×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

قیمت چسب سیلیکات سدیم 1 - بررسی قیمت چسب سیلیکات سدیم - چسب سیلیکات
سیلیکات سدیم

 

کاربردهای سیلیکات سدیم، شیشه مایع صنعتی

قیمت چسب سیلیکات سدیم: چسب سیلیکات سدیم به حدی در صنایع کاربردی است که میتوان ردپای آن را حتی در ساخت محصولات شوینده نیز پیدا کرد. چسب صنعتی مثل سیلیکات سدیم به نوعی در تمامی لحظات زندگی شما اثر پررنگی دارد. برای ساخت مواد شوینده و بهداشتی مورد استفاده در منزل به این چسب صنعتی به وفور نیازمندیم.

در صنعت ریخته گری از این چسب تمیز کننده و کاربردی بسیار استفاده می شود.

کارتن های مخصوص بسته بندی به چسب های صنعتی خاصی نیازمند هستند. یکی از مهم ترین این چسب ها، سیلیکات سدیم است. از اینرو قیمت مواد اولیه صنعتی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه صنعتی سبب شده است که افراد نسبت به قیمت چسب سیلیکات سدیم حساس تر شوند. سیلیکات سدیم امکان ساخت تونل های مختلف را فراهم می کنند.

عوامل افزایش دهنده قیمت چسب سیلیکات سدیم

قیمت چسب سیلیکات سدیم را چند عامل کلی و جزئی میتواند افزایش یا کاهش دهد. ترکیب مواد اولیه تشکیل دهنده سیلیکات سدیم نیز در مشخص کردن قیمت شیشه مایع صنعتی اثر گذار هستند. ترکیب های پیچیده تر ممکن است درگیر افزایش قیمت شوند.

 کیفیت بالا موجب افزایش  قیمت چسب سیلیکات سدیم می شود.

روش تهیه این ماده نیز میتواند بر روی قیمت نهایی آن موثر باشد. روش خشک تهیه سیلیکات سدیم دارای درصد ناخالصی بیشتری است. روش تهیه سیلیکات تر به کیفیت بیشتر سیلیکات سدیم منجر می شود. ماده منعقد کننده سیلیکات سدیم در صنایع زیادی استفاده می شود. بسته به میزان چسب سفارش داده شده و مورد کاربرد این ماده قیمت های جدیدی برای آن تعیین می شود.

برند تولید کننده سیلیکات سدیم نیز بر روی قیمت آن موثر است. شرکت های مختلف دارای برند تجاری مشهوری هستند. بنابراین برندهای معتبر بر روی قیمت نهایی کالا تاثیر گذار می باشند.

بر اساس درصد تقاضای کالا و میزان نیاز چسب سیلیکات سدیم در جامعه، قیمت های جدیدی برای آن تصویب می شود. کالاهای پرفروش و دارای تقاضای بالا موجب افزایش نهایی قیمت سیلیکات سدیم می شود.

تمیز کننده های صنعتی نیز از دیگر موارد مهم کاربردی این چسب استثنایی می باشد.  هر چه میزان نیاز کارخانه های صنعتی بیشتر باشد، در نهایت قیمت نهایی این ماده متعادل تر خواهد شد.

 میزان چگالی چسب سیلیکات سدیم هم میتواند بر روی قیمت تمام شده آن اثراتی داشته باشد. مثلا چسب های دارای وزن و چگالی بیشتر معمولا دارای درصد بالاتری از مواد اولیه با کیفیت و خلوص هستند. بنابراین چگالی یکی دیگر از عوامل افزایش دهنده میزان قیمت چسب سیلیکات سدیم است. فاکتورهای دیگری مثل ایجاد ترکیب های صنعتی مختلف برای ساخت آن ها موجب افزایش قیمت چسب می شود.

آنالیز چسب سیلیکات سدیم

چسب سیلیکات سدیم دارای درصد زیادی از ترکیبات اولیه با کیفیتی مثل سدیم اورتو سیلیکات و سدیم پیرو سیلیکات و محلول های دیگری مثل سدیم پیرو سیلیکات می باشد. محلول ها و مواد اولیه بکار رفته در آن حالت اسیدی داشته و برخی از انواع آن قلیایی هستند. پایه اصلی این محلول ها و ماده ها نوعی محلول خنثی می باشد. تولید این چسب اصلا ساده نیست و تنها شرکت های دارای تجربه کاری و مهارت زیاد امکان تولید آن را دارند.

شرکت سیلیکات گستر با دارا بودن سابقه زیاد و بیشترین مهارت حرفه ای در حوزه صنعتی ارائه دهنده چسب های سیلیکاتی بسیار مرغوب می باشد. با کمک تولیدات این شرکت صنایع مختلف کشور میتوانند بهترین محصولات خود را تولید کنند.

قیمت چسب سیلیکات سدیم 2 - بررسی قیمت چسب سیلیکات سدیم - چسب سیلیکات

سیلیکات سدیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.