جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین بازی های فکری رو میزی
    26 اردیبهشت 1401 - 9:57
    شناسه : 198039
    0

    بازی فکری از جمله بازی هایی است که امروزه با صرف مدت زمان و انرژی زیادی از سوی طراحان و متخصصان این زمینه طراحی و تولید می شود که در نوع خود از پرچم داران حوزه بازی های امروزی محسوب شده و از طرفداران بسیاری برخوردار است به گونه ای که امروزه افراد بسیاری در هنگام دورهمی های خانوادگی و دوستانه سراغ هیجانات این نوع بازی ها می روند.

    پ
    پ

    با روند رشد و پیشرفت جامعه در هر جایی از دنیا و بنابه نیاز و ماهیت انسان در توجه به سرگرمی ها و مهارت یافتن در انواع بازی های مورد علاقه این زمینه بوجود آمد که رفته رفته هر بازی در هر سبک و ژانری طراحی و تولید شود.

    به طوری که هر فرد از کودکی دوستدار بازی و تجربه هیجان بازی های مختلف از جمله بازی های گروهی به همراه دوستان و اعضای خانواده بوده است و با افزایش سن و روند رشد کم کم از زمینه بازی های فیزیکی و گروهی فاصله می گیرد اما امروزه بدین شکل نیست.

    با طراحی و تولید انواع بازی ها در هر سبک و ژانری از سوی متخصصین و طراحان فعال در این زمینه برای هر سلیقه و خلق و خویی بازی مخصوص به خود به صورت تکی یا گروهی وجود دارد.

    از انواع بازی ها و سبک هایی که در طراحی و تولید بازی های امروزی، سبک بازی که روز به روز در حال پیشرفت بوده و از طرفداران بسیاری برخوردار است بازی های فکری هستند به گونه ای که با طراحی ها و داستان و سناریو های فوق العاده جذاب و دلچسب در تعداد نفرات مختلفی به صورت گروه و تکی تولید و عرضه می شوند.

    a7a1e2e7 cd96 468d b3af 9ef03addac83 - بهترین بازی های فکری رو میزی -

    بازی فکری

    بازی فکری از جمله بازی هایی است که امروزه با صرف مدت زمان و انرژی زیادی از سوی طراحان و متخصصان این زمینه طراحی و تولید می شود که در نوع خود از پرچم داران حوزه بازی های امروزی محسوب شده و از طرفداران بسیاری برخوردار است به گونه ای که امروزه افراد بسیاری در هنگام دورهمی های خانوادگی و دوستانه سراغ هیجانات این نوع بازی ها می روند.

    از دیر باز بازی های فکری در هر جایی از دنیا به روش ها و مدل های سنتی اجرا و باعث سرگرمی می شدند اما امروزه بازی های فکری چیزی بیشتر از سرگرمی بای طرفداران بازی ها هستند به گونه ای از بهترین و مهم ترین روش های افزایش انواع هوش ها از جمله هوش هیجانی، هوش استراتژی، هوش برنامه ریزی و… و تقویت حواس پنج گانه و حافظه برای هر سنینی به شمار می روند که می توان از ویژگی های این نوع بازی بوسیله اجرای بازی ها استفاده کرد.

    بازی فکری رومیزی

    در چند سال اخیر برخلاف گذشته تنوع و خلاقیت در طراحی و تولید بازی های فکری به قدری پیشرفت کرده است که امروزه می توان گفت هزاران هزار بازی فکری وجود دارد اما همین زیاد بودن تعداد بازی های فکری در بین طرفدارن باعث به فراموشی سپرده شدن برخی بازی ها شد است.

    به همین دلیل امروزه انواع بازی های فکری با تغیر نوع طراحی این بازی ها از سوی طراحان شیوه جدیدی در اجرا و روند بازی برخوردار شده که این شیوه همان بازی های رومیزی یا برد گیم است که انواع بازی های فکری در قالب بازی های فکری رومیزی با جذابیت ها و امکانات مختلف تازه تولید می شوند.

    3257592 - بهترین بازی های فکری رو میزی -

    بازی فکری رومیزی تکی

    بازی های فکری رومیزی امروزه از انواع مختلفی برخوردار هستند به گونه ای گروهی از بازی های فکری مختص تعداد نفرات کم و تکی است که ویژگی مهم این نواع بازی های فکری تکی در رشد و پیشرفت هوش و انواع مهارت های فردی است.

