×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پاکسازی صورت در۱۴۰۱

اهمیت کلینیک زیبایی

داشتن پوست، مو و ظاهری آراسته برای هر فردی حائز اهمیت است. اما در این میان برخی بانوان و اقایان هستند که ترجیح میدهند به آرایشگاه ها برای کارهایی مانند لیزر موهای زائد، پاکسازی پوست و یا میکروبلیدینگ و غیره مراجعه کنند. اما بهتر است بدانید که آرایشگاه ها بدلیل نداشتن مدرک و تخصص در این زمینه ها تنها باعث آسیب رساندن به شما خواهند شد اما کلینیک های زیبایی با دارا بودن مدرک تخصصی و قابل استعلام و تخصص در این نتیجه بهترین مکان برای مراجعه و زیباسازی پوست هستند.

در ادامه مطلب به شما بهترین کلینیک زیبایی را معرفی خواهم کرد تا ضمن اینکه کارهایتان را تحت نظر یک متخصص انجام دهید بتوانید تا سالیان سال از ماندگاری و مواد یونیک استفاده شده نیز لذت ببرید پس با ما همراه باشید.

image 1652611443 - پاکسازی صورت در1401 -

پاکسازی صورت

پاکسازی صورت از آن دسته کارهای پر طرفدار کلینیک های زیبایی است که غیر ممکن است کسی به آن نه بگوید. با انجام پاکسازی صورت کلی ابرادات پوستیتان از بین خواهد رفت و در عین حال پوستتان با کلاژن سازی که انجام میدهد مجددا همانند دوران جوانی خود زیبا و با طراوت خواهد شد.

مراحل پاکسازی صورت

پاکسازی استاندارد صورت شامل موارد زیر است:

  • بخور صورت
  • لایه برداری
  • تمیز کردن دستی صورت
  • ضد عفونی کردن
  • تحریک صورت
  • ماسک صورت
  • کرم روز

آیا پاکسازی صورت عقلانی است؟

آیا می دانید که پاکسازی صورت مهم ترین درمان مراقبتی است که هر یک از ما، صرف نظر از وضعیت پوست، باید در مراقبت های معمول خود وارد کنیم؟ پاکسازی صورت فواید زیادی دارد. علاوه بر حذف سموم، ناخالصی ها، سلول های مرده و سبوم اضافی، پوست را برای نوسازی فعال می کند – مرطوب، تغذیه و به طور قابل توجهی وضعیت پوست صورت را بهبود می بخشد.

image 1652611519 - پاکسازی صورت در1401 -

فواید پاکسازی صورت

در واقع می‌توانیم گران‌ترین و مبتکرانه‌ترین لوازم آرایشی را به صورت خود بزنیم، از آخرین ترندهای مراقبت از پوست استفاده کنیم، اما فقط با تمیز کردن دقیق و درست، پوست صورت آماده دریافت مواد مغذی است. پاکسازی سیستماتیک پوست به آن اجازه می دهد تا مقدار بهینه آب را جذب کند و در نتیجه به مواد موثره از درمان های آرایشی و لوازم آرایشی با کیفیت بالا اجازه می دهد تا به قسمت های عمیق تر پوست نفوذ کنند. پوست آبرسانی شده بهتر بازسازی میشود. علاوه بر این، انعطاف پذیر و نرم است. درمان پاک کننده، پوشش هیدرولیپیدی اپیدرم را تقویت می کند و آرامش، رنگ سالم و درخشندگی را به پوست باز می گرداند.

چگونگی تاثیر پاکسازی صورت بر روی پوست

مواد آرایشی زده شده به پوست فاقد کراتین اکسید شده است، و به لایه شاخی اپیدرم رسوب کرده و از بین بردن گرد و غبار و کثیفی، نتایج بسیار رضایت بخشی به ارمغان می آورد، زیرا مواد موثره با هیچ مانعی مواجه نمی شوند و به راحتی می توانند به قسمت های عمیق تر پوست نفوذ کنند. بنابراین شایان ذکر است که پاکسازی منظم پوست باعث صرفه جویی در وقت و هزینه نیز می شود، زیرا می توانیم از مقدار کمتری از لوازم آرایشی استفاده کنیم که مراقبت زیادی از پوست خواهد داشت.

روش پرطرفدار دیگر مزوتراپی است

مزوتراپی روشی در زمینه پزشکی زیبایی است که بهتر است قبل از ۳۰ سالگی انجام شود. نتایج شگفت انگیزی را نیز در سنین بالاتر به همراه دارد و باعث بهبود و جلوگیری از بروز آثار پیری میشود. مزوتراپی با سوزن، میکرو سوزن و بدون سوزن وجود دارد – همه آنها پوست را جوان، بازسازی و عمیقاً مرطوب می کنند.

image 1652611267 - پاکسازی صورت در1401 -

مزوتراپی به چه صورت انجام میشود؟

مزوتراپی با سوزن روشی است که در آن پزشک با یک سوزن نازک در فواصل مساوی و تقریباً ۱ تا عمق سانتی متری صورت یا سایر قسمت های بدن مانند گردن یا دکلته را درمان میکند. به این ترتیب ترکیبی از ترکیبات مرطوب کننده، احیا کننده و ضد پیری را به لایه های عمیق تر پوست تزریق می کند . بسته به مشکل، آماده سازی به صورت جداگانه انتخاب می شود. به عنوان مثال، یک آمپول ضد پیری ممکن است حاوی اسید هیالورونیک، کلاژن، کوآنزیم Q10 ، ویتامین C یا پپتید باشد. به نوبه خود، آماده سازی با فسفاتیدیکولین برای درمان های ضد سلولیت استفاده می شود .ماده ای که بافت چربی را تجزیه می کند. پس از وارد شدن مستقیم مواد فعال به پوست، فرآیندهای بازسازی طبیعی آغاز می شود، تولید کلاژن و الاستین افزایش می یابد ، چین و چروک های ریز کم عمق می شوند و پوست “درخشش” سالمی به دست می آورد .

