جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرایط تورهای آفرود در مشهد
    31 اردیبهشت 1401 - 13:58
    شناسه : 198282
    0

    با شرکت در تورهای آفرود مشهد می‌توانید هیجان‌انگیزترین و خاطره‌انگیزترین ساعات را در کنار عزیزان خود تجربه کنید. شرکت در تورهای آفرود سواری باعث می‌شود که در این تفریح یا سفر یک لیدر حرفه‌ای را به همراه داشته باشید.

    پ
    پ

    رانندگی خارج از جاده یا آفرود، ورزشی پرهزینه و هیجان‌انگیزی به شمار می‌آید که اخیرا در بین جوانان طرفداران بسیاری را جذب کرده است. مسلما آفرود سواری در طبیعتی بکر انجام می‌شود. درواقع آفرود سواری یکی از شاخه‌های طبیعت‌گردی به شمار می‌آید.

    شهر مشهد یکی از شهرهای زیبا و مسافرپذیر به حساب می‌آید که برای سرگرمی جوانان تورهای آفرود در نظر گرفته است. حال ممکن است سوالاتی مانند شرایط تورهای آفرود در مشهد چیست؟ انواع تورهای آفرود کدامند؟ ذهن شما را به خود مشغول کند. برای گرفتن پاسخ سوالات خود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

    image 1653116690 - شرایط تورهای آفرود در مشهد -

    تور آفرود چیست؟

    درواقع تور آفرود نوعی تفریح، سفر و ورزش است که جایگاه ویژه‌ای در بین جوانان پیداکرده است. به‌عبارت‌دیگر به سفر با ماشین‌های شاسی‌بلند 4WD آفرود سواری گفته می‌شود و افراد می‌توانند با این ماشین‌ها در جاده‌های کوهستانی، دل کویر و جنگل این تفریح هیجانی را تجربه کنند. از ویژگی‌های ماشین آفرود می‌توان به توانایی حفظ تعادل در جنگل و کوه با سرعت و قدرت بالا اشاره کرد. با گذشت زمان افرادی که به طبیعت‌گردی علاقه داشتند به این رشته نیز علاقه‌مند شدند.

    این ورزش جذاب موردتوجه طبیعت گردان و گردشگران قرار گرفت. لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید می‌توانید با مراجعه به سایت همسفرها بلیط خود را رزرو کنید. تور مشهد از تهران یکی از تورهای پرطرفدار این سایت معتبر است که افراد بسیاری سالیانه با رزرو آن سفر کرده و بهترین خاطرات را در طول سفر تجربه می‌کنند.

    در تورهای آفرود مشهد شرکت کنید

    با شرکت در تورهای آفرود مشهد می‌توانید هیجان‌انگیزترین و خاطره‌انگیزترین ساعات را در کنار عزیزان خود تجربه کنید. شرکت در تورهای آفرود سواری باعث می‌شود که در این تفریح یا سفر یک لیدر حرفه‌ای را به همراه داشته باشید.

    این کار به کاهش سختی سفر و حجم استرس‌های شما بسیار کمک می‌کند و همچنین می‌توانید از سفر خود بیشتر لذت ببرید. توجه داشته باشید که میزان هیجان و استرس در این تورها بسیار بالا است؛ به همین علت افرادی که ناراحتی قلبی و یا بیماری‌های مشابه دارند، باید از شرکت در این تورها خودداری کنند.

    انواع تور آفرود در مشهد را بهتر بشناسید

    تور آفرود به‌طورکلی به دودسته تور آفرود ورزشی و تور آفرود طبیعت‌گردی تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

    تور آفرود طبیعت‌گردی

    بسیاری از آفرود سوارها صرفا برای طبیعت‌گردی و لذت بردن از طبیعت این ورزش را انجام می‌دهند. در تورهای آفرود طبیعت‌گردی حرفه‌ای با خودروهای شاسی‌بلند به دل طبیعت می‌روند و هدف اصلی آنها دیدن زیبایی‌های موجود در طبیعت و لذت بردن از رانندگی در آنجا است. در این تور از ماشین‌های دارای دو دیفرانسیل استفاده می‌کنند. این تورها معمولا بین 2 تا 5 روز بوده که تابع اصول و قواعد خاصی هستند.

