×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یکی از اجزای پرکاربرد سرویس بهداشتی روشویی کابینتی pvc است. فاکتورهای مختلفی برای خرید این محصول توسط مشتریان در نظر گرفته می‌شود. سبک و سیاق سرویس بهداشتی، مدل کاشی‌ها، ابعاد روشویی، ابعاد سرویس بهداشتی، جنس، قیمت، سلیقه و مواردی از این دست، از جمله فاکتورهایی هستند که باید برای خرید این محصول در نظر داشته باشید. البته در کنار تمام این موارد باید به هنگام خرید به یک سری نکات دیگر توجه داشته باشید که در ادامه به طور کامل به بررسی هر یک می‌پردازیم؛ اما پیش از هر چیز باید ببینید چه انتظاراتی از روشویی کابینتی دارید.

روشویی کابینتی الگانته کابین - فاکتورهای مهم برای خرید روشویی کابینتی -

چه انتظاری از روشویی کابینتی دارید؟

افراد به دلایل مختلفی برای خرید کابینت روشویی اقدام می‌کنند. به عنوان مثال برخی افراد به دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت می‌دهند و تمایل دارند این محصول را با دیزاین دستشویی خود ست کنند. برخی دیگر تمایل دارند تنها لوله‌های روشویی را بپوشانند و برخی دیگر دوست دارند تمامی وسایل سرویس بهداشتی را داخل آن جای دهند. پس پیش از هر چیز باید ببینید کدام محصول برای شما و خانوادیتان مناسب‌تر است. اگر دوست دارید یک توالت مرتب و منظم داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک کابینت جادار خریداری کنید تا بتوانید تمام لوازم را در آن جای دهید.

همچنین پوشاندن تاسیسات توالت می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل برای خرید روشویی باشد و معمولاً افراد از روشویی‌های کوچک برای این کار استفاده می‌کنند. انتظار شما از روشویی تعیین‌کننده مدل و ابعاد آن است.

چقدر بودجه برای خرید روشویی کابینتی در نظر دارید؟

قیمت روشویی کابینتی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب محصول مورد نظر شما است. عواملی مانند جنس، مدل، سایز، کیفیت ساخت و برند روشویی در قیمت آن تاثیرگذارند. کابینت‌های روشویی در جنس‌های فلزی، پی‌وی‌سی، چوبی، سنگی و… تولید می‌شوند. قیمت روشویی سنگی و گرانیتی نسبت به موارد دیگر گران‌تر است. روشویی در مدل‌های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک، سنگی، سلطنتی، مینیمال و… تولید می‌شود که هر یک از آن‌ها برای یک نوع دکوراسیون مناسب‌تر است. برای انتخاب مدل باید به سبک منزل و ابعاد سرویس بهداشتی خود توجه کنید. البته که هر مدلی که طراحی پیچیده‌تری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین روشویی در مدل‌های دیواری و زمینی ساخته می‌شود که قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

روشویی با سایز بزرگ‌تر قیمت بالاتری دارد و هزینه بیشتری باید بپردازید. کیفیت ساخت نیز با توجه به استانداردهای تولید محصول توسط کارخانجات تعیین می‌شود. قطعاً هر چقدر یک محصول کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد، بادوام‌تر است و قیمت بالاتری خواهد داشت. برندهای مختلفی در زمینه تولید روشویی کابینتی فعالیت می‌کنند اما بزرگترین تولیدکننده روشویی در ایران شرکت الگانته کابین تولیدکننده انواع روشویی کابینتی ارزان قیمت و باکیفیت است که مدل‌های متنوعی را روانه بازار کرده‌اند و می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را برای سرویس بهداشتی خانه خود خریداری کنید. روشویی کابینتی رنج قیمت بسیاری متفاوتی دارد و می‌توانید متناسب با هر بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، یک محصول کاملاً مناسب برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید.

خرید کابینت روشویی - فاکتورهای مهم برای خرید روشویی کابینتی -

در انتخاب مدل و طراحی کابین روشویی به چه مواردی توجه کنم؟

مدل روشویی کابینتی باتوجه به دکوراسیون منزل و سرویس بهداشتی تعیین می‌شود. باید با توجه به سبک منزل و رنگ کاشی‌ها و دیگر اقلام موجود در سرویس بهداشتی طرح روشویی را انتخاب کنید. خوشبختانه روشویی با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار موجود است و دست مشتری برای انتخاب باز است.

