جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقش عکاسی صنعتی در فروش آنلاین محصولات
    23 اردیبهشت 1401 - 1:56
    شناسه : 197878
    0

    این شاخه عکاسی به واسطه نمایش ماهیت و ویژگی های محصولات برای خریداران و کمک به رشد فروش صنایع به عکاسی صنعتی شناخته شده است.

    پ
    پ

    صنعتی - نقش عکاسی صنعتی در فروش آنلاین محصولات -

    در دنیای پیشرفته امروز که تکنولوژی و صنعت حرف اول را می‌زنند، تبلیغات و بازاریابی نیز مفهوم خود را یافته‌اند. این روزها اکثر کسب و کارها در هر حوزه‌ای فعالیت خود را در فضای اینترنت دنبال می‌کنند.‌ قطعا شما نیز به‌عنوان صاحبین کسب و کارهای اینترنتی به این نتیجه رسیده‌اید که برای پیشرفت در این حوزه باید به تبلیغات و بازاریابی بپردازید و حتما با روش‌های مختلف بازاریابی آشنا هستید. همه ما به خوبی می‌دانیم که افزایش فروش در کسب و کار اینترنتی به دیده شدن توسط مخاطب، جذب مشتری و اعتمادسازی بین مخاطبین هدف بستگی دارد. آیا تاکنون چیزی راجع به عکاسی صنعتی و نقش آن در فروش آنلاین محصولات شنیده‌اید؟ ممکن است تاکنون بارها راجع به عکاسی صنعتی در حوزه تبلیغات و بازاریابی شنیده باشید اما از اهمیت آن بی‌اطلاع باشید.

    عکاسی صنعتی چیست؟

    این شاخه عکاسی به واسطه نمایش ماهیت و ویژگی های محصولات برای خریداران و کمک به رشد فروش صنایع به عکاسی صنعتی شناخته شده است. این سبک در واقع شاخه‌ای از هنر عکاسی است که با استفاده تجهیزات مخصوص و مهارت‌های ویژه به بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و تمام المان‌های تشکیل‌دهنده یک محصول می پردازد. هدف از عکاسی صنعتی به نمایش گذاشتن تمام آن چیزی است که در یک محصول وجود دارد. به این ترتیب گذشته از این که این نوع عکاسی یک هنر محسوب شود، به‌عنوان یک حرفه مهم در صنعت تبلیغات شناخته می‌شود. یک عکاس حرفه‌ای باید برای تهیه چنین عکس‌هایی از محصولات از هنر و ذهن خلاق و ایده پرداز خود استفاده کرده و عکسی تهیه کند که در قالب آن بتواند تمام خصوصیات یک محصول را برای مشتری شرح دهد. همانطور که لوگوی حرفه ای برای کسب و کارها مهم و تاثیرگذار است، عکسهای صنعتی هم بخشی از هویت بصری بوده و می تواند بطور ویژه معرف هر برندی باشد

    عکاسی از محصولات چه نقشی در فروش آنلاین دارد؟

    این روزها اکثر کاربران اینترنت خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. این افراد حتی اگر قصد خرید حضوری هم داشته باشند، قبل از هر چیزی راجع به محصول مد نظر خود در اینترنت جست و جو می‌کنند. مسئله اینجاست که شلوغی و هیاهو بیش از حد در زندگی روزمره افراد، فرصت و حوصله انجام بسیاری از امور را از آن‌ها سلب کرده است. بنابراین افراد هنگام جست‌وجو در اینترنت کمتر به محتوای متنی توجه نشان داده و اغلب بدون مطالعه از آن‌ها عبور می‌کنند‌. در این بین محتواهای تصویری جذابیت بیشتری برایشان دارند و بیشتر به آن‌ها توجه نشان می‌دهند؛ حتی این عکس‌ها می‌توانند کاربران را نسبت به مطالعه محتوای متنی سایت‌ها ترغیب کنند. طبیعتا کاربران در اینترنت محصولی را جست‌وجو می‌کنند که نیاز آن‌ها را برآورده سازد.

    همان‌طور که گفتیم در عکاسی صنعتی ویژگی‌ها و کاربردهای محصولات نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر برای معرفی محصولات خود به کاربران هدف از عکاسی تبلیغاتی استفاده کنید، می‌توانید در سریع‌ترین شکل ممکن محصولات‌تان را به مشتری معرفی کرده و فروش آن را حتمی سازید. از طرفی تأثیری که عکس‌ها بر روی مخاطب می‌گذارند، چندین برابر بیشتر از تأثیر کلمات است. عکس‌های تبلیغاتی گویا‌تر از هزاران کلمه در شرح محصول عمل می‌کنند و بهتر در ذهن ماندگار می‌شوند. ثبت عکسهای تبلیغاتی در ذهن مخاطبان، تبلیغات دهان به دهان را نیز ممکن می‌سازد.

