پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اهمیت جاکفشی، فراتر از آنچه می پندارید است
    15 اردیبهشت 1401 - 1:12
    شناسه : 197615
    0

    نقش ورودی دلنشین و شیک منازل در افزایش جذابیت و زیبایی آن بر همگان آشکار است. جاکفشی به عنوان جزء اصلی ورودی مکان های مختلف، علاوه بر نگهداری کفش ها، سبب افزایش جلوه بصری محیط می‌گردد. طی سال‌های اخیر، تغییرات چشمگیری در این محصول کاربردی ایجاد شده اند.

    پ
    پ

    123 1 - اهمیت جاکفشی، فراتر از آنچه می پندارید است - ایکیا

    نقش ورودی دلنشین و شیک منازل در افزایش جذابیت و زیبایی آن بر همگان آشکار است. جاکفشی به عنوان جزء اصلی ورودی مکان های مختلف، علاوه بر نگهداری کفش ها، سبب افزایش جلوه بصری محیط می‌گردد. طی سال‌های اخیر، تغییرات چشمگیری در این محصول کاربردی ایجاد شده اند.

    در واقع امروزه انواع متعددی از نظم دهنده های کفش متناسب با هر نیاز و سلیقه ای موجود می باشند. جاکفشی ها علیرغم باور عموم، علاوه بر نگهداری کفش ها، محل مناسبی برای نگهداری لوازم مربوط به کفش هستند. مدلهای جدید این محصول دارای نیمکت و نشیمنگاه، آویز لباس و حتی استند کیف هستند. نقش این محصول در تکمیل دکوراسیون منزل، سبب توجه ویژه به کارآیی، شکل ظاهری، جنس و حتی دوام و ماندگاری آن شده است. به طور مثال کمد های چوبی سبک علاوه بر جلوه بصری فوق العاده، دارای کارایی بالا و دوام چند ساله می باشند.

    فلسفه جاکفشی چیست؟

    قفسه یا کمدی که در ورودی خانه و ساختمان ها به منظور قرارگیری کفش ها طراحی شده است جاکفشی نامیده می‌شود. به باور بسیاری پیشینه استفاده از این محصول ساده و ضروری به فرهنگ شرقی بازمیگردد. در فرهنگ ما از دیرباز استفاده از کفش روی فرش و گلیم موجود در منازل و مساجد نکوهیده بوده است.

    پس از طراحی جاکفشی، کفش های جلو درب ها به درون آن انتقال داده شدند. این امر سبب کاهش بی نظمی محیط و جلوگیری از انتشار بو و آلودگی کفش ها در محیط می گردد. محصول مذکور در گذر زمان و به تناسب نیاز افراد دچار تغییر و تحولات شگرف شده است.

    انواع جاکفشی

    جاکفشی ها بنا به عوامل متعددی در انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. این وسیله کاربردی بر اساس متریال در سه نوع جاکفشی چوبی، MDF و فلزی قابل تهیه است. طرح های متنوع ساده و پیچیده ای چون جا کفشی داشبوردی، ایستاده، نیمکت دار و… با استفاده از متریال اولیه مذکور ساخته می‌شوند.

    جا کفشی ها به طور کلی در سه نوع معمولی، درب دار و دیواری ساخته می‌شوند.

    • ساده ترین و ابتدایی ترین نظم دهنده های، جاکفشی معمولی است. این محصول در واقع یک قفسه فلزی است که دارای طبقات متعدد و روباز است.
    • برای ساخت مدل های درب دار اغلب از چوب یا MDF بهره می‌گیرند. نظم دهنده کفش درب دار با ایجاد فضایی کمد مانند سبب زیبایی محیط و عدم پخش بوی کفش ها می‌گردد. جاکفشی درب دار چوبی علاوه بر کارایی بالا و ظاهر شکیل، ماندگاری فوق العاده ای دارد.
    • مدل های دیواری بنا به نیاز مشتری در و نوع داخل دیوار و کمد ایستاده دیواری قابل تهیه هستند. به جرات می توان کمدهای دیواری کفش را جادار ترین و بزرگترین مدل نامید. کمد دیواری با طبقات متعدد و فضای عالی، انتخاب مناسبی برای خانواده های پرجمعیت است.

