پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وردپرس و افزونه المنتور دو ابزار عالی برای راه اندازی وبسایت اینترنتی
    28 اردیبهشت 1401 - 8:49
    شناسه : 198106
    0

    هدف ما در این پست معرفی دو ابزار عالی است که طراحی و راه اندازی یک وبسایت اینترنتی را بسیار ساده و آسان می کند.

    پ
    پ

    وردپرس و افزونه المنتور دو ابزار راه اندازی وبسایت - وردپرس و افزونه المنتور دو ابزار عالی برای راه اندازی وبسایت اینترنتی -

    از گذشته راه اندازی و طراحی یک سایت اینترنتی کاری طاقت فرسا، پیچیده و بسیار سخت بود که تنها توسط متخصصان آن بر می آمد. از کد نویسی گرفته تا حل مسائل پیشرفته برنامه نویسی و بسیاری دیگر از پیچیدگی ها.

    اما از زمانی که سیستم های مدیریت محتوا مانند ورپرس، جوملا، دروپال ارائه شد در طراحی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی تغییرات بزرگی ایجاد شد. طوری که می توان حوزه طراحی سایت را قبل و بعد از وردپرس عنوان کرد.

    در ادامه در وردپرس یک تغییر بزرگ دیگری هم ایجاد شد و آن به وجود آمدن افزونه های صفحه ساز مانند المنتور(افزونه المنتور پرو رایگان) و ویژال کامپوزر است که به سادگی هر چه تمام حتی برای کاربران عادی امکان طراحی و راه اندازی یک صفحه یا وبسایت اینترنتی را فراهم می کند.

    وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا

    وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا - وردپرس و افزونه المنتور دو ابزار عالی برای راه اندازی وبسایت اینترنتی -

    در اصل وردپرس ساده ترین و محبوب ترین راه برای ایجاد یک وب سایت اینترنتی است. وردپرس بیش از ۴۳.۳ درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را در اختیار دارد. بله در حقیقت از هر چهار وب سایت موجود در جهان، یک وبسایت با وردپرس طراحی و راه اندازی شده است.

    کمی فنی تر اگر توضیح دهیم، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که هر کسی می تواند به صورت رایگان از نرم افزار وردپرس استفاده کند. یک سیستم مدیریت محتوا ابزاری است که بخش های مهم وب سایت شما مانند محتوا، سفارشی سازی ظاهر و امکانت سایت را بدون نیاز به کد نویسی آسان می کند..

    وردپرس ساخت یک وب‌سایت را برای همه حتی افرادی که توسعه‌دهنده نیستند بسیار ساده و آسان می‌کند.

    افزونه المنتور محبوب ترین صفحه ساز جهان

    افزونه المنتور محبوب ترین صفحه ساز جهان - وردپرس و افزونه المنتور دو ابزار عالی برای راه اندازی وبسایت اینترنتی -

    المنتور یک افزونه وردپرس است که تنها با کشیدن و رها کردن ابزارک ها، می توانید صفحات جذاب و عالی بسازید. این افزونه به شما کمک می کند تا با استفاده از ویرایشگر بصری صفحاتی زیبا ایجاد کنید. المنتور توسعه یافته است تا به سرعت بتوانید وبسایت های پویا با وردپرس خلق کنید.

    این افزونه یک راه حل عالی است که به شما اجازه می دهد تمامی بخش های سایت خود را بدون حتی یک خط کد کنترل و سفارشی سازی کنید.

    نتیجه

    همانطور که گفته شد از زمانی که این دو ابزار به وجود آمدند، تغییرات بزرگی در حوزه طراحی سایت ایجاد شد تا جایی که امروزه فقط با استفاده از این ۲ ابزار به آسانی می توانید سایت هایی جذاب و عالی بسازید و در مدت کوتاهی صاحب یک وبسایت اینترنتی شوید.

    در حال حاضر شما باید کمی درباره وردپرس و افزونه المنتور اطلاعات بیشتری کسب کنید و روش کار با آن ها را یاد بگیرید. با کمی یادگیری من به شما قول می دهم که در مدت خیلی کوتاهی وبسایت های حرفه ای خواهید ساخت حتی بدون یک خط کد!

    • روش کار با وردپرس و راه اندازی سایت با وردپرس را یاد بگیرد.
    • روش کار با افزونه المنتور را یاد بگیرید.
    • سایت های جذاب و حرفه ای دارید.

    نوشته ای از وبسایت المنتورکو

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.