جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانلود فیلم های تاریخی
    12 اردیبهشت 1401 - 19:25
    شناسه : 197521
    0

    فیلم های تاریخی بیانگر آنچه در جهان اتفاق افتاده است و سبک و سیاق آن کاملا بسته به جغرافیا و فرهنگ هر کشور متفاوت است. در هر مجموعه تاریخی از یک گشور خاص شاهد پوشش های خاص، فرهنگ و اداب مربوط به آن کشور است

    پ
    پ

    image 1651491922 - دانلود فیلم های تاریخی -

    فیلم های تاریخی بیانگر آنچه در جهان اتفاق افتاده است و سبک و سیاق آن کاملا بسته به جغرافیا و فرهنگ هر کشور متفاوت است. در هر مجموعه تاریخی از یک گشور خاص شاهد پوشش های خاص، فرهنگ و اداب مربوط به آن کشور است و از طرفی فیلم های تاریخی اگر بر اساس زندگی پادشاهان و حقیقت هایی که در طول تاریخ رخ داده است ساخته شود می تواند سرگرم کننده و لذت بخش باشد.! دانلود فیلم تاریخی از نیکی دیلی پیشنهاد می شود.

    پیشنهاد فیلم های تاریخی سرگرم کننده و هیجانی

    1- سلماimage 1651491937 - دانلود فیلم های تاریخی -

     

    فیلم تاریخی سلما Selma به کارگردانی آوا دوورنی محصول 2014 کشور امریکا و انگلیس است و ژانری تاریخی دارد. پل وب فیلم نامه نویس این فیلم بوده است و بازیگرانی چون-دیوید اویلو در نقش مارتین لوتر کینگ جونیور-تام ویلکینسون در نقش لیندون بی. جانسون-تیم راث در نقش جرج والاس-کامن در نقش جیمز بول-کارمن اجوجو در نقش کورتا اسکات کینگ-اپرا وینفری در نقش آنی لی کوپر-کوبا گودینگ جونیور در نقش فرد گری-جووانی ریبیسی در نقش لی سی. وایت-آلساندرو نیوولا در نقش جان دوآر-تسا تامپسون در نقش دیان نش-استفان جیمز در نقش جان لویس-دیلن بیکر در نقش جی. ادگار هوور-نایجل تاتچ در نقش مالکوم ایکس-مارتین شین در نقش فرانک مینیس جانسون-نیسی نش در نقش ریچی جین جکسون در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!این فیلم نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردان در جوایز گلدن گلوب و جوایز سال منتقدان شده‌است. سلما، فیلم مهیج و یک درام تاریخی نیرومند در مورد مبارزه طولانی و خستگی ناپذیر مارتین لوترکینگ برای کسب حقوق شهروندی و از جمله حق رای برای سیاه‌پوستان آمریکا است… داستان فیلم : داستان واقعی فراموش نشدنی دوره سه ماهه پرآشوب سال 1965 را روایت می کند، زمانی که دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور کمپین خطرناکی را برای تضمین حقوق برابر رای در مواجهه با مخالفت های خشونت آمیز رهبری کرد. راهپیمایی حماسی از سلما تا مونتگومری با امضای پرزیدنت جانسون قانون حقوق رای 1965، یکی از مهم ترین پیروزی های جنبش حقوق مدنی، به اوج رسید. «سلما» کارگردان آوا دوورنی داستان این را روایت می‌کند که چگونه رهبر محترم و رویاپرداز دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور و برادران و خواهرانش در جنبش باعث تغییری شدند که تاریخ را برای همیشه تغییر داد.

    2- دریا سالار

    فیلم تاریخی دریا سالار The Admiral: Roaring Currents به کارگردانی هان مین کیم محصول 2014 کشور کره جنوبی است و ژانری تاریخی، جنایی و جنگی دارد. چئول هانگ جئون هان مین کیم فیلم نامه نویس این فیلم بوده است و بازیگرانی چون چویی مین سیک، ریو سونگ ریونگ، چو جین وونگ، جین گو در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!… داستان فیلم : این فیلم عمدتاً نبرد معروف 1597 میونگ‌ریانگ را در جریان تهاجم ژاپن به کره (1592-1598) دنبال می‌کند، جایی که دریاسالار نمادین چوسون، یی سان سین، موفق شد در مجموع 31 کشتی از 133 کشتی جنگی ژاپنی را با تنها 13 کشتی در فرمانش نابود کند. . این نبرد که در تنگه میونگ گریانگ در سواحل جنوب غربی شبه جزیره کره رخ داد، یکی از بزرگترین پیروزی های یی محسوب می شود. این فیلم در بخش دانلود فیلم دوبله فارسی سایت نیکی دیلی قرار دارد.

    3- قلعه ای در آسمان

    image 1651491992 - دانلود فیلم های تاریخی -image 1651491992 - دانلود فیلم های تاریخی -

    فیلم تاریخی قلعه ای در آسمان Castles in the Sky به کارگردانی هان گیلیز مک کینون محصول 2019 کشور انگلیس است و ژانری تاریخی، جنگی دارد. ایان کرشاو فیلم نامه نویس این فیلم بوده است و بازیگرانی چون ادی ایزارد، لورا فریزر، آران تولوچ در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!… داستان فیلم : اواسط دهه 1930 است و ابرهای طوفانی جنگ جهانی دوم در آلمان در حال شکل گیری هستند. این فیلم کار رابرت واتسون وات، پیشگام رادار، و تیم دست‌چین شده‌اش متشکل از هواشناسان عجیب و غریب و در عین حال درخشان را در تلاش برای تبدیل مفهوم رادار به واقعیتی قابل اجرا نشان می‌دهد. واتسون وات که از بودجه اندک، مشکلات فنی به ظاهر غیرقابل حل و حتی جاسوسی در اردوگاه رنج می برد، در حالی که رویای خود را دنبال می کند، مجبور است با مشکلات زناشویی دست و پنجه نرم کند. تا سال 1939، واتسون وات و تیمش اولین سیستم رادار جهان را در امتداد سواحل جنوب شرقی انگلستان توسعه دادند – سیستمی که در سال 1940 در پیروزی در نبرد بریتانیا نقشی اساسی خواهد داشت.

    4- کوروکشترا

    image 1651492005 - دانلود فیلم های تاریخی -

    فیلم تاریخی کوروکشترا Kurukshetra به کارگردانی ناگانا محصول 2019 کشور هند است و ژانری تاریخی، جنایی و جنگی دارد. راجیو دینکار مونیراتنا نایدو (داستان) جی.کی. بهاروی فیلم نامه نویس این فیلم بوده است و بازیگرانی چون دارشان توگودیپ، مگانا راج، آرجون سارجا در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!… داستان فیلم : این فیلم بر اساس حماسه مهابهاراتا ساخته شده است و داستان گادایودا شاعر رانا وقایع جنگ کوروکشترا را روایت می کند. دانلود فیلم خارجی جدید با نیکی دیلی راحت و دلچسب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.