    کارایی بالای جاکفشی چوبی دیواری

    نصب جاکفشی دیواری در داخل و یا روی دیوار، فضای اشغال شده را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. طبقات متعدد این محصول فاکتور اصلی در انتخاب آن است که امکان نگهداری تعداد بالایی از کفش ها را میسر می‌کند. محصول مذکور انتخابی هوشمندانه برای افزایش فضای ورودی در دسترس است.

    جاکفشی نیمکتی، یک تیر و دو نشان

    234 1 - اهمیت جاکفشی، فراتر از آنچه می پندارید است - ایکیا

    جاکفشی نیمکتی

    پوشیدن و درآوردن آسان کفش ها دغدغه بسیاری از افراد در هنگام ورود و خروج از منزل است. به لطف جاکفشی های نشیمن دار یا به عبارتی نیمکتی، این مشکل به راحتی رفع می‌شود. نظم دهنده کفش نیمکتی که دارای قسمتی اختصاصی برای نشستن است، علاوه بر نگهداری کفش ها، فضای کمی از محیط را اشغال می‌کند.

    مدل های مختلف ساده و پیچیده ای از جاکفشی نیمکتی طراحی شده اند که نیاز کاربران به کمد کفش را رفع می‌نمایند. برند ایکیا یکی از طراحان و ارائه کنندگان سرشناس مدل های کاربردی کمد کفش نیمکتی است. ظاهر فوق العاده، حجم کم و تعداد طبقات مناسب از ویژگی های طرح نیمکتی این برند محبوب به شمار می آیند.

    کمد داشبوردی، انتخابی کم حجم و کاربردی

    جاکفشی داشبوردی با الهام از طراحی داشبورد ماشین، دارای طرحی منحصر بفرد است که به شکل داشبورد ماشین باز و بسته می شود. مدل های مختلف این محصول، به طور معمول کم حجم و جمع و جور هستند. نظم دهنده داشبوردی انتخابی فوق العاده برای خانه های کوچک می باشد. انواع مختلف این مدل را می‌توان در محصولات برند ایکیا مشاهده نمود.

    کارایی فوق العاده جاکفشی جالباسی

    جاکفشی جالباسی یا آویز لباس، کاربردی ترین وسیله در منازل به شمار می‌آید. تلفیق کمد نگهدارنده کفش با یک لباس آویز ساده، علاوه بر نگهداری کفش ها، سبب نظم دهی کت، پالتو و مانتو در ورودی منزل می گردد. برخلاف باور عموم این محصول فضای کمی اشغال می‌کند و سبب ایجاد نظم فوق العاده در ورودی منزل می‌گردد. با استفاده از جا کفشی چوبی آویز دار دیگر نیازی به نصب جالباسی مجزا در ورودی منزل نیست. در واقع مهمانان به راحتی کفش و لباس خود را در آن قرار داده و وارد منزل می‌شوند. اضافه کردن یک آینه قدی به این محصول، کارآیی آن را به طور کامل تکمیل می‌کند

    کارایی این محصول از نظم دهی تا رعایت بهداشت

    45 - اهمیت جاکفشی، فراتر از آنچه می پندارید است - ایکیا

    کارایی جاکفشی از نظم دهی تا رعایت بهداشت

    جاکفشی علیرغم نام ساده و قیمت ارزان، جزء مهمی از دکوراسیون منزل به شمار می‌آید. اهمیت و کاربرد خارق العاده این محصول هنگام نبود آن و ایجاد بی نظمی در ورودی منزل، آشکار می‌گردد. دلایل استفاده از این محصول به دلیل کارایی آن در موارد مختلف می باشد.

    • نظم دهی

    قرار دادن کفش ها در محفظه ای مخصوص به طور قابل توجهی شلختگی و بی نظمی اطراف ورودی منزل را کاهش می‌دهد. استفاده از این محصول دسترسی به کفش ها را افزایش می‌دهد. در واقع دیگر نیازی به جستجوی لنگه کفش ها نخواهد بود.

    • افزایش دوام کفش ها

    نگهداری صحیح کفش ها منجر به افزایش کارایی و دوام آنها می‌گردد. قرار گیری کفش ها در طبقه های مجزا و محافظت از آنها در برابر گرد و غبار، علاوه بر حفظ ظاهر پاکیزه، عمر مفید آنها را افزایش می‌دهد.