    بسیاری از افرادی که این تورها را برگزار می‌کنند، مجوز دارند و تمامی افراد شرکت‌کننده را بیمه حوادث می‌کنند. برای آسان‌تر شدن سفر، مسیریابی راحت و رفع مشکلات راه تور لیدرهای حرفه‌ای شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد. اکثر افرادی که در این تورها شرکت می‌‌کنند، معتقدند با شرکت در این تورها به مدت یک ماه سرحال و شاداب بوده‌اند. لازم به ذکر است که هرچقدر میزان دردسر و مشکلات سفر بیشتر باشد، میزان هیجان آن نیز بیشتر خواهد بود.

    تور آفرود ورزشی

    آفرود یکی از ورزش‌هایی است که در سراسر ایران انجام شده و علاوه بر آفرود طبیعت‌گردی به‌صورت ورزشی و مسابقه نیز برگزار می‌شود. مسابقات آفرود تحت نظر فدراسیون اتومبیلرانی و جهانگردی برگزار می‌شود و از اصول و قوانین خاصی پیروی می‌کند. لازم به ذکر است که این مسابقات مشکلاتی مانند عدم تامین اعتبار دولتی و عدم وجود پیست حرفه‌ای دارد. با توجه به مرامنامه آفرود سوار کمتر کسی برای امکانات یا پول در این مسابقات شرکت می‌کند.

    به ‌همین علت این ورزش با سایر ورزش‌ها تفاوت دارد و همچنین برای انجام این ورزش افراد به تجهیزات و امکانات خاصی نیاز دارند. لازم به ذکر است که کشور ایران مدعی جهانی مسابقات آفرود است که همانگونه که ذکر شد این ورزش در سراسر ایران انجام می‌شود.

    شرایط تورهای آفرود در مشهد چیست؟

    در تورهای آفرود مشهد شرایطی مانند همراهی لیدر مجرب، بیمه حوادث، دادن وعده‌های صبحانه و نهار و سرویس رفت‌وبرگشت وجود دارد. به‌طورکلی تورهای آفرود در مشهد و شرایط آنها به‌صورت زیر است.

    تور 2.5 روزه شالیزار تا کویر

    این کویر در استان خراسان جنوبی و شرق شهرستان بشرویه واقع‌شده است. با شرکت در این تور می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید.

    تور آفرود شمخال

    اگر می‌خواهید با شرکت در تور آفرود شمخال مشهد آفرود سواری کنید، بهتر است با خدمات و شرایط آن آشنا شوید که از جمله آنها می‌توان به سرویس رفت‌و‌برگشت به‌وسیله اتوبوس توریستی، بیمه حوادث، همراهی تور لیدر حرفه‌ای و مجرب و وعده‌های صبحانه و نهار اشاره کرد. از جاذبه‌های این تور می‌توان آفرود روستایی، آبشار، موسیقی، آب‌بازی، رودخانه و… را نام برد.

    بهتر است رنج سنی شما بین 25 تا 39 سال باشد و انجام این کار به آمادگی جسمانی نیاز دارد. ازآنجایی‌که باید مسیری را پیاده‌روی کنید نیاز به پوشیدن لباس‌هایی متناسب با آب، خاک، گل و باد دارید. همچنین باید لباس‌های شما با طبیعت متناسب باشند.

    تور آفرود حصار

    تور آفرود حصار یکی دیگر از تورهای آفرود مشهد است که شرایط ویژه‌ای مانند بیمه حوادث، همراهی تور لیدر، سرویس رفت‌وبرگشت و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

    تور آفرود چهچهه

    با شرکت در تور آفرود چهچهه علاوه بر لذت بردن از محیط‌زیست و سفر می‌توانید از امکانات و شرایطی که در اختیار آفرودرها قرار داده می‌شود، استفاده کنید.

    سخن پایانی

    آفرود سواری یکی از تفریحات هیجانی، گران‌قیمت و جذابی است که اخیرا در بین جوانان رواج یافته است. برای شرکت در این ورزش هیجانی بهترین کار ثبت‌نام در تورهای اینترنتی و معتبر است. با انجام این کار می‌توانید از شرایط ویژه تورهای آفرود بهره‌مند شوید.

    از شرایط تورهای آفرود در مشهد می‌توان به بیمه حوادث، همراهی تور لیدر مجرب، وعده‌های صبحانه‌ و نهار و درنهایت سرویس رفت‌وبرگشت اشاره کرد. به همین دلیل تورهای آفرود در مشهد طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.