش از ۲۵ درصد از هزینه‌های برق مصرفی خانوار ایرانی مربوط به دستگاه‌های یخچال‌فریزر است. با این اوصاف، کمتر کاربری به برچسب انرژی درج‌شده روی ساید بای سایدهای ایرانی دقت می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که تجربه کاربری بسیار تلخی برای کاربران رقم بخورد و دائماً از میزان هزینه برق مصرفی خود شاکی باشند. در حال حاضر اکثر برندهای ایرانی از حمله ایکس ویژن، امرسان، اسنوا، جی پلاس و غیره، ساید بای سایدهای با برچسب مصرف بهینه انرژی A، +A و ++A را راهی بازار کرده‌اند.

نکته سوم: نمایشگر دیجیتال

شاید در نگاه اول برخورداری یک ساید بای ساید از نمایشگر دیجیتال، چندان مهم نباشد و بسیاری از کاربران به راحتی از کنار آن عبور کنند؛ اما در واقعیت، این‌طور نیست. برخورداری یک ساید بای ساید از نمایشگر دیجیتال از نوع LED نشانگر قابلیت‌های بهتر و حرفه‌ای‌تر در محصول است؛ چرا که کاربران و مصرف‌کنندگان به واسطه نمایشگر دیجیتال هوشمند است که می‌توانند، تمامی قابلیت‌ها و آپشن‌های مخصوص از جمله اتصال به Wi-Fi و یا تنظیم سیستم گردش هوای سرد را فعال کنند. با این اوصاف، بسیاری از ساید بای سایدهای ایرانی حرفه‌ای از این قابلیت برخوردار شده‌اند.

نکته چهارم: سیستم کنترل دما

سیستم کنترل دمای الکترونیکی یا هوشمند از جمله قابلیت‌های واجب، اساسی و کاربردی در ساید بای ساید است که نمی‌توان بدون آن از ی کاربری حرفه‌ای بهره‌مند شد. قابلیتت تنظیم این فناوری که از طریق نمایشگر دیجیتال و LED فراهم خواهد شد، امکان تنظیم یا تغییر دما و رطوبت هر ۲ ساید یخچال را فراهم می‌کند. با استفاده از این سیستم می‌توان، دمای خاصی را در بخش‌های خاصی از ساید بای ساید به وجود آورد تا دستگاه، همان‌طور که شما می‌خواهید فعالیت کند. برای مثال اگر می‌خواهید، گوشت تازه را برای مدت‌زمان طولانی در بخش فریزر ساید بای ساید نگه دارید، با تنظیم سیستم کنترل دمای هوشمند، ترتیب آن را خواهید داد. این قابلیت در اکثر ساید بای سایدهای پرفروش و محبوب ایرانی وجود دارد.

نکته پنجم: فناوری‌های روز دنیا

44 1 - نکاتی که قبل از خرید ساید بای ساید باید بدانید! کارشناسان سرای ایرانی پاسخ می‌دهند! -

اگر به یاد داشته باشید، ما بارهاوبارها در مورد این که محصولات ایرانی از قابلیت‌های مشابه خارجی هم بهره‌مند هستند، بحث کردیم؛ پس حالا وقت آن است که این ادعا را در عمل به اثبات برسانیم. فناوری‌های مهم و کاربردی روز دنیا از قبیل سیستم کنترل رطوبت، سیستم آب‌سردکن هوشمند، سیستم قفل کودک، سیستم پخش هوای سرد و همچنین فناوری تعدیل فعالیت در حین مسافرت، از جمله آپشن‌های روز دنیای هستند که بسیاری از ساید بای سایدهای ایرانی موجود در بازار هم از آنها برخوردار شده‌اند. برای مثال، بعضی از مدل‌های ساید بای ساید امرسان، ایکس ویژن، دوو و جی پلاس از این قابلیت‌ها برخوردار هستند.

نکته ششم: فناوری ضد برفک نو فراست

اگر شما همین حالا، بروشور یخچال ساید بای ساید ال جی یا سامسونگ را هم مورد بررسی قرار بدهید، با قابلیت یا فناوری مهمی با عنوان «No Frost یا همان نو فراست» روبه‌رو خواهید شد. این فناوری مهم و کاربردی که به صورت اختصاصی برای نابودی انواع برفک و جلوگیری از بروز هرگونه یخ‌زدگی در محیط یخچال به کار گرفته می‌شود در ۹۹ درصد از ساید بای سایدهای ایرانی وجود دارد. البته برندهای متفرقه و یا محصولات ضعیف بعضی از برندهای موفق ایرانی از این قابلیت برخوردار نیستند و بهتر است که آنها را خریداری نکنید.

نکته آخر: قیمت و خدمات پس از فروش

آخرین نکته‌ای که باید در قبل از خریدن ساید بای ساید ایرانی در نظر داشته باشید، توجه به مؤلفه قیمت و خدمات پس از فروش آن است. در حین خریدن ساید باید سایدهای ایرانی به قیمت آنها دقت داشته باشید و آن را با قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد بسنجید یا درک کنید که آیا ساید بای ساید ایرانی با این قیمت می‌ارزد؟ در نهایت بهتر است که خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه آن را هم مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی پیش نیاید.

خرید ساید بای ساید ایرانی خوب

برای خریدن ساید بای ساید ایرانی خوب و کاربردی لازم است که در ابتدا، تمامی این ۷ نکته طلایی را مورد بررسی قرار بدهید و سپس، برند ایرانی و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید، سری هم به سرای ایرانی بزنید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان و همچین قیمت ها و شرایط اقساطی ما مطلع شوید. در نهایت با استفاده از خدمات فروش سرای ایرانی که خدمات پس از فروش قابل توجهی را هم ارائه می‌دهد، از یک کاربری حرفه‌ای لذت ببرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.