×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

مشکل زودانزالی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از آقایان در برهه‌ای از زندگی خود با آن درگیرند. خرید اسپری تاخیری قوی از برند ایموشن می‌تواند در چنین مواقعی کمک کننده باشد. ما در این مطلب ضمن پرداختن به مشکل زودانزالی و راه‌های درمان آن، به خرید اسپری تاخیری ایموشن اشاره خواهیم کرد که در این خصوص توانسته به آقایان کمک نماید تا مشکل خود را برطرف نمایند. در انتها نیز فروشگاه های معتبری را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید خرید این دسته از محصولات را به راحتی از این مجموعه ها مثل فروشگاه اینترنتی بوبوریم انجام دهید.

image 1652253545 - روش های درمان زود انزالی با خرید ژل و اسپری تاخیری قوی ایموشن از بوبوریم -

زودانزالی چیست؟

زود انزالی به شرایطی گفته می‌شود که در آن آقایان در زمان نزدیکی پیش از آن که خود و یا همسرش تمایل به پایان دادن آن داشته باشند، تنها با یک تحریک کوچک دچار انزال می‌شود. معمولا در این شرایط زمان مقاربت برای فرد بین ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه به طول می‌انجامد که طبیعتا نارضایتی خود فرد و همسر وی را در بر دارد؛ البته مشکل زودانزالی بیماری خاصی به شمار نمی‌آید و طبق تحقیقات و آماری که به دست آمده می‌توان گفت از بین هر سه آقا یک نفر در برخی شرایط دچار زود انزالی می‌شود.

دلایل زودانزالی چیست؟

گاهی بسیاری از آقایان از بیان مشکل زودانزالی خود امتناع کرده و خجالت می‌کشند آن را با پزشک متخصص در میان بگذارند؛ اما این مشکل علاوه بر شایع بودن در بین آقایان راه‌های درمان مختلفی دارد که کمک می‌کند ، آقایان بتوانند پس از درمان، مقاربت بهتری را با همسران خود تجربه کنند. یکی از راه‌های درمانی، خرید کاندوم تاخیری و یکی از بهترین راه های درمان ، خرید اسپری تاخیری قدرتمند است که در ادامه بیشتر به معرفی آن و کارکردی که در این خصوص دارد خواهیم پرداخت. اما اکنون بهتر است ببینیم دلایل زودانزالی چیست؟

 دو دلیل عمده سبب به وجود آمدن مشکل زودانزالی در آقایان می‌شود. علل روانی و علل بیولوژیکی در به وجود آمدن این مشکل دخیلند که پس از شناخت دلیل اصلی می‌توان با استفاده از دارو، شرکت در جلسات مشاوره و آموزش تکنیک‌های جنسی زمان انزال خود را به تاخیر انداخته و بر کیفیت روابط جنسی افزود.

عوامل روانی‌

  • افسردگی
  • داشتن احساس گناه
  • داشتن اضطراب و نگرانی از انزال سریع
  • داشتن مشکلات در رابطه و یا نداشتن علاقه به شریک جنسی

علل بیولوژیکی

  • کاهش یا افزایش سطح هورمون‌ها
  • ناهماهنگ بودن سطح مواد شیمیایی در مغز که به عنوان ناقل‌های عصبی عمل می‌کنند.
  • امکان وجود التهاب یا عفونت پروستات
  • عوامل وراثتی

راه‌های درمان

 یکی از نکاتی که پیش از پرداختن به راه‌های درمان باید به آن اشاره کنیم، آن است که هیچ دارویی به طور صد در صد قادر به درمان زود انزالی نیست و حتی استفاده از کاندوم های تاخیری هم کاملا به صورت موقت مشکل افرادی که زود انزالی دارند را رفع می کنند و تمامی دستگاه‌هایی که تبلیغات آن را می‌بینید علمی و تایید شده نیستند؛ اما برای درمان این مشکل می‌توان از سه راه روان‌ درمانی، رفتار درمانی و دارو درمانی کمک گرفت.

image 1652253565 - روش های درمان زود انزالی با خرید ژل و اسپری تاخیری قوی ایموشن از بوبوریم -

درمان زود انزالی با استفاده از اسپری تاخیری قوی

همان‌طور که گفتیم شاید نتوان به طور قطعی زودانزالی را درمان کرد، اما در حال حاضر محصولاتی دارویی در بازار موجودند که با استفاده از آن‌ها تا حد زیادی می‌توان به رفع این مشکل کمک کرد. خرید اسپری تاخیری قدرتمند ایموشن یکی از این موارد است.

اسپری تاخیری ایموشن ساخت یک شرکت ایرانی بوده و علاوه بر تاییدیه وزارت بهداشت و درمان، دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو، گواهینامه بین المللی UKAS و نشان CE از اتحادیه اروپا است. این اسپری دارای ویتامین E است که علاوه بر افزایش لطافت و نرمی پوست، مانع از خارش و سوزش آن در زمان استفاده و یا پس از آن خواهد شد.

خرید اسپری تاخیری قوی ایموشن به آقایان کمک می‌کند تا زمان انزال خود را به تاخیر انداخته و لذت بیشتری از زمان مقاربت دریافت نمایند. این محصول حاوی لیدوکائین بوده و به جهت آن که اثر بی‌حس‌کنندگی کمی که دارد، کمک می‌کند تا رابطه جنسی زمان طولانی‌تری پیدا نماید؛ اما به عنوان یک درمان دائمی برای رفع مشکل به شمار نمی‌آید.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم

چنانچه مایلید برخی از محصولات جنسی مانند خرید اسپری تاخیری ایموشن و انواع ژل آن و همچنین انواع کاندوم، کاپ قاعدگی و نوار بهداشتی و .. را انجام دهید، از بین فروشگاه هایی مانند فروشگاه‌ اینترنتی بوبوریم ، منتو شاپ، آی بساط و الو کاندوم می توانید تهیه کنید که پیشنهاد ما قطعا فروشگاه بوبوریم می باشد که محصولات مورد نیاز شما را در یک بسته‌بندی کاملا محرمانه به دست‌تان خواهد رساند و تاریخ تولید تمامی محصولات آن به روز می باشد. ضمن اینکه می‌توانید از تخفیف‌های این فروشگاه‌ها نیز بهره‌مند شوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.