مزوتراپی بهترین راه جوانی پوست

متاسفانه مراقبت روزانه و استفاده از کرم های ضد چروک همیشه نتایج مورد انتظار را به همراه ندارد. حقیقت این است که لوازم آرایشی می تواند از چین و چروک جلوگیری کند، اما چین و چروک هایی که قبلا ظاهر شده اند را از بین نمی برد. علاوه بر این، حتی بهترین کرم‌های دنیا نیز مواد مغذی و مواد احیاکننده را فقط به اپیدرم، یعنی خارجی‌ترین لایه پوست می‌رسانند که در بسیاری از موارد ناکافی است. درمان های پزشکی زیبایی مدرن بسیار موثرتر هستند. یکی از محبوب ترین مزوتراپی ها، مزوتراپی است که به لطف آن مواد شفابخش، مغذی و بازسازی کننده به قسمت های عمیق تر پوست منتقل می شود که نتایج غیر قابل مقایسه ای بهتری نسبت به استفاده از بهترین لوازم آرایشی دارد.

مزوتراپی در حال حاضر یکی از موثرترین روش‌های غیرجراحی برای توقف فرآیندهای پیری پوست است که برای زنان و مردان در هر سنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد ۲۰ تا ۳۰ ساله می توانند آن را به صورت پیشگیرانه انجام دهند، به عنوان مثال، در اطراف چشم ها، جایی که چین و چروک ها سریعتر ظاهر می شوند. به نوبه خود، افراد ۴۰ و ۵۰ ساله می توانند از خاصیت ارتجاعی پوست مراقبت کرده و کانتور صورت را بهبود بخشند. موارد منع مزوتراپی عبارتند از: آلرژی، بارداری، التهاب پوست، دیابت، تبخال، بیماری های نئوپلاستیک، تزریقات ضعیف پوستی (پوست مویرگی) یا استفاده از داروهای ضد انعقاد.

پر طرفدارتین خدمات کلینیک زیبایی یعنی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی است که از محبوبیت روزافزونی برخوردار است. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند لیزر موهای زائد واقعا چه عملکرد و مزایایی دارد. جای تعجب نیست که هنوز بعد از این همه وقت فکر میکنند که این روش خطرناک است. این امر به ویژه برای افراد مبتلا به بیماری مزمن، زوج هایی که قصد باردار شدن دارند، افراد مبتلا به بیماری های پوستی بسیار مهم است. در ابتدا، شایان ذکر است که لیزر موهای زائد ایمن و غیر تهاجمی است – به شرطی که توصیه های متخصص را در طول مشاوره رعایت کنیم.موارد منع مصرفی برای این روش وجود دارد، به همین دلیل است که رفتن به اولین ویزیت بسیار مهم است، جایی که تمام جزئیات مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آیا لیز موهای زائد نیز نیاز به آمادگی دارد؟

  • ۲۴ ساعت قبل از درمان طبق نظر اپراتور موهای زائد را با ژیلت بتراشید.
  • لازم است بخش کوچکی از موهای زائد را بدون تراشیدن رها کنید تا اپراتور زیبایی بتواند رنگ، ضخامت و تراکم مو را ارزیابی کند.
  • ناحیه مورد نظر دارای موی زائد طبق نظر اپراتور تراشیده خواهد شد.
  • حداقل ۴ هفته قبل از لیزر اپیلاسیون، نباید پوستی را که قرار است درمان روی آن انجام شود، برنزه کنید. این هم برای آفتاب گرفتن در آفتاب و هم در سولاریوم نیزصدق می کند .
  • قبل از درمان برنامه ریزی شده، به مدت ۴ هفته، نمی توانید از روش هایی مانند موم، موچین، اپیلاتور یا کرم موبر استفاده کنید.
  • شما فقط می توانید از تیغ استفاده کنید، موها را تقویت می کند و درمان اپیلاسیون را موثرتر می کند.
  • ۲۴ ساعت قبل از عمل ، استفاده از مسکن ها، داروهای ضد التهاب و حساسیت به نور را متوقف کنید.
  • در مورد درمان با ایزوترتینوئین، می توان این روش را ۶ ماه پس از پایان درمان انجام داد.
  • یک ماه قبل از اپیلاسیون ، آماده سازی با رتینول را به تعویق بیندازید و اگر قرار است درمان روی صورت انجام شود.
  • قطع استفاده از اسیدهای میوه و هر گونه مواد آرایشی حاوی آنهاضروری است.
  • حتماً در مورد مکمل هایی که مصرف میکنید با پزشک خود مشورت نمایید.
  • در مورد درمان آنتی بیوتیکی می توان این عمل را حدود ۲ هفته پس از پایان مصرف دارو انجام داد.

بهترین کلینیک زیبایی

image 1652611223 - پاکسازی صورت در1401 -

حالا زمان معرفی بهترین کلینیک زیبایی میباشد تا با مراجعه به آن کارتان به درستی و طبق دستورالعمل های تایید شده و درست و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود. کلینیک زیبایی سارا از آن دست کلینیک های زیبایی است که دارای مدرک رسمی فنی حرفه ای و مدرک بین المللی میباشد و تمامی اوامرتان را بدرستی و با رعایت اصول انجام میدهد. کافیست برای اطمینان بیشتر نمونه کارهایمان را ببینید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.