×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

در جراحی زیبایی که نوعی جراحی پلاستیک می باشد، هدف بهبود ظاهر فرد با رعایت تمامی نکات است. باید بدانید که این عمل زیبایی باید توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران انجام شود ، اینکه نام این جراحی شامل کلمه پلاستیک می شود به این معنی نیست که بیمارانی که این جراحی را انجام می دهند چهره ای پر از مواد مصنوعی خواهند داشت. جراحی پلاستیک صورت نوع خاصی از جراحی است که می تواند ظاهر و توانایی عملکرد را تغییر دهد. جراحی صورت زمانی فقط برای افراد ثروتمند اختصاص داشت. هر ساله بیش از یک میلیون آمریکایی از جراحان زیبایی برای صاف کردن شکم خود، بزرگ کردن سینه ها یا تغییر شکل بینی خود کمک می گیرند.

چه زمانی بیشتر از جراحی پلاستیک صورت استفاده می شود؟

جراحی پلاستیک صورت طیف وسیعی دارد و تنها به یک یا دو عمل محدود نمی شود . رینوپلاستی، جراحی پلک، لیپوساکشن، مدل سازی صورت یا زاویه سازی فک و …. در بسیاری از موارد، مشکلات مادرزادی را می توان با استفاده از جراحی صورت یا جراحی پلاستیک آن هم توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران انجام دهند و آن را درمان کرد. به عنوان مثال، برخی از نوزادان از دوران نوزادی دارای افتادگی پلک یا لب هستند این کودکان می توانند با جراحی پلاستیک صورت مشکل خود را در سن مناسب حل کنند. جدای از مسائل مادرزادی، مشکلاتی که در تصادفات خاص رخ می دهد را نیز می توان با کمک جراحی زیبایی درمان کرد که انواع مختلفی از حوادث مانند تصادف، ضربه، افتادن و سوختگی دارد.

12 2 - آنچه که باید در مورد جراحی پلاستیک بدانید ! - بهترین جراح پلاستیک

بهترین جراح پلاستیک صورت چه ویژگی هایی دارد؟

جراحی پلاستیک صورت شامل انجام عمل های جراحی روی پوست و سایر ساختارهای صورت است که تقارن، تناسب و زیبایی را به چهره شما می بخشد. یک جراح پلاستیک می تواند از استانداردهای زیبایی برای شکل دادن و زیباتر شدن صورت شما و یا حتی جوانسازی صورت شما برای بهترین نتیجه استفاده کند. جراح زیبایی صورت بر تکنیک های مختلف جراحی پیشرفته تسلط دارد تا از آنها برای تغییرات استاندارد در ظاهر بصری ساختارها و ویژگی های صورت شما استفاده کند. جراح پلاستیک صورت می تواند در انجام جراحی های تخصصی در زمینه های زیر به شما کمک کند:

  • لیفت صورت و پیشانی
  • لیفت ابرو
  • جراحی پلک
  • جراحی بینی
  • کاشت و تغییر فرم چانه و گونه
  • لیپوساکشن صورت و تخلیه چربی
  • اصلاح چین و چروک صورت
  • فرم دهی و زاویه‌ سازی صورت

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

23 1 - آنچه که باید در مورد جراحی پلاستیک بدانید ! - بهترین جراح پلاستیک

انواع جراحی زیبایی، پلاستیک و بازسازی صورت

جراحی زیبایی لاله گوش یا اتوپلاستی :‌ هر روز افراد زیادی برای کسب اعتماد به نفس و لذت بردن از زندگی خود به جراحی زیبایی صورت روی می آورند.این اطلاعات صرفا جهت راهنمایی عمومی ارائه شده است. بدیهی است که سودمندی چنین عملی برای شما یکی از مواردی است که جراح با کمک روانپزشک به آن پی خواهد برد.

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی : از نظر زیبایی، چشم ها مهمترین قسمت صورت هستند. چشم ها سن فرد را منعکس می کنند و حالت عاطفی و خلق و خوی او را نشان می دهند و متاسفانه چشم ها و پلک ها زودتر از سایر قسمت های بدن علائم پیری را نشان می دهند.

لیفت صورت : کشیدن پوست صورت که به آن لیفت صورت نیز گفته می شود، برای جوانسازی پوست و حالت صورت طراحی شده است. بهترین کاندید برای این عمل فردی است که ساختار استخوانی خوبی داشته باشد و فقط بافت نرم صورتش از بین رفته باشد. بنابراین سن مناسب آن بین ۴۰ تا ۶۵ سال است اما در سنین بالاتر می توان به نتایج مطلوبی دست یافت. لازم به ذکر است که اگرچه این عمل باعث کاهش چین و چروک های سطحی پوست می شود، اما هدف اصلی از این عمل کشیدن عضلات و فاسیا به زیر پوست است. این عمل معمولاً همزمان با سایر عمل های زیبایی مانند لیفت گردن، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو و پیشانی انجام می شود.

34 - آنچه که باید در مورد جراحی پلاستیک بدانید ! - بهترین جراح پلاستیک

لیفت ابرو و پیشانی : با بالا رفتن سن و به دلیل استرس های مداوم زندگی، علائم پیری به تدریج در صورت ظاهر می شود. این علائم در یک سوم بالایی صورت که شامل پلک ها، ابروها و پیشانی می شود زودتر از سایر قسمت های صورت ظاهر می شود. بروز این علائم در یک سوم فوقانی صورت به صورت چین و چروک پیشانی، افتادگی ابرو و افتادگی پلک است که از نظر زیبایی بیش از حد قابل توجه است، اما در مواردی که افتادگی ابرو و افتادگی پلک زیاد باشد، این امر نیز می تواند باعث محدود شدن این حالت شود.

تزریق ژل : ژل مورد استفاده در پزشکی قوامی مشابه ژله خوراکی دارد. این ژل از موادی ساخته شده که برای بدن بی ضرر بوده و ماندگاری بالایی دارد. ژل های مختلفی توسط کارخانه های مختلف برای مصارف پزشکی تهیه و توزیع می شود، بنابراین فرمول های متفاوتی از نظر کیفیت و قیمت وجود دارد.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی پلاستیک را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل پلاستیک دارد.  انتخاب بهترین جراح پلاستیک در تهران و بهترین دکتر مادلینگ صورت در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.