چرا باید به تناسب روشویی کابینتی و فضای سرویس بهداشتی توجه کنید؟

هر ساختمانی با سبک خاص خود طراحی و ساخته شده است و برای انتخاب روشویی کابینتی حتماً باید به تناسب آن با فضای سرویس بهداشتی توجه داشته باشید. در واقع این تناسب به شما کمک می‌کند بهترین ابعاد و مدل روشویی را انتخاب کنید تا هم از فضا بهترین استفاده را ببرید و هم بتوانید بهترین سازمان‌دهی را در مورد لوازم داخل سرویس بهداشتی داشته باشید.

کدام قسمت از سرویس بهداشتی را باید اندازه‌گیری کنید؟

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای خرید لوازم سرویس بهداشتی و به خصوص روشویی کابینتی تعیین ابعاد آن است. هر چقدر فضای سرویس بهداشتی بزرگ‌تر باشد، ابعاد بزرگ‌تری می‌توانید برای روشویی انتخاب کنید و به این ترتیب افراد خانواده به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. البته بزرگ بودن روشویی نباید به گونه‌ای باشد که فضای زیادی اشغال کند و یا مانع از باز و بسته شدن در شود. برای اندازه‌گیری دقیق ابتدا درب سرویس بهداشتی و در صورت داشتن پنجره، آن‌ها را به طور کامل باز کنید تا بتوانید بهترین و دقیق‌ترین ابعاد را برای روشویی انتخاب کنید. در صورت نیاز به آینه و باکس، محل قرارگیری آن را مشخص کنید و ابعاد آن‌ها را نیز طبق فضایی که در اختیار دارید تعیین کنید. لوله‌کشی، پنجره و… دیگر مواردی هستند که باید در تعیین ابعاد روشویی لحاظ کنید.

روشویی کابینتی دیواری یا زمینی؟ کدام بهتر است؟

این مورد با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و سلیقه شما تعیین می‌شود. به عنوان مثال اگر توالت فضای کمی دارد، بهتر است از روشویی دیواری استفاده کنید. به دلیل اینکه این محصول پایه ندارد و فضای بازتری در اختیار شما قرار می‌دهد. روشویی زمینی برای توالت‌های کوچک مناسب نیست و فضای زیادی اشغال می‌کند؛ اما اگر سرویس بهداشتی شما بزرگ است، می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک سرویس بهداشتی، هر دو نوع را انتخاب کنید. قطعاً روشویی کابینتی زمینی فضای بیشتری برای قرار دادن لوازم توالت در اختیارتان خواهد گذاشت.

چگونه می‌خواهید کابین و آینه باکس را نصب کنید؟

نصب کابینت روشویی در صورتی که مدل زمینی انتخاب کرده باشید، اصلاً کار دشواری نیست و به راحتی می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید؛ اما برای نصب روشویی دیواری و آینه باکس باید دقت بیشتری داشته باشید و این نکته را در نظر داشته باشید که آیا دیوار سرویس بهداشتی تحمل وزن این دو را دارد یا خیر. حتماً به هنگام نصب این نکات را در نظر داشته باشید و یا از یک شخص ماهر برای نصب کمک بگیرید.

کابینت روشویی - فاکتورهای مهم برای خرید روشویی کابینتی -

از کجا روشویی کابینتی و آینه باکس بخریم؟

الگانته کابین بورس روشویی کابینتی تهران ارائه‌دهنده انواع روشویی کابینتی و آینه باکس باکیفیت بالا می‌باشد. تمامی محصولات فروشگاه https://www.elegantecabin.com/ با قیمت مناسب در اختیار هم وطنان قرار می‌گیرد. با هر بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یک روشویی زیبا و با کیفیت برای منزل خود خریداری کنید. اگر در انتخاب محصول دچار سردرگمی شده‌اید و نمی‌دانید چه نوع روشویی انتخاب کنید، بهتر است با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید و از راهنمایی کارشناسان این فروشگاه بهره‌مند شوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.