    • رعایت بهداشت

    پیشگیری از پخش آلودگی و بوی نامطلوب کفش ها در محیط از دلایل بارز استفاده از جاکفشی است. مدل چوبی انتخابی فوق العاده در کاهش انتقال آلودگی کفش ها با محیط اطراف می‌باشد. در واقع قرار گیری کفش ها درون محفظه های درب دار از تکثیر و رشد میکروب ها در اطراف ورودی منزل جلوگیری می‌کند.

    • نگهداری از لوازم جانبی کفش

    نگهداری لوازم جانبی کفش ها از کاربردهای قابل توجه جاکفشی است. واکس ها، فرچه و برس های واکس و پاشنه کش ها لوازمی هستند که پای ثابت نگهداری کفش ها به شمار می‌آیند. استفاده از جا کفشی های جدید ایکیا امکان دستیابی به امکانات و قابلیت های مختلف این محصول ضروری را فراهم می کند.

    ویژگی های جاکفشی مناسب

    آگاهی از ویژگی های مهم و اساسی جاکفشی، زمینه خریدی مناسب و به صرفه را فراهم می‌کند.

    • تناسب با محیط
    • تناسب با نیاز ساکنان
    • ظاهر کم حجم و در عین حال جادار
    • تعبیه کشو و محفظه های جانبی
    • مقاومت بالا
    • باز و بسته شدن آسان
    • زیبایی و جذابیت ظاهری
    • ضد خش
    • فاقد لبه های تیز و برنده
    • قیمت مناسب
    • طراحی جدید و مدرن

    ایکیا، برند محبوب دل ها

    نظر به اینکه جاکفشی پای ثابت تمام منازل و ساختمان ها است. برند ایکیا IKEA اقدام به طراحی و تولید انواع کمد و جاکفشی چوبی و فلزی نموده است. در واقع ایکیا به منظور رفاه مشتریان، طرح های منحصر بفرد با ظاهری فوق العاده و کارایی بالا طراحی نموده است. طراحی مدرن و جذاب، متریال باکیفیت و پروسه تولید دقیق، علل بارز محبوبیت محصولات این برند به شمار می آیند. نگهدارنده های کفش این برند پاسخگوی نیاز ها و علایق متفاوتی هستند. در واقع ایکیا ارائه کننده برتر جا کفشی به شمار می آید.

    نظر به اینکه کاهش هزینه های زندگی در اولویت خرید محصولات کاربردی قرار دارد. می توان با خرید جاکفشی ایکیا که با کیفیت و صد البته کاربردی و مرغوب است از صرف هزینه های اضافی در سال‌های آتی جلوگیری نمود.

    برند آیکیا در ایران

    محصولات متنوع آیکیا در سراسر دنیا از جمله کشور ایران به فروش می‌رسد. فروشگاه پرسه بازار ارائه دهنده محصولات آیکیا از لوازم آشپزخانه گرفته تا مبلمان و مبل راحتی و صندلی حصیری و انواع جاکفشی و جالباسی است. انواع مختلف محصولات آیکیا را می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید. مشخصات هر یک از محصولات را بررسی کرده و آنها را با شرایط خانه و سلیقه خود تطبیق دهید. اگر سوالی داشتید مثلا به دنبال جاکفشی با اندازه معینی هستید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی پرسه بازار تماس بگیرید و از مشاوره آنها بهره مند شوید. در نهایت بعد از انتخاب محصول مورد نظر امکان خرید آنلاین این محصولات را در این وبسایت خواهید داشت.

    همچنین فروشگاه اینترنتی پرسه بازار علاوه بر محصولات آیکیا ارائه دهنده محصولات برندهای معروف و مشهور دیگر شامل مبلمان و مصنوعات چوبی، لوازم آشپزخانه، سیسمونی، منسوجات خواب و حمام، لوازم روشنایی و بطور کلی تمامی اقلام غیربرقی مورد نیاز در منزل به سبک مدرن است. می‌توانید با آدرس www.parsebazar.com از محصولات این فروشگاه دیدن نمایید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.