پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۳۱ اردیبهشت پایان سال تحصیلی/ اتمام امتحان دانش‌آموزان دبستانی تا ۱۲ خرداد
    29 اردیبهشت 1401 - 15:21
    شناسه : 198206
    0

    معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان آموزش دانش‌آموزان تا ۳۱ اردیبهشت است و دانش‌آموزان از اول تا ۱۲ خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

    پ
    پ

    آموز - ۳۱ اردیبهشت پایان سال تحصیلی/ اتمام امتحان دانش‌آموزان دبستانی تا ۱۲ خرداد -

    رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که “آیا سال تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی تا 12 خرداد ادامه دارد؟” اظهار کرد: زمان آموزش دانش‌آموزان تا 31 اردیبهشت است و دانش‌آموزان از اول تا 12 خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

    وی گفت: البته مدارس طبق مقررات دایر هستند و کادر اداری برای اعلام نتایج و ثبت‌نام دانش‌آموزان حضور دارند.

    او همچنین گفته است: دانش‌آموزان دبستانی از اول تا 12 خرداد باید در امتحانات کتبی شرکت کنند. در پایه‌های اول، دوم، سوم ابتدایی، یعنی دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی، پایه‌های چهارم و پنجم دروس فارسی، ریاضی و علوم و در پایه ششم، دانش‌آموزان، در تمام دروس آزمون کتبی خواهند داد.

    رصد یادگیری دانش‌آموزان نشان داده است که میزان یادگیری آنها در دوران کرونا بسیار اُفت کرده است و در برخی دروس آمار دانش‌آموزان نیازمند به تلاش دو برابر شده است بر این اساس تابستان امسال برای جبران افت یادگیری در دانش‌‌آموزان کلاس‌های جبرانی برگزار خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.