پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار
    18 اردیبهشت 1401 - 8:22
    شناسه : 197718
    0

    در این مقاله به موضوع بررسی جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار می پردازیم. با ما باشید.

    پ
    پ

    جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار - جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار - جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار

    در این مقاله به موضوع بررسی جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار می پردازیم. با ما باشید.

     

    مقدمه

    امروزه چاقی یک دغدغه بسیار مهم برای افراد میانسال و جوان یا حتی افراد مسن در جامعه شده که بسیاری را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. چاقی در برخی افراد باعث ایجاد بیماری های قلبی  و در برخی به علت وزن بسیار بالا موجب درد و فشار ناشی از آن روی کمر و زانوها گشته و همه به دنبال راهی برای درمان این بیماری هستند.

     در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با راه های درمان این بیماری آشنا سازیم و بهترین راه را به شما معرفی کنیم. در این راستا می توانید با دکتر سلیمی در ارتباط باشید. دکتر سلیمی بهترین و معتبرترین متخصص انواع جراحی چاقی می باشد. ما را تا انتها همراهی نمایید.

    عناوین مقاله:

    آیا چاقی یک بیماری است؟

    چگونه می توان چاقی را برطرف کرد؟

    بهترین پزشک برای درمان چاقی کیست؟

     

     

    آیا چاقی یک بیماری است؟

    شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا چاقی یک بیماری است یا خیر؛ در پاسخ به این سوال، باید قبل از هر چیز این موضوع را بدانید که به چه افرادی چاق می گویند. به افرادی که وزنشان نسبت به قدشان بیشتر از حد انتظار باشد، چاق می گویند.

     معمولا افراد چاق دچار بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی، گرفتگی رگ ها، قند خون، فشار خون و … چندین بیماری بسیار خطرناک خواهند شد که در برخی موارد باعٍث مرگ افراد می شوند. جدا از بحث بیماری هایی که چاقی به همراه دارد، خود اضافه وزن هم یک بیماری است. چرا؟ وقتی وزن یک انسان بیشتر از حد انتظار باشد، روی مفاصل فشار وارد می شود و به مرور زمان به آن ها آسیب جدی نیز می رساند و این نیز بسیار خطرناک است. چاقی موجب کم تحرکی نیز می شود که این موضوع یک موضوع بسیار مهم است. حال با دانستن این که چاقی یک بیماری است، حتما برایتان این سوال پیش آمده که چگونه می توان چاقی را بر طرف کرد. در ادامه مقاله، به این موضوع می پردازیم.

    تعریف جراحی چاقی - جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار - جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار

    چگونه می توان چاقی را برطرف کرد؟

    حال با دانستن این موضوع که چاقی یک بیماری است، برای شما این سوال پیش آمده که چگونه چاقی خود را درمان  کنیم؟ برای درمان بیماری چاقی، راه های مختلفی وجود دارد که ما همه آن ها را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که بهترین راه کدام یک می باشد.

    برای درمان بیماری چاقی، راه های بسیاری وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از مکمل است. شاید به خود بگویید که این بهترین راه است ولی باید به شما بگوییم که این در واقع بدترین راه ممکن است که حتی در برخی مواقع موجب اعتیاد شده و راهی جز بدبختی و باخت زندگی نیست. مکمل ها یا داروهایی که برای کم کردن وزن استفاده می شوند، کاملا پر خطر هستند.

     در برخی مواقع حتی اعتیاد را با خود همراه دارند و در برخی مواقع هم موجب ضعف و به وجود آمدن بیماری های جدیدی در بدن می شوند که این راه را اصولا به شما توصیه نمی کنیم. راه دیگر برای درمان بیماری چاقی، ورزش کردن است که بیشتر افراد نه وقتش را دارند، نه می توانند ساعت ها ورزش کنند و این مشکل برای بیشتر افراد تبدیل به یک هیولای بزرگ شده است. درمان چاقی با ورزش اگر چه راه خوب و سالمی است ولی با بسیاری از پیچ و خم ها و مشکلات بسیاری همراه است. ولی نگران نباشید. یک راه دیگر برای درمان بیماری چاقی وجود دارد که این راه جزو بهترین راه ها برای درمان بیماری خطرناک چاقی است که شما را با این راه آشنا خواهیم کرد.

    امروزه با پیشرفت های فناوری جدید مواجه هستیم که باعث انقلاب جدیدی در تمام جهان شده است. یکی از این دستاوردهای جدید در زمینه پزشکی، درمان بیماری چاقی است که برای همه باعث ایجاد امید می باشد. در علم پزشکی، جراحی چاقی به بهترین جراحی تبدیل شده و بسیار موفق بوده و افراد زیادی را در جهان از این بیماری رها ساخته است. درمان بیماری چاقی با جراحی پزشکی یک امر بسیار مفید بوده و خوشبختانه با استقبال زیادی روبروشده است.

    جراحی چاقی که یکی از روش های رایج آن جراحی اسلیو معده بوده، در جهان سر و صدای زیادی ایجاد کرده و موجب ایجاد امید در بسیاری از افراد شده است. عمل جراحی اسلیو معده در واقع یک عمل بسیار قدرتمند است که در این عمل، قسمتی از معده را بر می دارند و این عمل موجب کاهش وزن چشمگیری در افراد می شود. شاید شما هم در فضای مجازی شنیده باشید که افراد معروف دست به این کار زده اند و شما با تصاویر عجیب قبل و بعد آن ها روبرو شده باشید و به نظرتان این یک عمل دروغین است ولی باید به شما بگوییم که تصور شما کاملا اشتباه است.

     چنین چیزی کاملا ممکن است. این عمل آن قدر قدرتمند است که برخی افراد را از خطر مرگ نجات داده و به آن ها زندگی جدیدی بخشیده است.

     لازم به ذکر است که بگوییم خوشبختانه در ایران با بسیاری از متخصصین و اساتید این عمل همراه هستیم. پزشکان و متخصص های با تجربه همچون دکتر سلیمی که سال ها تلاش کرده اند و با کسب تجربه های بسیار با هدف ریشه کن کردن بیماری چاقی، دست به کار شده اند. حال برای شما این سوال به وجود آمده که شما کدام متخصص را برای عمل اسلیو معده معرفی می کنید؟ در ادامه مقاله، به پاسخ به این سوال می پردازیم.

    جراحی چاقی مهران غفوریان با دکتر مهدی سلیمی - جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار - جراحی چاقی در بیمارستان نور شهریار

    بهترین پزشک برای درمان چاقی کیست؟

    بعد از فهمیدن این که این عمل چقدر می تواند مفید و قدرتمند باشد، شاید شما هم به این فکر باشید که به انجام این عمل بپردازید. ولی نمی دانید چه پزشکی را برای این کار انتخاب کنید. ما در این مقاله، شما را با یکی از بهترین های این عمل آشنا خواهیم کرد.

    بهترین فرد برای انجام این عمل و درمان بیماری چاقی فردی است که کارنامه خوبی را برای خود رقم زده باشد. فردی که تجربه زیاد و متخصص این کار باشد. ما شما را با فردی آشنا می کنیم که یکی از بهترین های این علم است. دکتر مهدی سلیمی متخصص و استاد عمل اسلیو معده یکی از بهترین جراحان کشور است که بیشتر ما ایشان را به اسم دکتر سلیمی می شناسیم. دکتر سلیمی با هدف درمان و ریشه کن کردن این بیماری دست به کار شده و با فناوری و متدهای جدید، به بهترین نحو ممکن این عمل را انجام می دهد. دکتر مهدی سلیمی یکی از بهترین متخصصین جراحی چاقی می باشد.

    منبع

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.