×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

انتخاب مدل مو مناسب همواره یک دغدغه برای آقایان محسوب می شود. زیراکه مدل مو در آقایان نسبت به بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر مستقیمی بر روی ظاهر آن ها دارد. در این مطلب به بررسی چند مدل مو برای آقایان می پردازیم که نسبت به سایر مدل های مو محبوبیت بیشتری دارند.

شما می توانید مدل موی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از خدمات زیبایی مو همانند رنگ مو، مش، دردلاک، بافت و… پیرایه در منزل استفاده نمایید.

تاثیر مدل مو در ظاهر آقایان

همانطور که گفته شد، مدل مو تاثیر به سزایی در استایل style و ظاهر آقایان دارد. موی تمییز و زیبا، صورت اصلاح شده در طول روز زیبایی و جذابیت آن ها را چندین برابر می نماید. یکی از موقعیت هایی که ظاهر آقایان در آن بسیار مهم می باشد و می بایستی برای انتخاب مدل مو، ریش و… وقت زیادی صرف نمایند در عروسی خود می باشد.

برای کوتاهی مو و انتخاب مدل مو مناسب چند فاکتور مختلف وجود دارد که می بایستی به آن ها توجه نماییم. از جمله این فاکتورها می توان به فرم صورت افراد، جنس موی آن ها، استایل افراد و… اشاره نمود. امروزه مدل های مو مختلفی در میان آقایان وجود دارد که هر کدام دارای طرفدارهای خود هستند. در ادامه به بررسی برخی از مدل های مو پر طرفدار در میان آقایان می پردازیم.

11 2 - مدل مو در ظاهر آقایان -

مدل مو بلند

یکی از مدل‌های کلاسیک و محبوب در مدل مو بلند مردانه مدل بلند یکنواخت است. مدل مو بلند را بر اساس میزان بلندی آن می توان به سه دسته زیر گوش، روی شانه و نیمه بلند تقسیم می کنند. در این حالت می توان به صورت های متفاوتی مثل بافتن مو، دم اسبی و… به موهای خود حالت دهیم.

این مدل مو در هنرمندان طرفداران بیشتری دارد. نکته قابل توجه در رابطه با داشتن موی بلند این است که موی بلند نیاز به توجه و رسیدگی بسیار زیادی دارد تا دچار شکستگی و موخوره نشود.

مدل مو کلاسیک مردانه

در این نوع مدل مو، موها برش ساده ایی دارند و به صورت یک دست از فرق سر رشد کرده اند. در این مدل موی مردانه اندازه تمامی قسمت ها یکسان می باشد و بلندی و کوتاهی مو فرد اختیاری است.

مدل موی مردانه برای موهای حالت دار

در این مدل مو آرایشگر موهای بالای سر را کم تر از سایر قسمت های سر کوتاه می کند و شما می توانید با نم ناک کردن موها و مقداری شل هر مدلی که دوست دارید به موهای خود بدهید.

22 2 - مدل مو در ظاهر آقایان -

این مدل مو تقریبا به تمامی آقایان با هر مدل فرم صورتی می آید و همیشه ترند trend می باشد و طرفداران خود را خواهد داشت.

مدل موی مردانه فشن ساده

مدل موی مردانه فشن ساده نیز یکی دیگر از مدل موهایی محصوب می شود که هیچگاه از مد نمی افتد و همچنین برای داشتن این مدل مو نیاز به رسیدگی و وقت زیادی نمی باشد.

برای درست کردن این مدل مو کافی است موهای قسمت جلو سر مقداری حجیم تر باشد، با داشتن چنین مدل مویی نگران نامرتب بودن و یا از مد افتاده بودن مدل موی خود نباشید.

33 2 - مدل مو در ظاهر آقایان -

این مدل مو هم یکی از مدل های ساده و راحت برای آقایانی است که وقت زیادی برای درست کردن مدل موهایشان ندارند. برای درست کردن آن، سعی کنید قسمت جلوی موهایتان را حجیم تر کنید. با داشتن این مدل مو دیگر نگران عقب ماندن از دنیای مد و فشن نخواهید بود زیرا این مدل هیچ گاه از مد نمی افتد.

مدل موهای فر و وز پسرانه

 

 

44 2 - مدل مو در ظاهر آقایان -

 

 

 

علاوه بر اینکه مدل های موی مردانه متفاوت و جذابی برای موهای فر وجود دارد اما گاهی می توان با استفاده از روش های جدید برای صاف نمودن مو مثل کراتین سایر مدل های مو که برای آقایان با موی صاف پیشنهاد شده را برای استایل خود در نظر گرفت.

 

مدل  موی نیزه‌ای

مدل موی مردانه نیزه ایی از دهه ۹۰ میلادی در میان آقایان طرفداران خود را پیدا کرد. این مدل مو تقریبا برای تمامی استایل ها و انواع مو در اندازه های متفاوتی مناسب می باشد. معمولا افرادی با موهای متوسط و بلند این مدل مو را انتخاب می کنند. اگر موی بسیار بلندی دارید می بایستی برای پیاده کردن این مدل مو از محصولات حالت دهنده استفاده نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.