    . اهمیت عکسهای صنعتی واقعی در جلب اعتماد خریداران آنلاین

    برای این که بتوانید فروش خود را افزایش داده و برندینگ را ممکن سازید، باید مشتریان بالفعل را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید. این هدف تنها در صورتی محقق می‌شود که اعتماد کاربران هدف را جلب کنید. در واقع اگر محصولات شما با کیفیت باشد و بتوانید مخاطبان را به این اطمینان برسانید حتما به مشتری دائم شما تبدیل می‌شوند. عکاسی صنعتی یکی از مهمترین راهکارها برای حصول اطمینان و جلب اعتماد مشتریان در خرید آنلاین است. عکاسی صنعتی با کیفیت ویژگی‌های واقعی محصولات را نشان می‌دهد. سایت‌هایی که برای معرفی محصولات خود از عکس‌های واقعی استفاده می‌کنند، نشان می‌دهند که به انتخاب مشتری احترام گذاشته و تلاش می‌کنند که تجربه کاربری خوبی برای مشتری به ارمغان بیاورند. مشتریان نیز به خوبی از ارزش عکس‌های واقعی در فروش آگاه هستند و قطعا به سایت‌هایی که عکس‌های استوک و آماده را ارائه می‌دهند اعتماد نمی‌کنند.

    اهمیت کیفیت عکس‌های صنعتی

    چگونگی گرفتن عکس و کیفیت نهایی آن یکی از پارامترهای مهم در عکاسی صنعتی است و ارتباط مستقیمی با افزایش فروش آنلاین دارد. کیفیت هر عکس نشان‌دهنده کیفیت محصول واقعی است. مشتریان شما به خوبی می‌دانند که عکس‌های تبلیغاتی باکیفیت حاصل تلاش‌های بسیاری است و درک خواهند کرد که وقتی شما برای تهیه یک عکس این‌چنین انرژی، زمان و هزینه صرف می‌کنید، قطعا محصولات با ارزش و باکیفیتی برای فروش دارید. بهتر است بگوییم عکس‌های صنعتی باکیفیت قدرت برند شما را نشان می‌دهند. این حس قدرتی که کاربران از این طریق به شما القا می‌کنند، پشتیبان محکمی برای رسیدن به برندینگ و کسب درآمدهای دلاری در پی افزایش فروش است.

    عکسهای تبلیغاتی چطور باعث جذب مخاطب می‌شوند؟

    همان‌طور که گفتیم عکس‌ها تأثیر بیشتری بر روی ذهن مخاطب می‌گذارند.‌ المان‌های تشکیل‌دهنده تصاویر مانند رنگ‌ها از لحاظ روانشناسی سریعا پیام را از چشم‌ها به مغز می‌رسانند و به خوبی در ذهن ماندگار می‌شوند‌. گذشته از تمام این موارد، خلاقیت و ایده‌های نو در عکاسی صنعتی باعث جذابیت در این عکس‌ها می‌شوند. حتی برای خود شما نیز جذاب است که با یک تصویر، بتوانید محصولی را کاملا بشناسید. محصولاتی که در این عکس‌ها معرفی می‌شوند، کاملا مشابه محصول واقعی هستند و این مسئله سبب می‌شود که ذهنیت افراد از محصولی که سفارش می‌دهند، با چیزی که در واقعیت می‌بینند، یکی باشد. به این ترتیب این عکس‌ها می‌توانند مخاطب را جذب کنند.

    ویژگی عکسهای صنعتی حرفه‌ای

    عکس‌های صنعتی حرفه‌ای با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای تهیه شده و به بهترین شکل ادیت شده‌اند، برای تهیه این عکس‌ها قالب‌ها و کادرهای مختلفی تست شده و در نهایت آن‌چه که مخاطب می‌بیند، تصویری است که تمام زوایای محصول را نشان می‌دهد و حتی جزئیات نیز در آن قابل مشاهده است. این عکس‌ها به خوبی نورپردازی شده‌اند و حس واقعی بودن آن‌ها قابل لمس است. در واقع مخاطب می‌تواند به خوبی با این تصاویر ارتباط برقرار کند.‌ این همان هدفی است که در عکاسی صنعتی دنبال می‌شود.

    استودیو مانی

    استودیو مانی به‌عنوان مجری حرفه‌ای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی دارای یک تیم حرفه‌ای است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند. علاوه‌ بر تیم مجرب و خلاق استودیو مانی برخورداری از تجهیزات حرفه‌ای در این مجموعه، امکان ارائه خدمات حرفه‌ای عکاسی تبلیغاتی را برای مشتریان فراهم نموده است. اگر می‌خواهید فروش خود را در بستر آنلاین افزایش داده و از رقبای خود پیشی بگیرید، عکاسی محصولات خود را با بهترین قیمت به استودیو مانی بسپارید. برای مشاهده نمونه پروژه های این مجموعه به آدرس http://studiomani.ir مراجعه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.