    بازی های فکری رومیزی گروهی

    بازی های فکری رومیزی از طیف گسترده ای در نوع، سبک، استراتژی و ژانر برخوردار هستند که برای تعداد نفرات زیادی از جمله 2 تا حداکثر 60 نفره نیز می توان برخی بازی های فکری رومیزی را بازی کرد به گونه ای که با طراحی و هر نقش و وظیفه برای انواع قسمت های بازی وهر یک از بازیکنان جذابیت و هیجان بازی فکری رومیزی به شدت بالا بوده و باعث پرطرفدار بودن این سبک از بازی ها در بین بازی دوستان می شود.

    5M7A5638 Copy w850 - بهترین بازی های فکری رو میزی -

    بهترین بازی های فکری

    امروزه به دلیل ترویج و گسترش انواع بازی های فکری رومیزی در بین تمامی جوامع برخی بازی ها به دلیل برخوردار بودن از طراحی و استراتژی جذاب و هیجان انگیز گروهی طرفدارن بسیاری را به خود جذب کرده است به گونه ای که در حال حاضر هر فردی با هر سلیقه و خلق و خویی در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بازی فکری مورد علاقه خود را بازی می کنند.

    از مهم ترین ویژگی های جذاب بازی های فکری رومیزی گروهی می توان به ایجاد چالش و وتنش هیجان انگیز در بین بازیکنان اشاره کرد که از جمله هیجانات باز محسوب شده و باعث بیادماندنی شدن یک بازی فکری رومیزی می شود.

    به همین خاطر برخی از بازی ها در بین بازی دوستان از طرفداران بسیاری برخوردار هستند چرا که هیجان و جذابیت این بازی ها باعث رشد همه جانبه هوش فردی و گروهی شده به گونه ای که افراد بواسطه این بازی ها می توانند تمریناتی باری تقویت حافظه و توسعه فردی انجام داده و در پیشگیری از برخی بیماری ها پیشگام شوند.

    در ادامه به بررسی برخی از بهتین بازی های فکری رومیزی می پردازیم که می توان این بازی ها را با مطالعه دقیق اطلاعات و مشخصات و نحوه اجرای بازی از بازی تحریر در سریع ترین و آسان ترین روش با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

    بازی اونو: از ساده ترین و جذاب ترین بازی های فکری رومیزی که یادگیری و بازی کردن آن دلچسب است.

    بازی جالیز: از پر هیجان ترین و عمیق ترین بازی های فکری که از ویژگی های جذاب بسیاری برخوردار است.

    بازی زیر خاکی: این بازی ترکیبی از قوانین و شیوه چند بازی خارجی است که در کنار هم بودن این ویژگی ها جذابیتی فوق العاده دارد.

    بازی دژ: از بای های فکری رومیزی در سبک استراتژیک و برنامه ریزی است که باید سعی در ساخت قلعه و امپراطوری خود داشته باشید.

    بازی کاستل: از جمله بازی های رومیزی فکری در ژانر ترسناک است که وقایع سه فرد ترسناک در شب هالووین را دنبال می کند.

    بازی گربه های انفجاری: از جمله بازی های چالش براگیز و تنش ساز در بین بازیکنان است که باید از منفجر شدن بوسیله گربه انفجاری جلوگیری کنید.

    بازی پی شوم: از جذاب ترین و خنده دار ترین بازی های فکری رومیزی که خندیدن در این بازی از برنده یا بازنده شدن بیشتر اهمیت دارد.

    بازی رکب: بازی فکری رومیزی در ژانر استراتزیک و قلمرویی که از عمیق ترین بازی ای این ژانر بشمار می رود.

    کودتا: در مورد این بازی تنها این را بدانید که باید و حتما آنرا تجربه کنید و تا می توانید بلف بزنید تا پیروز بازی را تمام کنید.

    297574 957 - بهترین بازی های فکری رو میزی -

    کلام آخر

    در مطلب بالا با بررسی بازی های فکری، بازی های فکری رومیزی، بازی های فکری رومیزی تکی و گروهی، و بهترین بازی های فکری رومیزی پرداختیم تا شما برای دورهمی های دوستانه و خانوداگی بهترین آنها را انتخاب و از بازی تحریر به آسانی و سرعت خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.