پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با خرید پشتی شاه نشین، دکور سنتی بسازید!
    10 اردیبهشت 1401 - 12:08
    شناسه : 197415
    0

    مسلماً با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال زمان کافی برای خریدهای شخصی یا خرید منزل در اختیار نخواهید داشت، اما علاقه شدیدی به ایجاد تغییر در منزل دارید.

    پ
    پ

    چرا پشتی شاه نشین پرطرفدار است؟

    اگرچه طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل هر ساله رو به مدرنیته شدن می‌رود، اما بسیاری از ایرانیان به داشتن فضایی سنتی در منزل علاقه‌مندند. دکورسازی و ایجاد فضایی سنتی و اصیل ایرانی می‌تواند روحیه و آرامشی دلچسب به خانه منتقل کند و بهترین انتخاب برای ایجاد چنین آرامشی خرید پشتی شاه نشین است. این نوع از محصول اگر با پارچه‌های خاص ایرانی طراحی و تولید شده باشند، تداعی‌گر روزگاران بسیار دور خواهند بود و جذابیت خاصی ایجاد خواهند کرد. اگر تمایل دارید پیش از آغاز سال جدید یک تغییر کوچک در چیدمان منزل خود بدهید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید.

    سنتی‌ترین پشتی شاه نشین با پارچه ترمه

    image 1646832389 - با خرید پشتی شاه نشین، دکور سنتی بسازید! -

    به طورکلی پشتی سنتی با استفاده پارچه‌های مرغوب و با کیفیت تولید و عرضه می‌گردد، اما سنتی‌ترین و بهترین نمونه از این سِت‌ها با پارچه ترمه دوخته خواهند شد. پارچه ترمه که خود از قدیمی‌ترین هنرهای ایرانی محسوب می‌شود، در قالب سِت شاه نشین می‌تواند بسیار شیک و زیبا باشد. از آنجا که این نوع پارچه‌ها تنوع طرح و رنگ بالایی نیز دارند، می‌توانید رنگ مدل پشتی‌ها را با رنگ دیزاین منزل هماهنگ کنید. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت ست‌های شاه نشین باب میل افراد با سلایق مختلف واقع خواهد شد.

    2 روش استفاده از سرویس شاه نشین

    ست‌های مخصوص شاه نشین که از هشت تیکه تشکیل شده‌اند دارای زیرانداز نشیمن و پشتی در سه حالت می‌باشند که در کنار هم زیبایی خاصی دارند. برای استفاده از این نوع ست‌ها در منزل می‌توانید آن‌ها را در دو حالت بچینید:

    • یکی از راحت‌ترین روش‌های چیدمان آن است که در گوشه‌ای دنج از منزل همچون کنار شومینه یا بخاری و… بر اساس شکل مندرج بر روی بسته‌بندی محصول پشتی‌ها را در کنارهم بچینید. در این شیوه تمامی این ست روی زمین چیده خواهند شد و به راحتی قابل استفاده خواهند بود.
    • نوع دیگری از راهکارهای ایجاد فضای سنتی با پشتی آن است که ست خاص شاه نشین را روی تخت‌های سنتی چوبی بزرگ قرار دهید. این نوع دکورسازی که طرفدار زیادی هم دارد، می‌تواند جایگاه خوبی برای قرار دادن سماور و ست چای‌خوری و لذت بردن از نوشیدن چای در کنار خانواده باشد.

    البته ناگفته نماند که از پشتی شاه نشین علاوه‌بر منازل میتوان در رستوران‌های سنتی نیز استفاده کرد و با ایجاد جذابیت در دکور مشتریان بیشتری را به فضا جذب نمود. بنابراین خرید این نوع ست خاص برای شما در شرایط مختلفی مفید واقع خواهد شد.

    image 1646832428 - با خرید پشتی شاه نشین، دکور سنتی بسازید! -

    قیمت خرید پشتی‌های شاه نشین چقدر است؟

    این نوع ست‌ها عموماً با ترمه‌های باکیفیت و اصیل ایرانی خصوصاً ترمه یزد طراحی و تولید می‌شوند و به پشتی یزدی نیز شهرت دارند. به همین جهت از آنجا که پارچه به کار رفته در تولید ست مخصوص بسیار مرغوب، هنر دست و باکیفیت است، قیمت بیشتری نسبت به سایر ست‌ها دارند. البته کیفیت پشتی شاه نشین از جنس ترمه به قدری بالا است که اصطلاحاً می‌توان گفت، دوام بالایی دارد و هیچگاه خراب نخواهند شد. پس با خرید این ست به هیچ‌وجه ضرر نخواهید کرد و می‌توانید از آن برای همیشه استفاده کنید و لذت ببرید. قیمت ست‌ها در فروشگاه‌های مختلف تفاوت دارد، بنابراین می‌بایست برای خرید یکی از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن را انتخاب کنید. در یک بیان کلی می‌توان گفت مرغوب‌ترین ست‌های شاه نشین از قیمت یک میلیون وهفصد تومان به بالا وجود دارند که می‌توانید بسته به توان مالی خود انتخاب و خرید نمائید.

    اگر وقت کم دارید، آنلاین پشتی بخرید!

    مسلماً با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال زمان کافی برای خریدهای شخصی یا خرید منزل در اختیار نخواهید داشت، اما علاقه شدیدی به ایجاد تغییر در منزل دارید. در چنین شرایطی اقدام به خرید اینترنتی سریع‌ترین روش برای ایجاد تغییر با پشتی شاه نشین محسوب می‌شود که مجموعه ترمه سرمه امکان آن را برقرار کرده است. این مجموعه که فقط و فقط در زمینه فروش انواع محصولات ترمه فعالیت می‌کنند، تنوع بالایی از طرح و رنگ پشتی‌های شاه نشین را ارائه می‌کنند تا بتوانید به راحتی انتخاب و خرید نمائید.

    image 1646832517 - با خرید پشتی شاه نشین، دکور سنتی بسازید! -

    خرید آنلاین از ترمه سرمه برای شما بهتر است، زیرا بدون دغدغه و تنها با چند کلیک ساده محصول را خریداری و درب منزل تحویل خواهید گرفت. پس همین حالا برای خرید اقدام کنید تا هفت‌سین 1401 را کنار سرویس شاه نشین خود پهن کنید و لذت ببرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.